Trwa ładowanie...

Czerwona Torebka zastąpiła Świtalskiego&Synów

Od 28 grudnia 2010 r. firma Świtalski&Synowie funkcjonuje pod nową nazwą - "Czerwona Torebka" spółka akcyjna. Zmiana nazwy wiąże się z przyjętą przez firmę strategią budowy ogólnopolskiej sieci pasaży handlowych
pod tą samą nazwą. Będzie to już czwarty projekt sieciowy stworzony przez poznańską firmę po sukcesach Eurocash, Biedronki i Żabki.

Czerwona Torebka zastąpiła Świtalskiego&SynówŹródło: Jupiterimages
d3bgobb
d3bgobb

Od 28 grudnia 2010 r. firma Świtalski&Synowie funkcjonuje pod nową nazwą - "Czerwona Torebka" spółka akcyjna. Zmiana nazwy wiąże się z przyjętą przez firmę strategią budowy ogólnopolskiej sieci pasaży handlowych pod tą samą nazwą. Będzie to już czwarty projekt sieciowy stworzony przez poznańską firmę po sukcesach Eurocash, Biedronki i Żabki.

- Naszym strategicznym celem jest budowa silnej, rozpoznawalnej marki sieciowej: pasaży handlowych Czerwona Torebka, która na stałe wpisze się w krajobraz polskich miast - podkreślił Ireneusz Kazimierczyk, prezes spółki Czerwona Torebka. - Nazwa jest jednym z najważniejszych narzędzi komunikacji firmy z jej otoczeniem biznesowym. "Czerwona Torebka" to charakterystyczna i jednocześnie prosta do zapamiętania nazwa, która stanie się czynnikiem wyróżniającym naszą spółkę na tle innych podmiotów funkcjonujących na rynku. Wierzymy, że szybko utrwali się w świadomości przyszłych klientów pasaży handlowych - dodaje.

Pod szyldem Czerwona Torebka w ramach ogólnopolskiej sieci pasaży handlowych powstanie docelowo 4 tysiące obiektów. Firma zakłada dynamiczną ekspansję w skali całego kraju. Pasaże handlowe będą zlokalizowane na dużych osiedlach mieszkaniowych, przy głównych szlakach komunikacyjnych oraz ważnych obszarach handlowo-usługowych średniej wielkości miast. Opracowana przez firmę koncepcja zakłada budowę jednokondygnacyjnych obiektów w oparciu o nowoczesną technologię stalowych konstrukcji Framecad, która zapewni przyspieszenie procesu budowlanego oraz obniży koszty eksploatacji obiektów.

Pasaże będą składać się z powtarzalnych modułów o powierzchni 60 mkw. Każdy z lokali będzie miał odrębne wejście dostępne bezpośrednio z przestronnego parkingu. W zależności od potencjału lokalizacji i specyfiki danego regionu wśród najemców pasaży Czerwona Torebka znajdą się przede wszystkim lokalni przedsiębiorcy, ale także marki sieciowe. Obecnie firma finalizuje prace nad obiektami przeznaczonymi do realizacji w tym roku.

Ponadto spółka Czerwona Torebka kontynuuje ekspansję na rynku nieruchomości komercyjnych poprzez pozyskiwanie nowych lokalizacji pod sklepy Biedronka, a także budowę obiektów handlowych, które następnie są przeznaczane na sprzedaż. W portfelu firmy znajdują się także powierzchnie handlowe na wynajem w wybudowanych mini galeriach handlowych oraz grunty i mieszkania.

Autor: IP

d3bgobb
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3bgobb