Ocena: 0 [0]
~ggg
[2010-03-21 11:50]
MAM PYTANIE???PROSZE O ODP!!
JEZELI W POLSCE JEST TAK DOBRZE I WSZYSTKIE WSKAZNIKI GOSPODARCZE IDA W GORE TO DLACZEGO JEST TAK ZLE!POLACY NIE MOGA ZNALEZC PRACY,BEZROBOCIE,BRAK INFRASTRKTURY!!
odpowiedz
pokaż 13 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Turkuć POdjadek.
[2010-03-21 18:52]
Odpowiedz znajdziesz wpisując w youtube; Aaron Russo ,,cel ostateczny''. Miłego oglądania...,
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~robotny
[2010-03-21 19:14]
te młody polaczek moze worowadz sie do mojego powioatu gdzie jest 33% bezrobocia to pogadamy
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~W
[2010-03-21 19:49]
jesli " mlodzi polacy " dysponuja taka inteligencja to ciemno ten poscig widze ....
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~aga
[2010-03-21 21:52]
W POLSCE JEST ODWIECZNY BAJZEL I NIGDY NIE DOGONIMY EUROPY.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Janosik
[2010-03-21 23:52]
Maja kase byle solidaruchy komuchy . Grube krechy i podzielila sie solidarnosc z komuszkami stolkami oszusci.Kto to jest Bolek ??????? Oszukuja z kosciolem jedna banda kupuja majatki za pare groszy ,oto polska wlasnie.Paru jest uczciwych ale oni sa biedni i ne sa ani w solidarnosci ani z komuna powiazani
odpowiedz
pokaż 8 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~max
[2010-03-22 00:09]
nasza gospodarka jest denna Weż teraz kup spychacz koparkę i inne maszyny i zacznij budować infrastrukure Z dobrym sprzętem mogę uzbroić kawał terenu w krótkim czasie albo wybudiować sporo dróg. Tylko kto za to zapłaci jak kasy nie mają ludzie?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~abc
[2010-03-22 00:16]
Nie chciałbyś dzisiaj żyć na poziomie sprzed 20 lat. To, że ciągle nie dogoniliśmy Niemiec, nie znaczy że odbudowa nie następuje. Problem polega na tym, że wielu z nas chciałoby od razu być bogaczami rodem z RFN i zamiast pracować na ten rozwój, narzekają ewentualnie wyjeżdżają.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Beck's
[2010-03-24 20:57]
Bo jest kryzys światowy i to normalne, że nie jest za dobrze. również brytyjczycy czy amerykanie nie mogą znaleść pracy i narzekaja na sytuacje w swoich krajach. natomiast infrastruktura się rozwija i nadrabia zaległości powstałe przez komunę(no dobra gierek coś tam zbudował, ale to było tyle co kot napłakał)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Beck's
[2010-03-24 20:58]
Dogonimy za 20-30 lat, więc nie pisz takich bzdur jakbyś była po zaocznym liceum dla uposledzonych
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kkk
[2010-03-29 12:29]
Porównaj osiągnięcia polski od 45 do 90 i od 90 do 2010 to jest rozwój 800 z chakiem wyrobu autostrado podobnego najdroższego w europie do ,którego po wybudowaniu jeszcze z 20 lat dokładasz łatanie dolepianie pasów do starych dróg oklejanie ociepliną starych bloków mieszkalnych to jest rozwój obuć się Beck's.Na to co od nas wyciągają rocznie i ze sprzedaży wszystkiego jak leci łącznie z bogactwami naturalnymi jak gaz to my powiniśmy chodzić teraz po złotych chodnikach i jeżdzić 3 pasmowymi autostradami betonowymi.Dlaczego wszystkie większe inwestycje budowlane robią prywatne zagraniczne firmy budowlane ,które sobie liczą krocie za wykonanie robót a Polskie firmy gdzie są które za komuny robiły np.drogi na zachodzie południu wszystko pobankrutowało a teraz przyjeżdza zagraniczna firma nic nierobi bieże kase a robią za nich podwykonawcy przypuśćmy 20 na kilometr tej śmiesznej drogi bez dobrej komunikacji między sobą i tak 15 kilometrów prostego odcinka budowane jest z 3 lata jedyne Pkb jakie rośnie to chamstwo jednego człowieka do drugiego.Młody starego wyzywa od głupka nieroba od zera intelektualnego.dorobkiewicz wypisuje ze trzeba było się uczyć ok wyobrażaśz sobie magistrów na kasie w sklepie sprzątających chodniki wyworzących śmieci itd itd no może jeszcze jedno osobowe firmy albo rodzine bo wątpie czy osoba o wyższym wykształceniu chciała by robić na kasie za grosze czy inne rzeczy przezemnie wymienione i niewymienione.My się cofamy może tego teraz niewidzisz ale twoje dzieci zobaczą.Prawo śmieszne gdzie więzi się drobnego złodziejaszka czy kolesia ze skrętem albo pijanego roweżyste a aferzyści ,którzy przejadają cały dorobek społeczeństwa nic nierobią,mordercy gwałciciele pedofile ze śmiesznymi wyrokami trafiający do więzienia i tam żalący się jak ich to się tam zle traktuje.Mamy CYRK i nic więcej teraz dwa wielkie banki chcą wejści na Polski rynek by kupić freszte co jest na sprzedaż.Gaz sprzedany jeden z największych przekrętów tego 20 lecia tylko irak okupowany sprzedaje swe złoża bo żaden cywilizowany kraj niedał by za bezcen złuż za prawie friko a ty będziesz kupował gaz od rusków od katarów i zastanawiał sie kiedy im sie zachce podwyżki.Denominacja odrazu o 4 zera ludzie potracili prawie całe swoje oszczędności wyobraż sobie jak by te moloch co pracowały na państwo oprucz szarego człowieczka jak mogły się rozwijać gdyby była inwestycja w nie a denominacje wprowadzano by stopniowo a w tym czsie modernizowano by te zakłady wprowadzało się nowe technologie co RUSKOM za komuny się nie podobało i wszystko co Polscy inżymierowie wymyślali było blokowane teraz niemusiał byś wkółko do tego interesu dokładać tu coś obniżają tu coś dokładają a jak sobie przeliczyśz wszystko to i tak przysłowiową 1 zł rocznie i tak jesteś w plecy.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~jasiu
[2010-03-22 06:41]
Top będzie koniec eksdportu
i polskiej gospodarki. Przy 3.60 za euro,musielibyśmy dopłacac do eksportu. Juz Donald półszwab zrobi wszystko by zlikwidować do reszty polską gospodarkę i wtedy napewno zostanie kanclerzem niemiec. Spełniają się marzenia jego dziadka i jego rodziny.
