Trwa ładowanie...

Coca-Cola wprowadza na rynek kawę

Kawa - bez niej wielu nie wyobraża sobie porannego wstawania. To ona, swoim aksamitnym smakiem wybudza ze snu. Koncern Coca-Cola doskonale wie, że ten produkt nigdy nie znudzi się konsumentom, dlatego wprowadza na rynek własną Arabicę.

Coca-Cola wprowadza na rynek kawęFot: http://www.coca-colacompany.com
d2xh66j
d2xh66j

Kawa Arabica "Cafe Leao", która wyjdzie spod skrzydeł Coca-Coli, trafi na półki sklepów już w sierpniu. Na początku będzie można ją kupić jedynie w Brazylii i to w niektórych miejscach - w Rio De Janeiro, Sao Paulo i Kurtybie. W późniejszym czasie kawa od koncernu Coca-Coli ma być dostępna w całym państwie.

Sandor Hagen, wiceprezes nowego biznesu Coca-Coli zdradza, skąd ten pomysł. - Brazylijska kawa jest uznawana za jedną z najlepszych na świecie, jednak najwyższej jakości Arabica rzadko trafia do brazylijskich domów. Przede wszystkim przeznaczana jest do międzynarodowej dystrybucji. Chcemy to zmienić i dać ją także Brazylijczykom. - czytamy na oficjalnej stronie Coca-Coli.

To pierwszy taki produkt, który wypuści Coca-Cola. Sama marka Leao jest znana już od ponad 100 lat - głównie z produkcji wysokiej jakości herbaty.

d2xh66j
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2xh66j