Ocena: 0 [0]
~ian
[2010-02-26 12:45]
przecież ten rząd rąbie tylko biednych-
zamiast oddać po 20% pensji dla na najniższe emerytury
jak to zapowiedział Prezydent Janukowycz.
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~eraseras
[2010-02-26 15:36]
ten rząd chroni biednych. z czyjej kasy dostają emeryturę, z czyjej kasy dostają zapomogi itp, itd, z czyjej kasy mają darmowe leczenie.
Napewno nie ze swojej, tylko z Twojej, mojej itd.
A ja co z tego mam? Nic. Nikt mi nie da nawet złotówki za to że uczciwie pracuję. Dlaczego inni maja dostawać a ja nie. Nich sobei rzaraobia a nie tylko narzekają
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~głupotamnieboli
[2010-02-27 13:21]
Brawo! Bierzmy wzorce z krajów trzeciego świata typu Ukraina. Prezydent Janukowycz gdyby to nie było oczywiste nawet dla takich odbiorców populizmu jak Ty mógłby w ogóle nie pobierać pensji bo wiadomo, że żyje z kasy która wartkim strumieniem płynie do niego od oligarchów.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~brzoza
[2010-05-15 17:28]
Widać że nie chodziłeś do szkoły.A jeżeli chodziłeś to ktoś wcześniej roił na ciebie.Porpaganda solidaruchów zrobiła ci z mózgu lemoniadę ,przykro czytać
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~tom
[2010-04-29 19:39]
NARESZCIE!
w końcu skończy się branie kredytów na nowy kredyt ;]
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~andrey
[2010-04-13 00:21]
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~777
[2010-04-20 18:24]
JAK WDEPNALES W GOWNO TO NIE NAPUSZCZAJ INNYCH BY WESZLI W TO GOWNOI !!!! PROVIDENT TO ZLODZIEJE !!!!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~777
[2010-04-20 18:24]
JAK WDEPNALES W GOWNO TO NIE NAPUSZCZAJ INNYCH BY WESZLI W TO GOWNOI !!!! PROVIDENT TO ZLODZIEJE !!!!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~jemerytka
[2010-04-20 08:57]
zysk-czy strata
Banki powinny bardzo dokladnie sprawdzac zdolnosc kredytowa pozyczkobiorcy.
Duzo osob nie zastanawia czy bedzie mogla splac taki kredyt, mysli ze jakos to bedzie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mora
[2010-02-26 08:49]
Chce wziąć kredyt ale nie za bardzo wiem gdzie, porazcie mi coś?
odpowiedz
pokaż 5 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~przebieram
[2010-02-26 14:59]
mora ale to wszystko zależy od tego, jaki chcesz kredyt. Ja w jednym banku mam konto, w innym mam kartę kredytową w jeszcze innym chcę wziąć kredyt na mieszkanie. Także wiesz - kredyt to za szerokie pojęcie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~zeber
[2010-02-27 01:13]
jak zbraklo mi na remont kuchni pozyczalem w Getin, niewiem jaki teraz maja kredyt ale wtedy bylo naprawde ok, a najbardziej mnie zaskoczylo jak szybko go dostalem
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~zenek
[2010-03-05 09:41]
to nie są najlepsze czasy na branie kredytu, najlepiej w swoim banku załatwić sprawę, ja trafiłem z ulicy do getin banku, bo u nich takie rzeczy najsprawniej się załatwia,
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~komisarz
[2010-03-05 09:45]
ze wszystkim możesz iść do doradców finansowych, open ma taką przewagę nad innymi,że oferuje najlepszą ofertę na rynku wiec wybierasz najlepychy kredyt na rynku a nie wiążesz się z żadną instytucją
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ANDREY
[2010-04-13 00:22]
Ocena: 0 [0]
~janek
[2010-03-16 12:43]
akto winny?