j
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~aqua13
[2010-03-26 13:56]
Ocena: 0 [0]
~Amol
[2010-03-22 01:33]
Opinie do: UBS podniósł prognozę wzrostu PKB dla Polski
Od czegos trzeba zaczac dobrobytu sie niezbuduje od razu.Na to potrzeba wielu lat kiedys dogonimy zarobkami i poziomem zycia zachod
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Harold
[2010-03-22 02:43]
Słusznie mówisz! Cieszmy się, że systematycznie rozwijamy się szybciej niż średnia dla rozwiniętych krajów Unii. Biedniejsze kraje Zachodu mamy szansę doścignąć (biorąc pod uwage PKB na głowę) za jakieś kilka lat. Dalsze kilka lat potrwa wyrównanie zarobków u nas i w tych krajach. Długo? Hej, jakieś ćwierć wieku temu, pod koniec komuny nawet marzyć o tym nie śmieliśmy!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Beck's
[2010-03-24 20:52]
Dokładnie;) teraz jesteśmy na pograniczu pierwszego i drugiego świata(jestesmy bardziej w pierwszym świecie, choć nasze zarobki infrastruktura to bardziej drugi żwiat), natomiast jeszcze pod koniec komuny bylismy w trzecim świecie. W tej dekadzie dogonimy Portugalię, Grecję, Maltę, Hiszpanię, Słowenię i Czechy, a w następnej będziemy wyrównywać zarobki z krajami zachodnimi
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Arek
[2010-03-20 12:37]
Sami nieudacznicy
Dlaczego pod każdym postem na tematy finansowe wpisują się zaraz prawie(!) sami nieudacznicy życiowy, którzy zarabiają 1000 zł, bo więcej nie potrafią sobie wywalczyć i wydaje im się, że wszyscy dokoła też tak mają. Ludzie, którzy kumplują się z innymi zarabiającymi najniższe krajowe i przez to wydaje im się, że w Polsce jest tylko bieda i nędza, a jak ktoś ma cokolwiek ponad 1000 zł miesięcznie, to krętacz i złodziej. Weźcie się puknijcie w głowę.
Wieczne biadolenie i narzekanie, jacy ci pracodawcy źli i podli. To otwierajcie firmę i też miejcie te wille i mercedesy, które zawsze wypominacie. Kto wam broni? Nie macie kapitału? To bierzcie kredyt. Zastawcie mieszkanie swoje, rodziców, teściów. A potem jak się jednemu na 100 uda, to przyjdzie taki niewdzięcznik pracownik i będzie wypominał, że to jemu się należy wypracowany zysk, chociaż nie ryzykuje niczym. I robi wielką łaskę, że ma 8 godzin popracować.
Jak komuś nie pasi 1000 zł, to niech się nie godzi. Niech woła 2 czy ile tam chce. Jak się wszyscy skrzykną i nie będzie chętnych do pracy za 1000, to pracodawcy będą musieli podnieść płace. A póki są chętni, to działa proste prawo podaży i popytu. Pojęcie niektórym chyba obce. Gie to często umie, a chciałoby zarabiać nie wiadomo ile. I nie wyjeżdżajcie mi tu, że kończyliście studia, bo dostanę zajadów. Podaż i popyt, rozumiecie?
odpowiedz
pokaż 34 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~rynna
[2010-03-21 10:57]
tak tak wyzysk człowieka przez człowieka - Karol Marks się kłania, jest jeszcze taki kraj - nawet dwa wyprowadź się na Kubę lub do Korei - tej właściwej bo w tej niewłaściwej no to wyzysk.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~;)
[2010-03-21 11:38]
Nie mnie, ale swojej załodze POsrańcu, płacicie ludziom ostatnie grosze, a sami odkładacie po kilkaset tysięcy na konta, ludzie nie mają za co żyć, ani za co kupować, a wy kisicie kasę na kontach. Przykładowo, 50 ludzi dostanie po 5 tyś. to na rynek trafi 250 tyś. kupią 50 pralek, 50 lodówek i 50 telewizorów. Gospodarka będzie się rozwijać i kolejni będą mieć pracę i zarobek. Tak jest na zachodzie i w każdym normalnym kraju, a u nas taki jeden z drugim ciagną tylko POd siebie, wysysając z gospodarki ile się da, bo taki palant kupi jeden telewizor, jedną pralkę i jeden komputer, a resztę zakisi na koncie, żeby POkazać, że on jest "byznesmen"... Wy jesteście gangreną polskiej gospodarki, a nie kołem zamachowym. Ciemnota połączona z wysraństwem i całkowity brak empatii, to jest obraz 80% prywatnych "pracodawców" w Polsce. Was trzeba gnać i tępić, jak stonkę na ziemniakach.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~WARSZ
[2010-03-21 13:27]
Arek gadasz głupoty moze w wielkich miastach jest inna sytułacja z zarobkami a poza tym to zarobki najnizsze i jak się niepodoba to na twoje miejsce 3,4 chętnych
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~WARSZ
[2010-03-21 13:27]
Arek gadasz głupoty moze w wielkich miastach jest inna sytułacja z zarobkami a poza tym to zarobki najnizsze i jak się niepodoba to na twoje miejsce 3,4 chętnych
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~emigrant
[2010-03-21 13:28]
do AREK -Jak czytam te głupoty ,które wypisujesz to myślę zę spadłeś z księżyca, kolego gdyby Ci wszyscy o których piszesz byli tacy wspaniali ja Ty to byś już dawno stał na chodniku i prosił o złotówkę albo stał w opiecę społecznej i Caritas. Mam też firmę i pracowałem wiele lat na zachodzie i krótko powiem normalni pracodawcy to są tam,ja też tak traktuje swoich pracowników jak ci na zachodzie, uczciwie płacę podatki i inne świadczenia zgodnie z polskim prawem, żyję na dość wysokim poziomie ale nie w luksusach.Więc puknij się w głowę i nie pisz bredni wielki psudoekonomisto,dodam też że mam wyższe wykształcenie biegle władam 2 językami obcymi.
odpowiedz
pokaż 29 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
klosz@rd
[2010-03-21 13:49]
Raport Głównego Urzędu Statystycznego - Zatrważające ubóstwo
Blisko 5 milionów Polaków żyje w skrajnym ubóstwie - wynika z najnowszego, zatrważającego raportu Głównego Urzędu Statystycznego. 4-osobowa rodzina znajdująca się w takim położeniu ma na swoje miesięczne utrzymanie mniej niż 960 zł, czyli najwyżej 8 zł dziennie na osobę.
