Laur Konsumenta: zmiany, które cieszą

| dodane 2011-02-09 (16:30) 6 lat 2 miesiące 20 dni 16 godzin i 23 minuty temu | 7 opinii
 

Tegoroczna edycja programu promocyjnego Laur Konsumenta wnosi pewne zmiany. Nie trzeba jednak się bać! Przeciwnie.

Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt, którego celem jest wyłanianie najpopularniejszych produktów. Głosujący stopniowo wybierają zwycięzców poszczególnych kategorii, wedle olimpijskiej tradycji przyznając im odpowiednio złoto, srebro i brąz. Laur jest wyrazem uznania kupujących oraz informacją dla producentów i dystrybutorów, po jakie produkty klienci sięgają najczęściej. I oczywiście potwierdzeniem silnej pozycji nagradzanych marek.

A co nowego czeka nas w tym roku? Jest kilka zmian, które powinny ucieszyć jego uczestników. Przede wszystkim dwukrotnie wzrosła liczba ankietowanych respondentów. Oznacza to, że 800 osób - a nie 400 jak dotychczas - będzie głosować na ulubione produkty w każdej kategorii. Głosy konsumentów są zbierane przez zespół ankieterów drogą telefoniczną, a wkrótce uruchomione zostaną możliwości głosowania drogą elektroniczną. Nowością będzie pojawienie się ankieterów w centralnych punktach miast, centrach handlowych itp. Każdy z łatwością zauważy stoisko z charakterystycznym logo konkursu, a studenci zaangażowani do przeprowadzania ankiet szybko i sprawnie, zabierając kilkadziesiąt sekund rozmówcom, zaznaczą w ankiecie oddany głos. Środowisko studenckie z aprobatą przyjęło możliwość zarobienia pieniędzy w pracach ankieterskich, co jest szczególnie cenne w okresie, gdy na rynku pracy generalnie brak ofert dla studentów.

W tegorocznej edycji Lauru na produkty odda głosy łącznie około 200 tysięcy osób!

Dzięki różnorodności form głosowania program przybrał charakter ogólnopolskiego plebiscytu powszechnej popularności produktów, usług i marek. Należy podkreślić, że Laur Konsumenta nie jest programem badawczym. Odpowiada jedynie na pytanie, które produkty uznawane są za najlepsze.

Ankieta bada sympatie klientów odnośnie preferowanych produktów sklasyfikowanych w ponad 300 kategoriach. Tym razem pojawia się jeszcze dodatkowa kategoria, wskazująca najpopularniejsze polskie marki za granicą.

Cennym pomysłem stało się powołanie do życia rady programowej plebiscytu Laur Konsumenta. W skład tego ciała doradczego wchodzą reprezentanci nauki, specjalizujący się w tematyce socjologicznej, zachowań społecznych, konsumenckich itp.

Ze względu na swoją rozpoznawalność i użyteczność marketingową godło Lauru od dawna stanowi ogromną wartość promocyjną, odzwierciedlając przy tym realne tendencje rynkowe. Logotyp zwycięzcy wędruje na opakowania produktów, strony internetowe laureatów i zdobi banery oraz foldery reklamowe. Często pojawia się również w reklamach telewizyjnych, realizowanych nieraz właśnie w oparciu o przyznane wyróżnienie.

Polub WP Finanse na Facebooku

Oceń
tak 1 100,00%
nie 0 0,00%

Opinie (7)

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

1
0
~Gość 2012-07-18 (11:37) 4 lata 9 miesięcy 11 dni 21 godzin i 16 minut temu

Wielki pic z tym"złotym laurem" Np.Złoty Laur 2012 dla Platformy N.Ciekawe za co? Atrybut-jakość obsługi klienta,chyba najgorsza z pośród wszystkich firm tego typu

odpowiedz

3
0
~alma 2012-03-16 (09:41) 5 lat 1 miesiąc 13 dni 23 godziny i 12 minut temu

Nie dajcie sie oglupic tym obrazkiem. Obrazek przyznaje prywatna firma a za uzywanie go pobiera oplate licencyjna (szczegoly w internecie na gazecie wyborczej np). Wot nowy pomysl na biznes bez zadnego badania rzetelnego i "na wskroś" jakosci produktu czy uslugi. Nie dajcie sie nabrac, nie powiedziane ze firma ktora dostaje laur naprawde jest dobra, po prostu to czysty biznes sprzedawac "laur".

odpowiedz

1
0
~kazik 2011-04-02 (21:56) 6 lat 27 dni 10 godzin i 57 minut temu

solidny pracodawca i laur konsumenta?!
Zastanawia mnie jak takie konkursy mają się do rzeczywistości, tzn ile trzeba zapłacić aby uzyskać tytuł, bo przecież chyba nikt nie powie,że otrzymanie tytułu czy nominacji oparte jest na prawdziwych przesłankach.Znam z autopsji firmę,która jest nominowana na Solidnego Pracodawcę ale już dziś mówi się,że nim zostanie. Dodatkowo jest pracodawcą,gdzie pracowników ma się za nic, żadnych praw,okradanie ZFSŚ na rzekome sprawy pracownicze (bo takie bierze się faktury,codzienny mobbing,rotacja 70% w skali roku o wymuszaniu niekorzystnych zmian w umowach nie wspomnę. Więc jak to jest??

odpowiedz

pokaż 3 ukryte odpowiedzi

0
0
~madera123 2011-05-21 (11:00) 5 lat 11 miesięcy 8 dni 21 godzin i 53 minuty temu

laur konsumenta
Szkoda ,że trzeba wybierać z podanych marek ,a nie ma opcji INNE,bo przecież nie wszystkie marki są uwzględniane.

odpowiedz

Znajdź pracę z pracuj.pl

Skorzystaj

Kategorie:

Przydatne linki:

Partnerzy serwisu: