Ocena: +2 [28]
~Piotr
[2012-01-31 21:37]
Cała prawda, obliczymy sobie ile wydajemy na przywileje mundurowych :
Założenia :
przejście na emeryturę dla mundurowego 35 lat
wiek emerytalny zwykłego Polaka 67 lat
Ile wydamy na mundurowego zanim osiągnie wiek zwykłego Polaka.
32*12 = 384 przez tyle miesięcy będzie otrzymywał emeryturę zanim dojdzie do wieku 67
Średnie wynagrodzenie aspiranta lub detektywa 3500 brutto
Przechodzi na emeryturę dostaje 40% ostatniego wynagrodzenia
(pewnie w ostatnim roku bierze wszystkie służby jakie są możliwe i kwota ta jest zdecydowanie wyższa) ale do dalszych rozważań przyjmujemy to 3500.
40%*3500 = 1400
teraz obliczymy sobie ile zabierze kasy zanim osiągnie wiek emerytalny zwykłego Obywatela
384 * 1400 = 537 600
A teraz sprawdzimy jaki odłożył kapitał :
15*12=180 miesięcy składkowych
żeby nie utrudniać założymy że przez 15 lat zarabiał tak samo
3500*19,52%= 683,2
180*683,2=122 976
Ponad 400 000 na jednego mundurowego brawo !!!
Na ponad 100 000 mundurowych 40 000 000 000 już wiemy kto przejada nasze emerytury.
odpowiedz
pokaż 9 ukrytych odpowiedzi
pokaż 4 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Piotr
[2012-01-31 23:42]
@Radkon ^ Nie znasz stanowisk w policji, patrz grupa 5 :
Ile zarabia policjant?
Kursant (1. grupa zaszeregowania), czyli funkcjonariusz, który przebywa na stacjonarnym szkoleniu podstawowym, zarabia miesięcznie âna rękęâ średnio 1337 zł â ma on zapewnione na czas kursu zakwaterowanie i wyżywienie. Prawo do uposażenia uzyskuje się z pierwszym dniem rozpoczęcia służby. Płatność uposażenia następuje za miesiąc z góry.
Policjant - takie miano otrzymuje kursant po zakończeniu szkolenia (2. grupa uposażenia) a jego zarobki rosną średnio o ponad 880 zł do sumy 2219 zł.
Referent - (3. grupa uposażenia) średnia miesięczna pensja wynosi 2643 zł.
Dzielnicowy i kontroler ruchu drogowego - (4. grupa) średnia miesięczna pensja wynosi 2872 zł.
Detektyw i asystent - (5. grupa) osoby zatrudnione na etatach detektywa i asystenta stanowią najliczniejszą grupę, ich średnie miesięczne zarobki to 3135 zł.
6. grupa zaszeregowania - policjanci na stanowiskach dyżurnych i specjalistów â średnie miesięczne zarobki to w tym wypadku 3604 zł.