ok.nie zapominajcie ze banki z kredytow zyja.ludzie ratowali sie kredytami bo na nic ich nie bylo stac.panstwo powinno sie wstydzic,dokladnie kolejne rzady ktore nic nie robia w tym kierunku.kosciol tak jak kiedys krytykowal komuchow,dzisiaj powinien kryykowac nowobogackich zlodziei,cwaniakow i innych oszustow.do tej pory siedzi cicho- bo tez to robi.pragne by choc jeden klecha na te uwagi odpowiedzial.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~olka
[2010-03-01 23:38]
karta
zawsze tak było, ze traca najbiedniejsi, o kredyty ciężko a jak juz mozna dostac to bardzo drogie. Ja teraz zamierzam sobie karte kredytowa gdzies założyć tylko jeszcze nie wiem gdzie, moze cos polecicie
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~golden girl
[2010-03-02 15:33]
ja tam mam kartę i ani chwili nie żałowałam, że ja załozyłam.nie eksploatuję jej nierozsądnie, ale mam świadomość,że mam stały dostęp do kasy. W dodatku mam kartę chyba z najdłuższym okres spłaty także jest lepiej niż ok.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~wahach
[2010-03-04 10:01]
podejrzewam, ze okres splaty masz nie dluzszy niz standardowo, a wiec bez odsetek jakies 3mce pewnie. tez mam taka karte akurat w getinie i chociaz nie szastam nia na prawo i lewo, to rzeczywiscie czasami trzeba przyznac, ze sie moze przydac
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~adam
[2010-03-05 09:51]
mam to samo narzędzie, i używam tylko w razie koniecznośći, oczywiście ma to swoje plusy i to nawet sporo, ale ostroznośći nigdy za wiele..
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~olo
[2010-02-26 14:29]
Kredyt
i tak trzeba spłacić,bo przyjdą panowie bejbole łysunie i wytłumaczą "grzecznie",że trzeba spłacać.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~alicja
[2010-03-05 09:34]
dlatego trzeba zwracać się do sprawdzonych instytucji, jeśli nie masz zababranej historii niespłaconymi długami i pracujesz, możesz liczyć na wsparcie w getnie na przykład
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~margama
[2010-02-26 01:15]
Proponuje jak najwięcej zlikwidować kont bankowych
przecież w Polsce jest lichwa jak pare banków upadnie to może zaczną się zastanawiać nad zarobkiem.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Tylko ja
[2010-02-26 07:48]
Apel do Emerytow!!!! zlikwidujcie konta bankowe Przynajmniej nie upadnie Poczta Polska!!!!! Emerycie co masz z tego ze po gotowke musisz isc do bankomatu niekiedy oddalonego o 2 km? A zalozyc k-to polecil Ci Zus w szczegonosci polecajac PKO-Bp a ten bank to dopiero zlodziejski bank
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~354t
[2010-02-26 10:44]
Ocena: 0 [0]
~musk
[2010-02-26 12:05]
No jasne, niech upadnie kilka banków, może jak zostana ze dwa, czy trzy, to bedzie lepiej. Przeciez wiadomo, że monopole służą klientom.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~alfi
[2010-03-05 09:32]
coraz mniej ufam bankom z zagranicznym kapitałem, są jeszcze instytucje które bazują na polskim kapitale i u nich 3mam kasę na lokatach, bo najbezpieczniej i całe 6% od franka kimono
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~wojtas
[2010-02-26 13:49]
Jakie czasy, takie kredyty
Oczywiście, że dobrze, że kredyty nie będą rozdawane na prawo i lewo. Bo przykro az się patrzy na reklamy firm windykacyjnych - ale się czasów doczekaliśmy... Poza tym zasada jest taka - nie spłacane kredyty powodują, że kredyty są ogólnie droższe i niechętnie udzielane - a to przekłada się na dziwne kryteria, które decyduja o zdolności.Mnie obiektywnie rzecz biorąc stać - pod względem finansowym na kredyt, ale jakoś mało wiarygodny się wydaję niektórym bankom - a bo sam, a bo firma. Paranoja. Mam nadzieję, że się sytuacja wyklaruje.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~opat Abot Costello