Pojedyncza osoba, która żyje w skrajnym ubóstwie, to taka, której miesięczne dochody wynoszą maksymalnie 350 zł, czyli 11 zł na dzień.
Prawie 7,7 mln rodaków mieszka w rodzinach, które na swoje wydatki mają mniej niż wynosi tzw. ustawowa granica ubóstwa. Została ona wyznaczona dla 4-osobowej rodziny na mniej niż 1226 zł miesięcznie, czyli co najwyżej 10 zł na członka rodziny dziennie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~jan
[2010-03-21 23:27]
Ale od czasu do czasu, gdy ludzie maja juz dosc tego co kiedys nazywano wyzyskiem, wiesza sie tzw pracodawcow na latarniach
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Beck's
[2010-03-24 20:06]
hehe masz u mnie skrzynkę browara plus najlepsza whiskey na świecie;) Wreszcie ktoś coś mądrego napisał, bo od tego biadolenia i gadania bzdur samych ekspertów co zarabiają 1000 zeta to się już żygać chce. Odpowiem ci na twoje wątpliwości w ten sposób. Ludzie inteligentni, zaradni, ciężko pracujący i do tego żyjący normalnie(do zachodu im daleko, ale mają samochód, telewizor, kompa, komórkę, jeżdżą na wczasy, chodzą do kina, galerii, kawiarni etc.) nie mają czasu ani ochoty na siedzenie i dyskutowanie z takimi przygłupami. Wolą sobie po pracy odpocząć a w piątek pójsć na piwko, a w weekend wyjechac gdzieś na wycieczkę. Poza tym irytuja ich komentarze ludzi, których cechuje rozszczeniowość i brak jakiejkolwiek z ich strony inicjatywy. A malkontenti i nieudacznicy?? No cóż w świecie realnym za takie wpisy by ich dawno wygwizdano, więc niech chociaż sobie popłaczą w świecie wirtualnym. oczywiście mają do tego prawo, ale niech mają pretensje do siebie a nie do innych. A tak na marginesie ludzie nie godzą się już na pracę za 1000 zeta. Pozdrawiam i nie rozmawiaj z przygłupami;)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Beck's
[2010-03-24 20:24]
Głupoty to ty gadzasz. Najniższe zarobki to jakieś 10% ogółu i do tego ludzi niewykfalifikowanych(kasjerki, sprzątaczki, sprzedawczynie etc.). Na dodatek połowa zarabiających najniższe stawki ma drugie tyle pod stołem, więc realnie tylko parę procent ma najniższe zarobki, więc to jest margines. Wychyl chociaż raz nosa poza swoje podwórko bo jak narazie sugerujesz się swoimi kumplami zarabiającymi grosze, a oni nie są reprezentatywni
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Beck's
[2010-03-24 20:31]
5 milionów obywateli łącznie z dziećmi, więc dorosłych będzie 2 miliony i taka ciekawostka jeszcze: 3 miliony Polaków jest uzaleznionych od alkoholu. jakoś dizwnym trafem te 2miliony biednych nakłada się na 3 miliony uzależnionych od alkoholu:D
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~wojtek
[2010-03-21 23:18]
zaraz zaraz
mamy pkb na plusie, ale dlaczego?
bo sa unijne pieniądze oraz polacy z zagranicy przysyłaja pieniądze do polski.
i tak tworzy sie pobyt wewnętrzny
na przykładzie mojej rodziny
wujek siedzi w irlandii kilka lat
dom wyszykowany na tip-top
mieszkanie curce kupione i wyszykowane
do tego dwa samochody
wystarczy?
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~jon
[2010-03-22 00:04]
Nie, nie wystarczy :) Pieniądze z Zachodu to ledwie niecałe 1% PKB. i to w dodatku stały strumień od ok. 4 lat, nawet teraz nieco malejący. W żaden sposób nie tłumaczy wzrostu, który teraz wynosi 3,1% w przeliczeniu rocznym (dane za ostatniei kwartał).
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Beck's
[2010-03-24 19:57]
Kasa przesyłana od Polaków z zagranicy jest niska w stosunku do PKB i maleje!! Gdyby od tego zależał poziom rozwoju to Meksyk, Filipiny, Indie czy Mołdawia byłyby potęgami ekonomicznymi. Poza tym wielu Poalków już wróciło i w tej dekadzie jeszcze powróci, więc nie będzie miał kto za bardzo wysyłać kasę. Poprostu mamy unijne fundusze, nasz kraj już jest po transformacji, do tego rozwija nam się infrastruktura, co w połączeniu z niższymi niż na zachodzie kosztami pracy przyciąga inwestorów.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ASIOR
[2010-03-21 15:00]
NAWET SZWAJCARSKI BANK UBS BIERZE UDZIAŁ W PROPAGANDZIE TUSKA!!
NIESTAMOWITE! CZY CZASEM NIE PRZECENIACIE WPŁYWÓW NASZEGO PREMIERA??
odpowiedz
pokaż 9 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~uk
[2010-03-21 16:32]
Piździorze! Bank podał jakieś cyfry i komentarze, które bynajmniej nie zakładają żadnej 'potegi gospodarczej'. To tytuły w w mendiach, tak ten w TW "Zegarowym" wp, ogłaszają 'POtęgę gospodarczą'. Jak coś się 'ożywia' to to nie jest jeszcze potęgą, przynajmniej nie śmierdzi trupem, i tyle. Propaganda bierze się z takich tytułów, które potem nijak nawet mają sie do treści tego artykułu. Spostrzegłem to nie raz. Za Kaczyńskiego wzrost był ponad 6% a sralonowców ogarnął pesymizm.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~misiekk
[2010-03-21 20:03]
Tak i za Kaczyńskiego nie było wcale a wcale bezrobocia, bo wszyscy uciekli!!! Z dobrobytu ??