Dodatek za stopień:
Generał- 990 zł
inspektor - 790 zł
nadkomisarz - 640 zł
komisarz - 635 zł
aspirant sztabowy - 595 zł
sierżant - 440 zł
posterunkowy - 320 zł
Dodatkowe korzyści:
prawa emerytalne - 40% uposażenia po 15 latach służby, 2,6% za każdy następny rok służby,
odpowiedz
Ocena: 0 [2]
~BlauBlut
[2012-02-01 03:24]
@Piotr ^ Twoje obliczenia nie są zbyt dokładne. Po pierwsze taki ...nie musi w ostatnim roku brać dodatkowych służb, bo jemu emeryturkę oblicza się z ostatniego miesiąca. Po drugie jeśli chcesz obliczać jego składki emerytalne to obliczaj je od jego urodzenia! Oni nie płacą składek emerytalnych, my im je płacimy.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Piotr
[2012-02-01 06:36]
@BlauBlut ^ Wiem o tym one mają uświadomić ludziom skale dopłat, a nie wprowadzać dodatkowe wyliczenia aby przeciętny Kowalski się pogubił. Do ich brutto należało by dodać cześć składki płacone przez pracownika emerytalna, rentowa itd.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Piotr
[2012-01-31 23:33]
@Radkon ^ Proszę chociażby po tym "3682 zł - detektyw w wydziale kryminalnym w komendzie w Wągrowcu (ma 16 lat służby i dodatek za to 377 zł, za stopień 410 zł i służbowy 468 zł)"
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~72 latek
[2012-02-08 14:07]
@BlauBlut ^ kto wam zabrania isc do wojska? kto wam broni isc na miejsce pana lisa z tvp [70 000zl] ,premiera biskupa itd. wlasnie to cecha polaka -ja nie mam za malo tyko sasiad za duzo . wjec pracodawcy i rzad ujmuje ajoutro zabierze tobie.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~polak
[2012-02-02 21:46]
Mój ojciec mówił "służ mu wiernie a on ci piernie" /czyli zanieczyści powietrze/ więc już wiecie wszyscy kandydaci do munduru szkoda waszego zdrowia i życia na tę dość ważną społecznie robotę.
odpowiedz
Ocena: 0 [2]
~wasz odmieniec
[2012-02-01 07:31]
Niczego nie osiągniecie jak złodzieja nie wyplenicie? Nie kradnij jest najlepsze dla gospodarki. Złodziejami są ci wszyscy byli ci wszyscy, którzy nie mają zamiaru na swoje dzieciństwo sami zapracować a podatki nic do złodziejstwa nie mają. Nie pomagajcie dzieciom, bo one płacą większe podatki od was za mało było dzieci by to zauważyć?
Jest jeszcze inna możliwość, bo sprawiedliwość jest zawsze constans i okradane dzieci przesiadują po więzieniach a czasem mordują! Nic na złodziejstwie się nie zyska, ale tego głupcy nie mogą wiedzieć!
Tylko moja matematyczna racja się ostanie dwa ZUS potrzebne od zaraz! Każdy człowiek ma 2 okresy nieprodukcyjne to dzieciństwo i emerytura i powinien na te 2 okresy sam zapracować. Płacąc składki emerytalne ZUS I Płacąc składki na swoje dzieciństwo ZUS II. My wszyscy emeryci płacimy ZUS II pomyłkowo zwany emerytalnymi a faktycznie za swoje dzieciństwa a emerytalne składki kradniemy nowym pokoleniom, dlatego dzieci gdzie wprowadzono emerytury coraz mniej a bez nich nie ma emerytur to normalna ekonomia!
odpowiedz
Ocena: +1 [3]
~sebo
[2012-02-01 07:02]
Po katastrofie smoleńskiej 30 letnie wdowy dostały dożywotnie renty po 2.500 Pln.nie wspomnę o innych profitach.Senator w chwili jak dostaje kopa w d.....e od pracodawcy czyli nasz narodu po upłynięciu kadencji dostaje ponad 30 tys. odprawy i jeszcze wiele wiele innych przywileji do zlikwidowania
odpowiedz
Ocena: +6 [16]
~j23
[2012-01-31 21:39]
Niech zabiorą wszystkie przywileje. Oddam wszystkie za godną pensję! Sam opłacę swój fundusz emerytalny, zdrowotny, rentowy i nie tylko. Jak zabiorą tylko przywileje - to w ciągu kilku lat w mundurze będą służyli tylko nieudacznicy/nieudacznice.