[2010-02-26 14:12]
No tak to wszystko racja, ale dlaczego fakt, że wzrosła ilość niespłaconych kredytów we Włoszech wpływa ciągle na ceny kredytów w Polsce. Dziś w drugim rolu kryzysu liczba kredytobiorców niespłacającyh zadłużeń w Polsce wynosi 5% - pięć, to tyle ile w Niemczech w latach najbardziej urodzajnych. Nie dajmy się omamiać propagandą, w Polsce banki jednak nie przyznawały kredytów bez analizy zdolności kredytowej klientów. to co sie teraz dzieje jest zakamuflowanym zdzierstwem.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~pankracy
[2010-03-01 20:38]
to prawda, banki juz przesadzaja, na palcach liczyc te ktore maja inne spojerzenie na klienta, dlatego ja wybralem Getin bo niechce ryzykowac ze nagle bank z niewiadomo jakich powodow nie przyzna mi kredytu albo przestane byc dla nich wiarygodny mimo calkiem dobrych zarobkow
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~turock
[2010-03-02 09:32]
nie jest wesolo, ze jakies pajace nabraly kredytow i sobie teraz z nimi nie radza, a czlowiek musi teraz swiecic oczami w bankach i sie prawie plaszczyc. mi sie w koncu udalo w getinie jakos normalnie pozalatwiac co trzeba, ale swoja droge przez meke przeszedlem.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~wojtas
[2010-03-02 11:11]
no nie jest wesoło - ani trochę. i masz rację -mnóstwo osób w tym ja musi świecić oczami - odpowiedzialność zbiorowa :| . jeśli rzeczywiście jest tak jak piszesz i można coś jeszcze załatwić to mam nadzieję, że to stanie się norma za niedługo, a nie tylko przypadkiem tego jednego banku.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ula
[2010-03-02 08:28]
ban
Uderzy w biednych ktorzy nie będa sobie mogli poradzic bez kredytow proponuje uderzyc tym wszystkim do mopru po zapomogi wtedy panstwo dokładniej zobaczy jaką mamy biede w tym kraju
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~buu
[2010-03-02 08:21]
Taka babcia na emeryturze wezmie sobie jakis mały kredyt i skrupulatnie go spłaca choćby miała nie dojeść,za to gosc bogaty według banku poniewaz jego zdolnosc jest ok wezmie duzy kredyt i spłaca lub nie a wiadomo ze mają rozne sposoby zeby nie spłacić lub opoznic spłate,to tak w skrocie
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
HetmanW
[2010-02-25 17:49]
Zmusi banki do ostrożności???
Ha ha! Zmusi banki i firmy pośredniczące do zaprzestania rozdawania na lewo i prawo kredytów ludziom, którzy nie są w stanie ich spłacić! W Polsce nie jest jeszcze tak źle, ale provi-denty i inne hallogo-tówki dają kasę wszystkim, nie zważając, czy człowiek jest w stanie spłacić dług! W ten sposób rośnie ilość osób, których jest nie stać na spłatę jednej raty takiego kredytu, ale puki jeszcze nie są w rejestrze dłużników biorą następny kredyt (przeważnie emeryci i renciści ale też i zwykłe pijaczki). To zwykłe krwiopijstwo i żerowanie na ludzkiej głupocie!
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~...
[2010-02-25 23:43]
A to ciekawe co napisałeś o SKOKu. Jestem doradcą finansowym i nie zgodzę się z Twoją opinią. SKOKi już nie "rozdają pieniędzy". Teraz, aby dostać tam kredyt praktycznie zawsze musisz mieć poręczyciela. A jak jesteś w BIKu to tym bardziej.
Moja prośba. Nie piszcie głupot jak nie siedzicie w tym na codzień.
Druga sprawa - provident. Tam też dostaniesz max 10 000 zł.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
HetmanW
[2010-02-28 23:55]
No tak, "tylko" 10 tys. zł. Pewnie! Za miesiąc z renty spłacę...
Śmieszne.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
zenek
[2010-03-01 09:27]
fakt, że odchody mam troche ponad średnią, ale nie mam żadnych problemów z kredytami, a przez opena dostaje najlepszą ofertę na rynku i wszyscy są happy;)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~daydream
[2010-02-26 14:19]
Kompletna bujda...
