Trwa ładowanie...

Rynek przesyłek to pole wojny miedzy Pocztą Polską a InPostem

Poczta Polska wyszła właśnie z nową ofertą dla e-handlu, która ma odebrać internetowych klientów InPostowi - informuje "Rzeczpospolita".

Rynek przesyłek to pole wojny miedzy Pocztą Polską a InPostemŹródło: WP.PL, fot: Lukas Plewnia/Flickr/CC BY-SA 2.0
d2fwdx4
d2fwdx4

Poczta Polska wyszła właśnie z nową ofertą dla e-handlu, która ma odebrać internetowych klientów InPostowi - informuje "Rzeczpospolita". Chodzi o niebagatelny polski rynek e-commerce wart nawet 37 mld zł.

Od września Poczta Polska oferuje sprzedającym towary w internecie specjalne pakiety - przesyłki wraz z opakowaniem i polisą, o kilka procent taniej od najtańszej oferty konkurencji. Daje też gwarancję doręczenia w ciągu trzech dni roboczych, a także bezpłatny zwrot. Poczta nie ukrywa, że celuje w handlujących na Allegro.

Zobacz także: * *Poczta Polska na dobrym kursie. Minister chwali zmiany

d2fwdx4
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2fwdx4