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: +6 [6]
~lew
[2012-01-31 22:58]
@j23 ^ a jesteś pewny że teraz służa lepsi ?
odpowiedz
Ocena: +4 [4]
~gutek
[2012-01-31 23:04]
Ocena: +1 [3]
~BlauBlut
[2012-02-01 03:30]
@j23 ^ Co to jest wg ciebie "godna pensja"?Tyle ile kolega siedzący obok ciebie tyle, że nie majacy munduru wystarczy? Pewnie nawet nie wiesz ile on ma, gdybyś wiedział to spaliłbyś się ze wstydu. Co ja piszę...mundurowy i wstyd...
odpowiedz
Ocena: +7 [15]
~gutek
[2012-01-31 23:01]
wypłat nie zazdroszcze ale przyznajcie się ile macie dodatków,trzynastki,dodatek do mieszkania, remontowe,kredyty z dofinansowaniem.Powiedzcie za co.Jak zwykły robol musi to samo zrobić z pensji,żyć kupić mieszkanie,wyremontować,krótko mówiąc że mundurowi są upośledzeni że sobie nie radzą wżyciu do wszystkiego trzeba im dokładać,i to ma być sprawiedliwe.ZWYKŁY robol na to wszystko zasuwa do 67 lat
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [2]
~Radkon
[2012-01-31 23:25]
@gutek ^ widzisz - trzeba się było uczyć to by cie wzięli do Policji. A tera zazdrościsz
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Ktosik
[2012-01-31 23:28]
@gutek ^ miłe wspomnienia... remontowe, mieszkaniówki czy inne... w służbach mundurowych pozostało już chyba jedynie "13", zresztąjak w całej budżetówce... Przypomnijmy sobie ogłoszenie kryzysu w Polsce - posłowie dali sobie w ramach tego podwyżki po 400 zł. Dziwne bo wtedy jakoś nikt nie krzyczał ....
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~niezwykły
[2012-02-01 00:47]
@gutek ^ To dlaczego jesteś zwykłym robolem.
odpowiedz
Ocena: 0 [2]
~lutek
[2012-02-01 02:12]
@Radkon ^ Trzeba było się uczyć,dobre sobie,dawno tak się nie uśmiałem
odpowiedz
Ocena: +5 [7]
~Leoś
[2012-02-01 01:40]
Tak, panowie policjanci, broniliście tego bydła w sejmie, wywieźlibyśmy tą kupę na taczkach i żyłoby się normalnie.. nic nie trzeba byłoby przycinać.. a tak spodziewajcie się jeszcze ciekawszych czasów...
odpowiedz
Ocena: +5 [5]
~peepe
[2012-02-01 01:04]
Solidarnościowi nieudacznicy likwidują problem który sami stworzyli! W PRL-u do lat 70-tych na emeryturę można było iść po 10 latach ale nikt się nie kwapił bo to tylko 40% a w pracy zawsze są awanse, podwyżki, nagrody. W 90 latach politycznych zastąpili kapelani a zaczęli awansować kolesie i nieudacznicy. Ciągle mówi się o zmianach emerytalnych a się ich NIE ROBI więc nic dziwnego, że ludzie odchodzą zwłaszcza ci z 1 linii.
odpowiedz
Ocena: 0 [24]
~opos3
[2012-01-31 20:25]
Służby mundurowe powinny nabierać uprawnień emerytalnych po 15 latach służby,ale emeryturę niech otrzymują po ukończeniu 65 roku życia.