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~uk
[2010-03-21 21:08]
Za Kaczyńskiego bezrobocie malało i nie tylko dlatego, że ludzie wyjeżdżali. Był przyrost nowych miejsc pracy. To znowuż pederastyczne mendia kreowały obraz, że ludzie 'uciekają'. Teraz to się w POsranej propagandzie nazywa się 'mobilnością Polaków'-coś takiego usłyszałem ostatnio. Zresztą co to za argument: 'wszyscy uciekli'? Jacy 'wszyscy'? POzostali tylko rozumiem Tuskosrał ze swoją mafią i kasynami?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kris
[2010-03-21 21:18]
Naprawdę wierzysz w to co piszesz czy to ironiczna wypowiedź. Człowieku wymień chociaż jedną osobę z PISu która wie coś więcej o ekonomii!
odpowiedz
pokaż 4 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~UK
[2010-03-21 22:50]
Skąd ty wiesz, co kto wie? Znowu jakieś rety, jeju, jak tak można mówic i takie jakieś ochy, achy. Jak coś mówisz, to trzeba to wykazac, odnieśc do rzeczywistości. Podeprzec jakimis faktami. Zresztą jak można prowadzic dyskusję z czymś takim: 'oni tam nie znają ekonomii'. Widocznie znają, skoro mieli dobre wyniki. Ty co przeprowadzałeś egzaminy politym PISu?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kris
[2010-03-21 23:11]
Gościu do czego tu się odnosić? Wystarczy posłuchać każdego posła z PISu i to wszystko wyjaśnia. Jak oni rządzili to zajmowali sie tylko szukaniem wyimaginowanych afer. A gospodarkę zostawili Polakom i to wyszło na dobre. Trafili na dobrą okres gospodarki i zamiast go dobrze wykorzystać to zmarnowali. Ty myślisz że to rząd robi wzrost gospodarczy?? Nie to Polacy robią wzrost gospodarczy! Tak więc nie wyjeżdżaj z tekstami że za Pisu był wzrost gospodarczy.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~UK
[2010-03-22 00:01]
Za PISu był wiekszy wzrost gospodarczy niż jest za PO, sprawdź statyski GUSowskie. Nie wrzucaj tu truizmów, że ogół Polaków wytwarza produkt gospodarczy. Jak to mam rozumiec zostawili gospodarkę Polakom? A komu ją mieli zostawic? Żydom, Palestyńczykom, katarskim inwestorom? To, ze PIS starał się ukrócic korupcję właśnie służyło gospodarce i to jest jednym z pierwszych zadań władzy. Jak afery służą gospodarce to można przekonac sie na Tuskosrałych szwindlach z katarskim gazem i inwestorem stoczniowym: arabski handlarz bronią odzyskuje dług, stocznie zdemolowane, stoczniowcy na bruk, no może niektórzy z nich znajdą pracę jako kwiaciarki po przeszkoleniu za grube miliony w firmie senatora Misiaka. Niestety stoczniowcy nie trafili do kasyn na kurpierów, nie mówie już o takich POsadach jak min. Rosoła--tu jest wielu POwołanych, ale niewielu wybranych.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Beck's
[2010-03-24 19:49]
Debil to za mało by cię opisać!! Poza tym to tylko prognoza wynikająca z wyliczeń. Skończcie już ze słowem "propaganda" bo ono stało się chyba najczęściej wypowiadanym słowem przez internautów
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Beck's
[2010-03-24 19:52]
Ty chyba w Uk pracujesz na zmywaku bo jesteś tempy jak but!! Po pierwsze wzrost był, ale nie dlatego, że kaczor coś robił(robił, ale pod siebie), ale dlatego, że była koniunktura oraz pojawiło się znacznie więcej unijnych funduszy, które przyczyniły się do rozwoju infrastruktury, zasobów ludzkich, poprawy kondycji firm. Duzo osób wyjechało za granicę, choć tu się z tobą zgadzam, że to nie była główna zasługa spadku bezrobocia. poza tym jak TUsk doszedł do władzy to kryzys się jeszcze nie skończył i kraj się rozwijał
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Mokasyn
[2010-03-19 20:20]
Nawet jak będzie po 3,50 to nie wracam !!!!
Odkładam miesięcznie 1200 euro, czyli w najgorszym przypadku 4200 złotych. Pracuję w magazynie logistycznym, siedzę na kompie, jeżdżę widlakiem, trochę poskanuję towar. 9 godzin dziennie (w tym przerwy: 1 x 30 minut, 2 x 15), nawet się nie spocę. Praca sympatyczna, luźna, bezstresowa. Rocznie mam 50 tysięcy w banku. Żeby tyle mieć w Polsce to musiałbym zarabiać 6-7 tysięcy netto miesięcznie. I możecie pisać na mój temat co chcecie, pracuję tak już tak dwa lata, jeszcze kolejne dwa i za gotówkę kupuję kolejne mieszkanie, tylko, że ja będę negocjował cenę - o czym Wy, skazani na 30 lat kredytu możecie sobie pomarzyć... W tej chwili developer widząc żywą gotówkę odda chatę za 2800 zł metr, a Was kosztuje 3500 - taka prawda, wystarczy popytać... Na koniec to wszystko sprzedam i wyjeżdżam do Kanady, żeby mieć godną emeryturę, paszport z klonem i żyć jak człowiek... A Wy dalej siedźcie w Polsce, i użalajcie się nad sobą, że macie pensję minimalną albo zarabiacie 6 tysięcy a wszystko idzie na opłaty i raty...
odpowiedz
pokaż 33 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~e
[2010-03-21 20:39]
chopie zawieś se poprzeczkę gdzie chcesz, byleś potem dosięgnął sznurem jak nie wyrobisz na zekręcie i nie doskoczysz
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Zuzia
[2010-03-21 20:48]
Tylko żeby ta imigracja nie wyszła ci bokiem.Przyjdzie taki dzień ze wrócisz do Polski i będziesz narzekał jak większość w tym kraju.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Mokasyn
[2010-03-21 21:16]
Dziękuję za słowa otuchy :) Może mi wyjdzie bokiem ta emigracja, a może nie. Jest to świadome ryzyko jakie podjąłem, i jak do tej pory mój plan się spełnia a nie odwrotnie. Po prostu zamiast narzekać na zarobki czy pracę lub też żyć na zasadzie wegetacji, bo tak można nazwać "życie celem zarabiania na opłaty" postanowiłem coś w tym życiu zmienić. Co do powrotu do Polski - naprawdę nie mam takiego zamiaru, zresztą jaki jest sens zamieniać coś lepszego na gorsze ???
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~tesla
[2010-03-21 22:53]
Pomyslałem napiszę bo przecież byłem kilka lat w Kanadzie.
Ja nie będę pisał o zarobkach-fakt sa wyższe.
Pytanie czy w życiu najważniejsze są pieniądze?
I tu odpowiem-przynajmniej dla mnie nie!
W momencie kiedy już je masz stwierdasz że czegoś ci brakuje, że to tak naprawde nie jest twój kraj, wracasz i czas zrobił swoje.Tutaj tez coś nie tak-za długo cię nie było.
Jesteś jak bez ojca i matki.
Na początku myślisz tylko o kasie-to dla człowieka jest priorytet i to rozumiem bo przez to sam przeszedłem.