Obudzili się.... teraz to już banki same wiedzą... nie trzeba niczego im narzucać... będzie tak jak ten gościu na końcu powiedział - najbiedniejsi pójdą do lichwiarzy... ten efekt jest murowany!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ian
[2010-02-26 12:46]
przecież ten rząd rąbie tylko biednych-
zamiast oddać po 20% pensji na najniższe emerytury
jak to zapowiedział Prezydent Janukowycz.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~xz
[2010-02-26 12:02]
Akurat najbiedniejsi stracą.
Odkąd to banki interesują się najbiedniejszymi?.
Po prostu podnieśli alarm bo im zyski z biedoty uciekają.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
aksent
[2010-02-26 10:16]
propaganda pośredników finansowych - BRAWO KNF
obecnie uchwalone reguly to przypieczetowanie zasad zdrowego rozsadku ktorymi powinni sie kierowac wszyscy - straca jedynie posrednicy, ktorzy nie beda mieli tylu naiwnych klientow oraz deweloperzy ktorym zmaleje popyt. Według mnie krok w dobrym kierunku!!! BRAWO KNF!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ekspert
[2010-02-26 07:02]
Głupcy nie eksperci
Co za banda IDIOTÓW!
Polska to bardzo NIETYPOWY kraj gdzie lude trzynają ukrytę pieniadze pod materacami!
Tu obowiązują zupełnie inne zasady niz w USA.
Wedugposiej strategi baowejnależy rzede wszystim ograniczyć kozty wszystich kredytów.
podrugienleży usic bai do pryznawania wszystich kredytów ciagu 7 dni. Jeżeli bank NIE przyzanaó kedytu wciąg 7 dni toley automatycznie zasługue na ząday kredyt. Większość Polaków dostae PIENIĄDZE od rodzin za grnica!
W POLSCE kredyty bankowe na MIESZANIA powinny być udzielane do 80 % udowodnionego dochodu,ludziemaja swoje działki, własne zwierzęta z prywatnych źródeł albo od kłusowniów.
Każdy pracuje na czarno, wielu krdnie i banki na nich nie stracą!
Ciągle pseudoekserci głpoty piepszą o KRYZSIE!
Jakim kryzysie wy ciagle piepszycie?
Nie było kryzysu w USA nie było recesji był wieliki przekret przerz same Banki w USA.
Ludzie którzy nie wiedzą jak system działa i pracwał aby BAKI mogły oszukać klientów aktysię wydaje ze są ekonoemistami i wszytko wiedzą NIE powinni sie w ogóle wypowiadać!
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~grupcio
[2010-02-26 08:06]
weź waleriane ,przeczytaj coś napisał ,popraw błedy bo ni cholery nie rozumiem twojej werbalizacji
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Szwedka
[2010-02-26 09:30]
pocosie wysilac na pisanie dlugiego komentarza, skoro jest on nie zrozumialy? gramatyka sie klania
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Kraver_85
[2010-02-26 09:18]
No nie do końca
Więc wyobraźcie sobie sytuacje,w której młode małżeństwo zarabia łącznie 3000, chcą mieszkać razem, więc wynajmują mieszkanie. A koszt najmu to ok. 1200- nie oszukujmy się, takie są ceny. Na własne nie mają co czekać, chyba, że ciotka pracuje w "mieszkaniówce", a rata kredytu hipotecznego w kwocie 200.000 na 30 lat,wyniosłaby teraz ok. 1000zł. i nie dostaną kredytu, bo nie zarabiają średniej krajowej? Podejdźmy do sprawy wg. realiów w Polsce...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~max
[2010-02-26 09:05]
zobaczy sie
wszystko ok.ale uderzy to tez w banki,ktore na tym straca.liczba klientow drastycznie sie zmniejszy.i straty gotowe.nalezy pomyslec o elastycznej polityce,ktora by byla korzystna dla wszystich.taka polityka to kryzys bankow i gospodarki.bani dzisiaj takze zarabiaja jak lichwiarze nawet na klientach nie mogacych splacac dlugow .no coz polityka PO cwaniaczkow z niudacznym Tuskiem sie klani.zadowolona moze byc z niego tylko rodzinka.
odpowiedz