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: +2 [2]
~mi
[2012-02-01 00:27]
@opos3 ^ to chore panstwo i chore zasady te przywileje to z czasów komuny jeszcze się ostały i nikt nie ma odwagi ich zmienić. to się w glowie nie mieści zeby zdrowy chłop w wieku 35lat mógłprzechodzic na emerytuę (jakby ona nie była) i dalej sobie pracował w innym fachu. a najsmiesniejsze jest to ze oni na ta emeryturę nie przechodzą ehehhe co oznacza ze nie znaleźli by żadnej roboty w cywilu albo ze im się to nie opłaca bo na tej służbie po 15stu latach maja jeszcze lepsze przywileje niż emerytura. ludzie wy sie na to godzicie?? na kogo wy glosujecie jak w tym kraju ma byc dobrze ?jak czlowiek z uczciwej pracy po 40 latach dostaje emerytury 1000zlotych...ech szkoda nerwów j
odpowiedz
Ocena: -2 [2]
~werty
[2012-02-01 00:41]
@mi ^ Przywileje emerytalne nie są wymysłem komuny przepisy obowiązują od 1921 roku. Według zakładu emerytalno rentowego MSWiA średnia umieralność świadczeniobiorcy wynosi 62 lata czyli duza część nie e dożywa tego wieku a w cywilu wynosi on dla mężczyzn 75 lat
odpowiedz
Ocena: +6 [12]
~Piotr
[2012-02-01 00:20]
aby byc w słuzbach to trzeba mieć jaja a nie wydmuszki i to jest wasz problem i motyw tego piekielnego jazgotania
odpowiedz
Ocena: -1 [45]
~sig
[2012-01-31 15:07]
prawda,ogromna wiekszosc ludzi służb mundurowych to (nie mówię że wszyscy,ale ci są w mniejszości)życiowi nieudacznicy i nieroby,którzy nie nadają się do pracy w cywilu.Idą do wojska po to bo licza na lekki chleb i szybka emeryture.Wiem coś o tym bo długo służyłem w wojsku.A opowiadanie bajek,jaki to żołnierz musi być wykształcony to kpina,co z twojego wykształcenia jak cię niepismienny talib zastrzeli:)komputery potraią obsługiwać dzieci,każdego można (prawie) wszystkiego nauczyć,a wojsko zawodowe nigdy nie bedzie karne i dyscyplinarne.
odpowiedz
pokaż 7 ukrytych odpowiedzi
pokaż 2 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: -8 [8]
~r
[2012-01-31 15:48]
@sig ^ to samo polaczki mówili przed rozbiorami i na chlanie,panienki czy pałace było,ale na wojsko już nie.dlatego ten kraj został rozebrany w 18 wieku.jak widać głupota polaczków się nie zmienia.no to po co tam służyłem pytam.acha.nie jestem mundurowym tak dla jasności
odpowiedz
Ocena: -2 [4]
~lpraga
[2012-01-31 22:03]
@sig ^ Jak tak piszesz to powinni tobie w pierwszej kolejności odebrać przywileje emerytalne
odpowiedz
Ocena: -3 [7]
~crispar61
[2012-01-31 22:55]
@sig ^ nie byles-niewiesz jak jest,co ty myslisz ze do pracy w mundurowce przyjdzie pierwszy lepszy z ulicy?moze do mon,ale watpie tam tez teraz selekcja,najpierw sprobuj sie dostac,przejdz wszystkie rodzaje testow i zobaczymy,pojdziesz zobaczysz czy jako zapuszczony nierob lub fajtlapa dostaniesz parafke zdolny,nadaje sie,a potem przejdziesz jeszcze kilkuletnia probe w okresie przygotowawczym gdzie sluzby moga z ciebie jeszcze zrezygnowac ,watpie by do sluzb szli teraz ludzie bez wyobrazni ,moze ida bo zmusza ich do tego sytuacja zyciowa ale na pewno ida tam ci co chca to robic
odpowiedz
Ocena: -1 [3]
~seabs 1907
[2012-01-31 23:51]
@martusia8315 ^ nędzna prowokacja .. i nie krzycz..
odpowiedz
Ocena: 0 [4]
~Piotr
[2012-02-01 00:19]
@sig ^ aleś ty facet głupi - nikt ci tego jeszcze chyba nie powiedział droga do mundurowych wolna ale tam trzeba miec jaja a nike wydmuszki i to jest wasz problem cieniasy
odpowiedz
Ocena: +8 [8]
~sd
[2012-02-01 00:19]
Wiele zawodów ma przywileje i to o wiele większe jednak rozumiem że unitarka najbardziej boli kity przebrzydłe które jej na oczy nie widziały a mundurówka tematem dyżurnym jest. Jakoś was tysiące ton betonu wtopione w futbolową linię Maginota przez wyrośniętego chłopczyka z rządu kosztem szkół i żłobków w oczy nie kłują.