Jest coś jeszcze o czym się dopiero dowiesz.Poczytaj sobie przepowiednie dla Polski.To jedyny kraj który bedzie bezpieczny w zawierusze jaka się szykuje.Gdziekolwiek nie jesteś-WRACAJ.Wszystko się sprawdza i to też się sprawdzi.My już swoje wycierpieliśmy(nasi przodkowie)Teraz przyjdzie kara na pozostałych.Dlatego spijac śmietankę będziesz przez krótki czas a potem spotka cię ich los.NIE ZASŁUŻYŁEŚ NA TO I TWOJE DZIECI TEŻ NIE.WRACAJ.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Dargin
[2010-03-21 23:41]
A pomyślałeś kolego (zapewne pracujesz w NL przez pośrednika) że z tej pracy nawet emerytury nie dostaniesz a jeżeli nawet to bardziej żałosny ochłap niz wPolsce.A to dlatego żę NL pośrednicy odprowadzają maks 3% z twoich zarobków na emeryturkę twoją czyli marniutko.Mówisz Kanada? Mysłisz że tam się wbijesz? Myślisz że oblężona przez rusków Kanada tylko na ciebie czeka.Ja ze swoim zawodem mam zaproszenie do Kanady na zawołanie i około 7500 CAD netto na miesiąc.(Technik-mechanik maszyn i urządzeń przetwórstwa leśnego) Teraz sobie siedzę w Belgii za 2200 euro podstawy.Na emeryturę i podatki zabierają mi lekko ponad 1000 euro.Nie dość że zarabiam więcej jak ty to wiem że emeryturka też będzie pokaźna.A marginesik co jeździ do NL i pracuję dla tureckiego szefa tylko i wyłącznie może pomarzyć żeby awansować i robić dla ruskiego szefa.Powodzonka.Za marzenia nie wsadzają.
odpowiedz
pokaż 28 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~ww
[2010-03-21 23:48]
Mokasyn- masz całkowitą rację i nie przejmuj się opiniami zawistników. Olej rownież ględzenie MORALISTÓW że pieniądze nie są ważne itd itp. Jeśli człowiek nie ma szans na dach nad głową, codziennie musi się martwić czym nakarmić dzieci oraz głowić się czy kupić buty, czy kurtkę(bo na jedno i drugie go nie stać) , to nigdy nie powie że jest szczęśliwy. Bieda rodzi stres , zgryzotę , choroby i kłótnie w rodzinach co wyklucza szczęśliwe pożycie. Ludzie , którzy mówią inaczej to obłudnicy, mający kasę i wymądrzający się, albo raczej szydzący z biednych.Pozdrawiam i życzę spełnienia planów.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~max
[2010-03-22 00:18]
Ja mam ubezpieczenie za granicą. Po co mam jeszcze dorabiać naszych lekarzy jak oni budują dom to nie z polskiego materialu tylko dachówke kupują rebena cegłe tez niemiecką kleje jakieś mapeje To ja nie będe się ubezpieczal w polsce jak oni z tej kasy dotują niemców.Aha a samochody też kupują niemieckie to niech biora kasę z niemieckiej ubezpieczalni.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Emiś
[2010-03-22 01:02]
Nie do końca masz rację. Podstawowa emerytura w Holandii może być wyższa niż Twoja w Belgii, większość z tych Twoich 1000 euro, które zabiera pracodawca idzie na podatek a nie na emeryturę. Kuriozalną sytuacją jest to, że Belgowie specjalnie pracują po kilka lat w NL, żeby wskoczyć na lepszą emeryturę. Tak więc nie ma się co wywyższać, zawsze ktoś ma lepiej a ktoś gorzej, jakbyś był w Norwegii to miałbyś jeszcze 2 x wyższą emeryturę. A Mokasyn i tak więcej pewnie dostanie niż za pracę w Polsce, ostatnie dane ZUS i MPiPS mówią wyraźnie, że emerytura w Polsce wyniesie MAX 40% wynagrodzenia, więc przy średniej krajowej netto 2200 zł - nie dostanie się więcej niż 880 złotych - 225 euro. Więc zawsze lepiej na tym wyjdzie. I widać, że strasznie źle życzysz innym, jakoś Ty z tak nienawistnym podejściem do życia znalazłeś pracę w Belgii, to równie dobrze ktoś inny może w Kanadzie, jeśli zna dobrze angielski, coś potrafi i ma na to referencje to lepszego kraju do życia nie znajdzie. Na pewno lepsza Kanada niż Holandia z Turasami i Belgia zawalona Arabami i meczetami...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Beck's
[2010-03-24 19:41]
hehe 1200 euro odkładasz?! No spoko, tylko napisz jak żyjesz. Pewnie żresz przeterminowane ochłapy, mieszkasz z 10 innymi ludźmi i grzebiesz po smietnikach. Znam takich ściemniaczy jak ty. Poza tym za granicą zycie jest droższe
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Beck's
[2010-03-24 19:47]
Nikt tu nie jest zawistny tylko nie lubi cwianiaczków, a właśnie ten gościu pokazał jakim jest prostakiem(i stąd nas nie lubią). Mam znajomych za granicą i nie ma bata żeby zarabiając 1700 euro na ręke odłożyć 1200 euro. To jest niemozliwe. Można odłozyć najwyżej 500 euro(u nas jak zarobisz 1700 zeta to nie odłożysz 500 zeta) i to pod warunkiem, że zyjesz skormnie. A poza tym mam też znajomych zyjących skromnie i są dużo szczęśliwsi od tych co żyją dobrze
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Momus
[2010-03-21 20:47]
Propaganda sukcesu ja za Gierka.
Łza się oku kręci :)
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~123
[2010-03-21 21:01]
Pozostałość po komunie: propagandy od opisu odróżnic nie potrafimy :) Kiepsko będzie nam się wiodło w epoce informacji, gdzie takie rozróżnienie jest sprawą gardłową. Cóż, wygrywają (i zarabiają) ci, co potrafią. I słusznie! Przyroda jest okrutna, lecz sprawiedliwa.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~tamara
[2010-03-21 21:50]
Ocena: 0 [0]
~Amol
[2010-03-22 01:29]
Lepsze to anizeli jak za komuny narekania ze ciagle brakuje im komponentow na zrobienie czegos chociazby proszku do prania .Od czegos trzeba zaczac dobrobytu sie niezbuduje od razu.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Beck's
[2010-03-24 19:39]
To nie żadna propaganda tylko prognozy liczącego się banku!! czytać nie umiesz?!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~jutup
[2010-03-21 21:28]
Ile zarabiacie?
