Trwa ładowanie...

Reklamowa wojna na kabanosy

Rozgorzała zacięta walka reklamowa o polski rynek kabanosów, a jest o co walczyć. Na kabanosy wydajemy 650 mln zł rocznie - informuje "Rzeczpospolita".

Reklamowa wojna na kabanosyŹródło: PAP
d1c09gn
d1c09gn

Na początku kwietnia z telewizyjnymi spotami reklamowymi wystartowali ich czołowi producenci - spółka TarczyńskiTarczyński (Zobacz notowania spółki ») i Zakłady Mięsne Henryk KaniaZakłady Mięsne Henryk Kania (Zobacz notowania spółki »). Obie firmy starają się zdobyć jak największe udziały w rynku wędlin, aby zmniejszyć dystans do największych: Animeksu oraz grupy Sokołów.

Według danych GUS kupujemy coraz chętniej drogie wędliny. Na przykład w 2012 r. przeciętna osoba w gospodarstwie domowym zjadła 7,9 kg wędlin wysokogatunkowych. W 2000 r. było to nie więcej niż 5,3 kg.

d1c09gn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1c09gn