odpowiedz
Ocena: 0 [38]
~KEDO
[2012-01-31 13:45]
I SŁUSZNIE. NIECH MUNDUROWI POPRACUJĄ TYLE LAT CO INNI POLACY O STANDARTOWYCH WYMOGACH DO 65 LAT. NAPEWNO NIE PCHALI BY SIĘ DO KORYTA MUNDUROWEGO .
odpowiedz
pokaż 7 ukrytych odpowiedzi
pokaż 2 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: -3 [15]
adamjrg
[2012-01-31 13:56]
@KEDO ^ po piętnastu latach służby 40% wynagrodzenia... poszedłbyś?
Bez przerwy szkolenia, musisz być zdrowiutki, sprawny fizycznie, patrzeć niejednokrotnie na zmasakrowane zwłoki, uratujesz kilkanaście żyć, ugaś kilkadziesiąt pożarów i wtedy idź na emeryturę... za 700zł?????????? To chyba nie jest KORYTO tylko KOMEDIA
odpowiedz
Ocena: -3 [7]
~lpraga
[2012-01-31 22:19]
@KEDO ^ chciałbyś, żeby 65 letni policjant, czy żołnierz cię bronił? bo ja nie
odpowiedz
Ocena: -2 [4]
~radkon
[2012-01-31 23:28]
@KEDO ^ kolejny, który się nie dostał do Policji - do nauki!!!
odpowiedz
Ocena: +1 [3]
~no lpraga
[2012-01-31 23:41]
@lpraga ^ oczywiście ! ,jeżeli będzie wysportowany 65 letni policjant czy żołnierz , to po stokroć będzie lepiej bronił aniżeli zaniedbany zapuszczony cwaniakowaty obecnie "40 letni dziadek" wybierający się emeryturke - świntuch ,czyli wcześniej od własnych rodziców!? KONIEC Z TYMI MŁODYMI EMERYTAMI PRACOWAĆ TAK JAK I INNI DO 65 roku ż !!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Ocena: +2 [2]
~Pinokio
[2012-02-01 00:15]
@lpraga ^ Ale 65 letni np murarz na rusztowaniu to pasuje? Przez kilkadziesiąt lat pracy, 40stopni w cieniu i -5. Wiatr, deszcz... A kto powiedział, że do emerytury musisz być policjantem, murarzem, nauczycielem itp. W innych zawodach dziś pracujesz, jutro wylatujesz, tylko policja, nauczyciele górnicy itp od urodzenia do śmierci na jednym stołku. Nie wyrabiasz jako policjant to idź do kiosku gazety sprzedawać tak jak miliony innych!!!
odpowiedz
Ocena: +10 [18]
~kibitka
[2012-01-31 21:29]
Mnie zabrakło miesiąca czasu aby sie załapać na emeryturę, z dnia na dzień podnieśli wiek emerytalny bezbronnym kobietom z 55 na 60 lat..i nikt nie protestował, nawet LIGA KOBIET...a teraz się dowiaduję, że jeszcze będe musiała kilka miesięcy dłużej przepracować ponad te 60 lat...tzn. że kiedy szłam do pracy i obowiązywał wtedy wiek emerytalny 55 lat dla kobiet to nam tego nikt nie gwarantował..a służbom mundurowym gwarantują...?