Wpisujcie swoje wykształcenie i zarobki. Ja - mgr inż. mechanik, pierwsza praca (0,5 roku) - 1200 zł na rękę. Czuje się jakbym żył w jakimś afrykańskim kraju a nie w państwie należącym do UE. Niestety....NIE kocham cię pOLSKO!!!
odpowiedz
pokaż 12 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~robaczek-dublin
[2010-03-21 23:40]
ok 8000 pln...robie na zmywaku ( pensja bez nadgodzin )
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mundek
[2010-03-21 23:59]
2640 brutto. Technolog zywności, 6 lat pracy, Dolny Śląsk.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kj
[2010-03-22 01:05]
POnad 2000 EURO, BEZ NADGODZIN!!! Na zmywaku? Nie uwierzę! Ty chyba jesteś z tych, co POwrócili do 2-giej Irlandii, gdzie są dobrze zarabiający nauczyciele, pielęgniarki, no i pewnie tym na zmywaku też powinno coś skapnąc. Ja w UK na 'Front of House' (na zmywaku moja godnośc nie pozwoliłaby mi poniewierac się, zresztą ... żadna praca nie hańbi) wyciągnę może L700 na miesiąc, no zamieszkanie w ośrodku i nawet żarcie dofinansowane, więc to praktycznie zarobek 'na czysto'.
Do mlekiem i miodem płynącego Tuskolandu (ten fizyk na kierowniczym stanowisku, co wpisał się powyżej, to chyba jakiś nieudacznik?) wstyd wracac, przy ogólnej mobilizacji zdrowych sił europejskiego ducha w tym kraju ('idź na wybory, zmień ten kraj') poszedłem na wybory, ale ... głosowałemna PiS. To jakbym miał korzystac teraz z tych frykasów 'wygłosowanych' przez innych.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~orion
[2010-03-22 01:27]
od 6 - do nawet 40 tys miesiecznie zalezy jaka fucha sie trafi zwód złodziej w fachu 4 lata
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~jot
[2010-03-22 01:33]
7600 miesięcznie w Polsce to dochody nieudacznika? :))) To chyba troszke wiecej niż Ty masz?
odpowiedz
pokaż 7 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~janusz
[2010-03-22 01:39]
Chemik. magister, Łodź. Zazwyczaj od 4000 do 5000 na rękę, jeśli zsumuje się pracę na etacie, plus skromną działalność gospodarczą. Niestety, tygodniowo pracuję ok. 35 godz. na etacie plus ok. 25 godzin "na siebie".
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mar
[2010-03-22 02:31]
3 lata po skonczeniu AM Gynia mag inz, praca 4tyg na statku 4 w domu, dziennie 550euro tylko na statku ale i tak jest oki
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~stolarz
[2010-03-22 04:24]
250 dolarow dniowki .
Pracuje jako stolarz w Nowym Jorku.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Szymuś
[2010-03-24 19:35]
To jesteś frajer!!!!! Moi znajomi(też inzynierowie) nie kiwnęliby palcem za mniej niż 2000 na ręke i zarabiają od 2 nawet do 5 tys. na ręke(takie są stawki inzynierów). Nawet budowlaniec bey szkół zarobi 2 razy tyle. Zmień pracę, no chyba, że masz wiedzę zerową. A tak na marginesie w kraju afrykańskim się zarabia 10 razy mniej!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Krak
[2010-03-24 19:37]
Junior accountant, IBM w krakowie 1800 do ręki plus karnety(basen, kino etc.) co jakiś czas.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
tomo1958
[2010-03-24 14:51]
Przeganiamy Niemców
bo Irlandię i Japonię już łyknęliśmy.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Ziemowit
[2010-03-20 01:41]
Jack "The Ripper of Poland" Rostowski
Napasione lobby bankierskie go promuje i wychwala bo ich Jacuś się tu sprawnie uwija ;-)
odpowiedz
pokaż 16 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~irol
[2010-03-20 19:08]
Pięknie, ale jeśli chcą prawdziwego wolnego rynku, to dlaczego nie likwidują równolegle instytucji typu Sanepid,NIK, UOKiK,PIH, i innych państwowych stworów które obciążają budżet, a nie mają nic wspólnego z wolnym rynkiem.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~irol
[2010-03-20 19:24]
I jeszcze jedno, żeby wszystko było tak pięknie jak już wszystko będzie prywatne ( a propos, jestem w 100% za prywatyzacją nawet całkowitą lecznictwa i szkolnictwa), to byśmy musieli mieć prywatny rząd bo Ci specjaliści nawet wtedy doprowadzą do deficytu budżetowego. Rząd musi zacząć od siebie, budżet musi być zbilansowany, a deficyt zakazany.Od tego trzeba zacząć, a wpływy z prywatyzacji muszą być przeznaczane na świadczenia emerytalne, bo ZUS też musi być zlikwidowany.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Palay284
[2010-03-20 22:27]
Do MSR pieknie piszesz i jestes tak przekonujacy ze mozna sie na tym naprawde zlapac i jesli ktos jest zielony czyli tak zwany LAIK przyzna ci racje ale niestety albo stety nie JA.Otoz drogi panie zapomnial pan o jednej rzeczy lub tez co bardziej wiarygodne zrobil to pan celowo Polska to nie jest kraj przystankowy dla rekinow i tych malych i tych duzych,czyli wszystko to co jest wpompowane w ta gospodarke zostaje z niej wypompowane ze zdwojona sila.A co za tym idzie wszystkie zyski ktore wygeneruje taki twor sa przetwarzane na twarda walute a nam Polakom zostaje pusty pieniadz bez wartosci i pokrycia ZEGNAM PANIE EKONOMISTO.Ps to co robicie z waluta to rozboj w bialy dzien,czy ktos z was zadal sobie pytanie po co takie artykuly sa nam serwowane CZYZBY SONDA.POLAKU NIE BADZ KRETYNEM NIE DAJ SIE DRUGI RAZ OSKUBAC pozdro Palay284
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
MSR
[2010-03-20 23:45]
Tak, wstrętni kapitaliści, zbudują organizację, zatrudnią ludzi a jak już zaczną zarabiać pieniądze to to wysadzą w powietrze bo nic tak nie robi dobrze biznesowi jak rozwalenie swojej własnej inwestycji. W końcu po co mieć stałe źródło dochodów skoro można wszystko obrócić w strzępy i stracić...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~rozbawiony
[2010-03-21 02:17]
kim ty jesteś, że nie widzisz prostych mechanizmów, człowieku.... wytłumaczę to prosto... mam biznes w danym mieście(państwo A), zakładam biznes w innym mieście(państwo b).... zysk z państwa B umieszczam w państwie A....dlaczego ? bo nie mam interesu rozwijać się w państwie B, ponieważ mieszkam w Państwie A, gdzie też zarabiam i jest mi dobrze a dzięki inwestycjom w innych miastach(państwach) jest mi jeszcze lepiej.... Zrozumiałeś ? za dużo teorii, za mało praktyki panie.... studencie :)
odpowiedz
pokaż 11 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Max
[2010-03-21 07:39]
Po pierwsze primo, to nie przypominam sobie żebym był „koleżką” szanownego dyskutanta.
