Ocena: 0 [0]
~MDK
[2011-03-14 16:35]
SERPOL
jednym z nich co nie wyplaca pensje pracownikom to prezes M.J. z Serpolu z Warszawy
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~były pracownik
[2011-04-11 22:35]
Napisz Mariusz Jaroszewski, a nie MJ. Złodziei trzeba nazywać po imieniu.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~km
[2011-03-15 19:44]
Prosty skuteczne logiczne.
Obligatoryjne odsetki karne na dość wysokim poziomie skoro karne to np 50% za każdy miesiąc i gwarantuję, że skończą się zatory płatnicze. Bardziej opłaci się kredyt w banku niż podnoszenie kosztów o 50% miesięcznie.
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
PolskaHonorNarod
[2011-03-17 10:48]
zaloz wlasna firme i przestan beczec zobaczysz jak to jest placic na czas w tym dzikim kraju .
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Mc Nab
[2011-03-19 09:05]
Oczywiście z równoczesnym obciążeniem kosztami rodziców, rodzeństwa, współmałżonka i dzieci oraz innych nie nazwanych współpartnerów ~ bez ulg i prawa odmowy !
Bo współczesny pracodawca wielokrotnie ma mniejszy majątek niż kloszard z dworca kolejowego. Przecież siedziba firmy jest wynajmowana, maszyny z lizingu, mieszka u rodziców, samochód jest brata, no a żona oczywiście z intercyzą majątkową :-))))
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~piniek
[2011-03-14 18:35]
pracodawcy to w uproszczeniu złodzieje którzy nie tylko okradają pracowników zatrudniają ich na
takich warunkach jakie im w danej chwili pasują dogadują się z pracownikiem co do zarobku który dostanie do ręki określoną kwotę ale wykażą go we wszelkich urzędach państwowych ze zatrudniają go na poziomie najniższej płacy w kraju biadoląc jak im jest ciężko i mamy tego efekty
w postaci braku kasy na emerytury , ubezpieczenia zdrowotne itp.Ciekawy jestem czy ci wszyscy
którzy zarządzają państwem o tym wiedzą czy też udają głuchych i ślepych bo jako wybitni fachowcy są pozatrudniani na lewo i prawo w przeróżnych firmach i czerpią z tego również znaczące korzyści finansowe kiedy się za to wezmą instytucje państwa za to odpowiedzialne aby
ten złodziejski proceder ukrócić.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Jakub
[2011-03-14 23:04]
ty prostaku ,jestes tym, co koń pod brzuchem nosi.Gdybyś miał trochę oleju w pustej pale ,i nie brakowałoby ci fałdek na mózgu ,to nie opluwałbyś pracodawców a byłbyś dzisiaj prezesem własnej firmy.A tak jesteś prawdopodobnie pasożytem
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~as
[2011-03-15 07:20]
Wiesz nie dla kazdego filozofia zlodziejska jest czyms normalnym
Nie kazdy bez mrugniecia powiedki ojrada drugiego - pomyslales o tym?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Aneks
[2011-03-15 10:00]
piniek ma rację tylko w niektórych kwestiach. pracodawcy to w uproszczeniu złodzieje którzy nie tylko okradają pracowników zatrudniają ich na takich warunkach jakie im w danej chwili pasują, dogadują się z pracownikiem co do zarobku, który dostanie do ręki określoną kwotę ale TYLKO NIEKTÓRZY! Ciekawy jestem czy ci wszyscy, którzy zarządzają państwem o tym wiedzą WIEDZĄ, WIEDZĄ Z KSIĘŻYCA NIE SPADLI! czy też udają głuchych i ślepych UDAJĄ, UDAJĄ bo jako wybitni fachowcy są pozatrudniani na lewo i prawo w przeróżnych firmach i czerpią z tego również znaczące korzyści finansowe kiedy się za to wezmą instytucje państwa za to odpowiedzialne aby ten złodziejski proceder ukrócić NIE UKRÓCĄ, TO IM SIĘ NIE OPŁACI. Podsumowując, ODPOWIEDZIALNI ZA RZECZYPOSPOLITĄ MAJĄ JĄ W D...E!!!!! DLA NICH LICZY SIĘ ICH KASA I NAJBLIŻSZYCH, RESZTA NIECH BĘDZIE WYZYSKIWANA I ZDYCHA Z NĘDZY I GŁODU!!! POLAK POLAKA DOI W OJCZYŹNIE A ODPOWIEDZIALNI ZA RZECZYPOSPOLITĄ TEMU PRZYKLASKUJĄ BO ICH BIEDA NIE DOSIĘGNIE. WYBORCY CZYLI WYZYSKIWANI O TO ZADBALI!
