Trwa ładowanie...
d2ogiel
13-12-2016 17:50

Aplikacja pozwala klientowi sprawdzić jak daleko jest jego pomoc drogowa

Europ Assistance Polska wprowadziła aplikację mobilną GEO Care, dzięki której możliwe jest śledzenie przez geolokalizację aktualnego położenia pomocy drogowej. Link do strony www, umożliwiającej monitorowanie czasu dojazdu holownika, kierowcy otrzymują SMS-em.

d2ogiel
d2ogiel

"W oparciu o nowoczesne technologie stworzyliśmy aplikację, która jeszcze bardziej usprawnia obsługę i umożliwia klientom bieżące monitorowanie czas dojazdu pomocy drogowej" - poinformował dyrektor Departamentu Operacyjnego &IT w Europ Assistance Polska Rafał Marczewski.

Wyjaśnił, że aplikacja GEO Care wykorzystuje popularną technologię GPS (Global Positioning System), do lokalizowania urządzenia na podstawie sygnałów z satelitów. "W tym przypadku pozwala ona na ustalenie aktualnej pozycji pojazdu pomocy drogowej. Klienci, którzy oczekują na pomoc na miejscu zdarzenia, otrzymują w wiadomości SMS link do strony www zoptymalizowanej do urządzeń mobilnych. Po otwarciu strony widzą na mapie zarówno gdzie, w danej chwili, znajduje się pomoc drogowa, jak też ile czasu potrzebuje, aby pojawić się na miejscu i udzielić im wsparcia" - zaznaczył Marczewski.

Dodał, że szacowany czas dojazdu wyliczany jest na podstawie Google Maps i pokazuje zoptymalizowaną, najkrótszą trasę wraz z uwzględnieniem aktualnych warunków drogowych. "Rozwiązanie GEO Care umożliwia dostęp do rzeczywistych danych dotyczących wykonywanej usługi, w tym podglądu trasy przejazdu usługodawcy, obecnego statusu realizacji usługi, czy dostępności danego usługodawcy. Teraz także pozwala klientom oczekującym na pomoc na bieżąco monitorować czas dojazdu i aktualną pozycję pomocy drogowej. W ten sposób podnieśliśmy poziom obsługi, a co za tym idzie zadowolenia klientów" - stwierdził dyrektor.

d2ogiel
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2ogiel