Po drugie primo podpunkt:
a)
CYTAT: "Wytransferowywanie" kapitału akurat jest Polsce na ręke, ponieważ zmniejsza deficyt w handlu zagranicznym”.
ODP: Wytransferowanie kapitału oznacza, że zysk korporacji zostanie opodatkowany w innym kraju, a u nas zabraknie na drogi albo rząd zaciągnie nowe długi w zagranicznych korporacjach bankowych
CYTAT:”Jeżeli jakaś korporacja zainwestuje w Polsce 1mld w przeciągu roku zarobi na tej inwestycji 10-20% tj. 200 mln to co zrobią z tymi pieniędzmi?”
ODP: zrobi co zechce. Np. jeśli na nich „usiądzie”, to znaczy, że pozostanie do sprzedania na rynku więcej dóbr i usług niż dostępnej siły nabywczej czyli pozostanie niesprzedana produkcja lub przedsiębiorstwa będą zmuszone obniżać ceny i ponosić straty, a w dalszej kolejności bankrutować i wyprzedawać aktywa. Z drugiej strony korporacje mogą zarobione 200 mln wydać na dalsze wykupywanie zasobów „kraju goszczącego” tym bardziej że właśnie nadarzy się okazja od bankrutów. Albo – szczególnie, gdy już wszystkie zasoby zostaną od bankrutów wykupione - te same korporacje będą mogły zaoferować bonusy dla swoich wyższych kadr np. w postaci karnetów wstępu do hotelików i innych przybytków z nowymi miejscami pracy dla krajowych dziewczyn i kobiet, co przecież zwiększy „produkt krajowy brutto” choć jego jakość będzie wątpliwa.
b)
CYTAT: „Większa podaż na wolnym rynku zawsze oznacza relatywne zwiększenie siły nabywczej konsumentów” (…)Ci obrzydliwi bogacze, którzy mają wielomiliardowe majątki na konsumpcje przeznaczają ułamki tego co posiadają”.
ODP: zależy których konsumentów i (…) obrzydliwi bogacze wydają na inwestycje zwiększające ich władzę nad innymi. Nie jestem zainteresowany, żeby w moim kraju obrzydliwi korporacyjni zagraniczni bogacze, bo o tym dyskutujemy, zwiększali władzę ekonomiczną i nie tylko ekonomiczną nade mną i moimi krajanami.
c)
CYTAT:
„Przedsiębiorcom zależy na wytworzeniu wartości dodanej a nie zatrudnieniu jak najtańszego pracownika”.
ODP: Oprócz wytworzenia wartości dodanej liczy się jeszcze jej podział, bo co z tego, że w moim, korzystając z zasobów mojego kraju zagraniczne korporacje wytwarzają wartość dodaną, jeśli dla nas zostają ochłapy albo uwzględniając rachunek kosztów zewnętrznych czasem nawet wartość ujemna? Mam wrażenie, że albo lenistwo umysłowe albo własny interes liberałów ekonomicznych każe im podział wartości dodanej zostawiać różnym „niewidzialnym łapom”
d)
CYTAT: „Mechanizmy wolnorynkowe działają wszędzie gdzie się je zastosuje. Dotyczy to również zdrowia i edukacji”
ODP: Działają same, nie trzeba ich „stosować”. W komunie też działały, np.: niedobór podaży + sztywna, za niska cena = puste półki. Podobnie w dziedzinie zdrowia: wysoka cena zabiegu + brak siły nabywczej pacjenta = jego śmierć lub pogorszenie zdrowia i utrata potencjalnej wartości dodanej, którą mógłby wytworzyć.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kafka
[2010-03-21 07:39]
Dziwna opinia - akurat ja mam praktykę - kilka oddziałów firmy w różnych miejscach. Pozwól że zapytam - w jakiż to cudowny sposób chciałbyś osiągnąć zyski, nie budując infrastruktury, nie zatrudniając ludzi lub im nie płacąć ? Może domu tam nie kupisz, ale tak jak pisał MSR - to jest akurat pikuś, to co ty sam wydasz w porównaniu do kilku tysięcy ludzi które zatrudniasz. Już prościej wytłumaczyć nie można.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
MSR
[2010-03-21 10:22]
Ja te mechanizmy znam zarówno z praktyki jak i teorii. Ty masz łeb wciśnięty w głęboką komunę przeżarty serwilizmem wobec ZSRR i ci się wydaje że musisz tyrać żeby inni mogli konsumować wydaje ci się że to jest wszystko gra o sumie zerowej a to bzdura. Handel i produkcja możliwe są tylko i wyłącznie na drodze wymiany. Jeżeli w miejscu A produkowany jest jakiś produkt, a w miejscu B jest on sprzedawny, to kto na tym korzysta? Ci którzy konsumują czy ci którzy produkują? Jaki jest sens się natyrać a potem nic z tego nie mieć. Jeżeli sprzedaje w miejscu B jakiś produkt to MUSZĘ potem coś za te pieniądze kupić w miejscu B ponieważ waluta to tylko papier, środek wymiany. System więc działa idealnie, niemcy nam produkują samochody drogie, my niemcom produkujemy samochody tanie, poziom cel ustalają konsumenci, w czym problem?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Tobiasz
[2010-03-21 13:48]
MSR w tym, że większość Polaków uważa pieniądza jako wartość dodatnią. A drugi to to, że ludzie nie wiedzą jak funkcjonuje gospodarka i system w którym żyją. Wydaje im się, że magiczny kranik z góry wlewa pieniadze do systemu a magiczna (wstrętny bogacz) wysysa pieniądze z systemu.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Max
[2010-03-24 07:46]
Kiedyś byli tacy, co mieli ''łeb wciśnięty w głęboką komunę przeżarty serwilizmem wobec ZSRR'' i głęboko wierzyli w ekonomię komunistyczną. Znali teorię z podręczników ekonomii politycznej socjalizmu, i pewnie nawet byli praktykami, jeśli pracowali w jakichś zakładach im. Lenina.