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: +1 [1]
~kibic
[2012-01-31 22:48]
@kibitka ^ Ktowie może będziesz musiała pracować do 67 lat...a mundurówki nie ruszą...bo się jej boją...
odpowiedz
Ocena: +2 [2]
~ki
[2012-01-31 23:48]
@kibic ^ Co mają się obawiać mundurówki ,niech wszyscy się zwolnią i idą do pracy w cywilu w 40 milionowym potencjale, znajdzie się odpowiednia liczba prawdziwych pasjonatów którzy na ich miejsce , zadeklarują swoją gotowość pracy (służby) do 65 r ż.
odpowiedz
Ocena: +7 [21]
~Adam
[2012-01-31 20:30]
Chodzi o renty, które przysługują jak dodatek do emerytury. czyli opowie psychiatrze, ze męcza go sny i psychiatra wydaje orzeczenie, że w słuzbie stracił zdrowie psychiczne. wówczas ma 3000 zł emerytury i 1000 zł renty, a potem ten uznany za psychicznego pracuje z broną w spólkach ochraniarskich. Kto to kontroluje?
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: -9 [15]
~AS
[2012-01-31 20:37]
@Adam ^ CIOTO wapchlona zapraszam do pracy w POLICJI
odpowiedz
Ocena: +1 [3]
~tygrysek
[2012-01-31 20:51]
@AS ^ żeby się rozpił ? - prawdę napisał a pisaka zabolało
odpowiedz
Ocena: 0 [2]
~Jozef
[2012-01-31 23:46]
@Adam ^ Wiesz przyjacielu , że dzwoni tylko nie wiesz w którym kościele.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~crispar61
[2012-01-31 23:45]
czytajac wasze komentarze wiekszosc z was dala sobie wmowic ze uprawnienia i przywileje pracownicze to komunistyczny,socjalistyczny wynalazek i pozwoliliscie je sobie odebrac miedzy innymi dzieki pomocy waszych zwiazkow zawodowyc a glownie przywodcow zwiazkowych,z tego powodu pracownicy na zachodzie smieja sie z pracownikow polskich,zwroccie uwage ze prawa pracownicze i przywileje sa zdobycza cywilizacyjna ktora jest norma w zachodnich bogatych krajach,zdobycza o ktorej wy juz zdazyliscie zapomniec,tamtejsze rzady przy obecnym kryzysie nawet nie pisna o ich likwidacji badz obnizeniu bo zostalyby tam zmiecione przez spoleczenstwa,ktore nie pozwola wrocic decydentom do dawnych czasow kiedy to traktowano ludzi jak niewolnikow lub zwierzeta pociagowe pracujace za wynagrodzenie wystarczajace na zarcie i miejsce w norze.zapytajcie tych co tam pracuja,norma jest ze przez jeden tydzien w miesiacu pracuje sie na czynsz i oplaty,przez drugi na jedzenie,a przez pozostala czesc miesiaca pracuje sie na realizowanie wydatkow w zaleznosci od prowadzonego stylu zycia,a wiec zycie rodzinne,towrzyskie,kultura,wyjazdy sobotnioniedzielne,urlopy,itd,poniewaz nie wyjezdzacie bo was nie stac,to rozni naprawiacze finansow jak np,mordaserwicz ale nie tylko uwazaja ze macie jeszcze za duzo przywilejow w tym urlopu i dni wolnych,bo nie przynosicie dochodu np. branzy turystycznej ale i pracodawcom,jedyne co nalezy sie wam za placone wcale nie male jak na nasze warunki podatki, to opieka wojska,policji i strazy wieziennej
odpowiedz
Ocena: 0 [2]
~Lysy
[2012-01-31 23:41]
I zaczęło się na nowo, brawo tak trzymać.