Dziś pełno jest takich, co mają ''łeb wciśnięty'' gdzie indziej, ale też wierzą tyle że nie w socjalizm i władzę ludu a w liberalizm i przodującą rolę klasy biznesmeńskiej. Za jakiś czas taka wiara też będzie oczywistym powodem do wstydu.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~emeryt
[2010-03-22 07:15]
Wytłumaczcie mi...
Które to fabryki, zakłady produkcyjne i inne przedsiębiorstwa tak wpływają na to PKB...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~polak
[2010-03-22 07:12]
Polska będzie potęgą.... gdy dziś o tym mówię to nikt nie wierzy
Ludzie znacie bardziej mobilny naród ? Jeśli w najbliższych 50 latach w Polsce nie będzie wojny to staniemy się potęgą w Europie. Dziś jakoś nikt w to nie wierzy, ale zobaczycie
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~gość serwisu
[2010-03-22 01:09]
UBS podniósł prognozę wzrostu PKB dla Polski ....
.... nawet jak bedzie po 3.00 ( trzy !! ) to sie opłaca - bo to 3 x jałmużna... - reszta jest milczeniem ! A hoj !
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~lewan
[2010-03-22 00:22]
Ocena: 0 [0]
~POlutor
[2010-03-22 00:17]
Wyłoncznie ludzie intieligętni
zagłosóją na kandydatuw PO! PIS to opciach i wiocha!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~maly
[2010-03-22 00:11]
geodeta
wrocław 12000 maqło spię ale się opłaca
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
luk
[2010-03-21 10:56]
POLSKA MA NAJLEPSZĄ SYTUACJĘ GOSPODARCZĄ W EUROPIE
To zasługa właściwej polityki gospodarczej Rządu Polski
odpowiedz
pokaż 13 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~polak
[2010-03-21 12:38]
Niesiolowski ,ty tubo proppagandowo -RZECZYWISTOSC JEST INNA .
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~alleluja i do przodu
[2010-03-21 13:11]
jesli faktycznie jest lepiej, to tylko dlatego ,że ten rząd ignorantów i bandytów nie robił nic a przede wszystkim z racji swojego nieudacznictwa- nie przeszkadzał w normalnym rozwijaniu się polskiej gospodarki.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~alleluja i do przodu
[2010-03-21 13:11]
jesli faktycznie jest lepiej, to tylko dlatego ,że ten rząd ignorantów i bandytów nie robił nic a przede wszystkim z racji swojego nieudacznictwa- nie przeszkadzał w normalnym rozwijaniu się polskiej gospodarki.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~WARSZ
[2010-03-21 13:52]
luk jestes nieodpowiedzialnym człowiekiem bo tylko kraje gdzie tylko10% społeczenstwa jest biedne to mozna powiedziec ze to kraje które mozna zaliczyc do zamoznych A w POLSCE TEN ODSETEK OSYLUJE 70%-80% bo 70% nie stac wyjechac nawet na tydzien na urlop
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Dżon
[2010-03-21 17:20]
pokaż 8 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~karolinka
[2010-03-21 17:58]
życzę PełO władzy absolutnej + prezydentury i oczekuję od tego TWA spłacenia 700mld PLN długu publicznego !!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Obserwator.
[2010-03-21 18:46]
Na przełomie luty/marzec 2010r. bezrobocie przekroczyło POnad 13%! i ciągle rośnie!!!. W samym lutym 2010r. straciło pracę POnad 50 000 ludzi. Dług narodowy przekroczył już 780 mld. zł. Donald,, ryży'' może spać sPOkojnie. Czyż to nie jest temat na pierwszą stronę?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~fifi
[2010-03-21 19:45]
luk - Ty codziennie pijesz ?. Lecz się bo będzie za późno i wątrobę diabli wezmą.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~macek
[2010-03-21 23:17]
Luk płyniesz pod prąd. Pisanie o tym że coś w Polsce się udaje jest w tym kraju dość ryzykowne i niezbyt popularne niestety. Bardziej popularne jest wieczne narzekanie!!! To zawsze w Polsce było w modzie, a szkoda że nie doceniamy samych siebie i tego co ten kraj osiągnął przez ostatnie 20 lat!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~max
[2010-03-22 00:01]
Luk ty se jaja robisz a to nie są żarty. Lepiej niech myslą skąd wziąćś kase na spłatę długu publicznego Jeszcze raz powtórzę to nie są żarty chłopie. Jak przyjdzie spłacać ten dług to powali gospodarkę. Chyba że stanie się jakiś cud. Rozpatruję kilka wyjśc. Można zwiększyc inflację Wtedy za kilka lat będą to grosze Będzie to kosztem ludzi ale trzeba wybrac mniejsze zło. Będzie trzeba tez mieć w banku dość sporo oszczędności w dolarachi euro, bo częśc długu jest w euroi dol. tak robili wszyscy np. po I Wojnie Św.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Polka
[2010-03-21 23:44]
a my mamy dobre dryfowanie ale niektórzy
maja fuksa
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~waldi
[2010-03-21 14:10]
CZEGO SIĘ SPODZIWAĆ PO SPOŁECZEŃSTWIE KTÓRE...
ZA SWYCH IDOLI UWAŻA DODĘ, MROCZKÓW, CICHOPEK, RUTOWICZ CZY MUCHĘ!!! WIDZICIE SŁABOŚĆ I GŁUPOTĘ POLITYKÓW ALE W SOBIE TEGO NIE WIDZICIE??? A PO DRUGIE KTO TYCH POLITYKÓW WYBIERA??? ZACZNIJCIE OD SIEBIE POPRAWIAĆ ŚWIAT!!
odpowiedz
pokaż 6 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~dziadek
[2010-03-21 14:40]
Ależ trafiłeś w sedno. Masz u mnie browara.
odpowiedz
pokaż 1 wcześniejszą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~babcia
[2010-03-21 18:30]
Dziadku,uprzedziłeś mnie.Moje gratulacje.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ergo sum
[2010-03-21 20:51]
Ocena: 0 [0]
~krysiek
[2010-03-21 23:13]
no dokładnie nic nie bierze się z niczego!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~lukas
[2010-03-21 23:36]
Brawo!W ogóle to ludzie powinni przestać chodzić na wybory i oglądać te g...w tv!Ale jak tego dokonać?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~oiu
[2010-03-21 23:42]
Ja bym im odebrała świadczenia emerytalne i rentowe od zaraz to może mózg chociaż raz zaczął by pracować w tym debilnym narodzie . Jeszcze jak słucham jak nakrecaja młodsze pokolenie do głosowania na tych samych złodzieji to myśle , ze odebranie świadczeń to za mało powinni zwrócic to co juz dostali
odpowiedz