odpowiedz
Ocena: -1 [15]
~fakto
[2012-01-31 21:59]
prawda jest taka moi mili ze gdyby nie my obywatele mundurowi to byscie mieli kraj rozpusty i gomory..to tak mile ukmuje ..ja nikomu nic nie biore ale musicie tez wiedziec ze praca taka nie jest nadwyraz latwa...zapraszam ,tego nie da sie opisac...czepiacie sie nas mundurowych gdzie my strzezrzymy was kiedy spicie bo inaczej byscie mieli gwalciceila badz zlodzieja ..malo takich pytam sie?????????odpowidzcie mi na te pytania zadane przezemnie....bardzo prosze:),kolejna rzecz czepiacie sie nas my ryzykujemy zycie ...to tak na marginesie ok !...kazdy kazdemu wytycza ,ok jak juz jest tak ...dlaczego rzad ma takie pensje ...nikt nie mowi ,...nikt nie pisze ...wiecie co malo wiecie!,,,a ile przywilejow oni maja ..to jest polska 20 -30 tys na miesiac prosze dodatkowo przywileje to jest absurd to jest kpina ! i dla dobra narodu ...a co robia??/odpowidzi prosze....
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: +2 [2]
~belfer
[2012-01-31 22:51]
@fakto ^ Już w szkole podstawowej uczą jak należy posługiwać się jezykiem polskim-gramatyki, stylistyki etc. Oj mundyrkowy, nie przykładałeś się do nauki, zresztą nie tylko Ty jeden w Policji.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Ktosik
[2012-01-31 23:37]
@fakto ^ Belfer.. miło, że piszesz. Widać, że chciałbyś błysnąc inteligencją. Szkoda tylko, że ta Twoja odpowiedź kompletnie nie pasuje do tematu. Wrócędo tematu.. Każdy narzeka na służby : A zabrania Wam ktoś iść w "kamasze" ?? Co za różnica kto Was opieprza : szef-prywaciarz czy jakiś przełożony-dowódca ?? Siedzicie z dupami w ciepłych domkach dzieląc sie np: prezentami pod choinką a inni są kilkadziesiąt lub nawet kilkaset kilometrów od domu. Skoro na świecie nie potrzeba żadnych służb porządkowych to dziwne kto występuje w owjnach, starciach zbrojnych czy innych potyczkach o, których to wiecznie słuchać w mediach ? Pięknie marudzić ?? Spróbujcie SAMI... DRAGA OTWARTA ? Trudno się zdecydować ?? To po co to wieczne zrzędzenie ?? Mentalnosć POLAKA - potrafi tylko gadaći gadać, plus wiecznie narzekać a za robotę jeden czy drugi leń śmierdzący się nie weźmie.
odpowiedz
Ocena: +9 [21]
~bez przywilejów
[2012-01-31 21:56]
Kochani mundurowi fakty są takie- nie płacicie żadnych składek na zus, emerytury wasze są wypłacane z budżetu Państwa, budżet Państwa to m.in Vat, gdy kupuję dziecku pieluchy, mleko, ubranka itd to płacę Vat w sklepie- czyli można powiedzieć, że dzieci osób bez przywilejów Was utrzymują
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: +1 [3]
~radkon
[2012-01-31 23:29]
@bez przywilejów ^ dziękuję Twemu dziecku.
odpowiedz
Ocena: +3 [25]
~dość
[2012-01-31 22:47]
znieść przywileje dla wojska i straży granicznej,wysokie zarobki,extra socjal, dodatkowo płatne poligony, mieszkania służbowe z możliwością wykupu za ułamek wartości-które następnie zbywają za grubą kase oraz emeryturki po 15 latach- na takie ekstrawagancje nie mają nawet najzamożniejsze kraje!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [4]
~gość
[2012-01-31 23:14]
@dość ^ A wiesz ile tej emerytury jest po piętnastu latach,a wiesz że jesteś dyspozycyjnym przez dwadzieścia cztery godziny na dobę,itd..itd.......
odpowiedz
Ocena: +1 [3]
~C
[2012-01-31 23:28]
@gość ^ nawet gdyby to było najmniej z możliwych to nie może tak być dalej aby dzieci (syn,córka) przechodzili na emeryturę wcześniej od swoich rodziców toż to zgroza niesprawiedliwości !
odpowiedz