W tej narodowej tragedii mam bardzo dobrą pracę, Górny Śląsk, u polskiego pracodawcy, który rzetelnie i terminowo opłaca pracę, bardzo dba, docenia i szanuje pracownika. Pracownicy to widzą i bardzo poważnie traktują swoje obowiązki i firma szybko rozwija się, a ci, którzy chcieli to wykorzystać już tu nie pracują. A WIĘC MOŻNA? OCZYWIŚCIE, ŻE MOŻNA !!! JEŻELI SIĘ WIDZI DALEJ NIŻ CZUBEK WŁASNEGO NOSA!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Mc Nab
[2011-03-19 08:51]
Całkowicie się zgadzam z Twoją wypowiedzią ! Świetnie to ująłeś.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~aga
[2011-03-15 08:32]
W mojej firmie pracownicy dostają wypłatę w terminie, nie pracują w nocy, nie mają nadgodzin, czasami wcześniej wychodzą do domu, chcą zaliczkę - proszę bardzo,dodatkowy dzień wolny - nie ma problemu, w większości są zatrudnieni na czas nieokreślony a i tak pracodawcę mają w d... Zostańcie pracodawcą a przekonacie się jaki to "miód".
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
PolskaHonorNarod
[2011-03-17 11:03]
dokladnie wszyscy powinni byc pracodawcami i wtedy nie bylo by problemu i beczenia ze to czy tamto .Mam sklep 13 lat nigdy nie osiagnolem sredniej krajowej a od niej place ZUS ,nie mialem wolnej soboty nie moge chorowac i nie moge spac spoojnie bo jak nie urzad skarbowy to inny urzedas mi moze kolo tylka zrobic.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
PolskaHonorNarod
[2011-03-17 10:47]
uwolnic caly rynek pracy .
Uwolnic z przymusow wolnych dni godzin itp.dyrdymalow .Kazdy co chce pracowac jak prywatny wlasciciel pracuje to ma .Robi 8 godzin to ma za 8 godzin .bierze urlop to nie ma pieniedzy- mowa o wlascicieu jednoosobowej firmy .Urzedy pracy powinny byc jak posrednik .Ja zglaszam chec zatrudnienia kogos na 8 godzin i moge dac jakas kwote i stawiam jakies warunki a sytem powinienl mi wyrzucic czy ktos mi moze za te pieniadze dac
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~b
[2011-03-14 08:16]
SLD rządziło razem z Kwaśniewskim 12 lat ,który miał inicjatywę ustawodawczą
I ICH dziełem jest najwięcej szkodliwych USTAW Z PRAWA PRACY,O BANKACH I SĄDACH . W ten sposób chcieli usatysfakcjonować swoich kolegów którzy przejęli dobre fabryki za 1 złoty. JAK wejdą do rządu w tym roku będą kontynuować dzieło.
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~as
[2011-03-14 11:46]
Ocena: 0 [0]
~kjm
[2011-03-15 20:17]
Święte słowa tylko dlaczego nikt tego nie dostrzega. Jednak nie masz racji do końca bo z tego co piszesz wydawać by się mogło, że tylko SLD popiera taki układ.Otóż nie to wspólne dzieło UD Wałęsy i SLD. UD to formacja która dziś nosi nazwę PO.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~modelarz
[2011-03-14 07:24]
kapitalistyczna zaraza
Pracuję w jednej z firm ochroniarskich działających pod połaszczykiem ZPCH. Z tego tyt. ma
onduże profity z PFRON, oprócz tego pieniądze za ochronę od zleceniodawcy. Pracownikom zaś wyplaca się wynagrodzenie z 5-cio dniowym opużnieniem.O dodatkach za godz\. nocne
nikt nie słyszał. Żeby było weselej i śmieszniej tozamiast wypłacać najniższą karajową w wy-
sokości 1034zł. netto pracodawca wg. własnego widzimisię płaci o 160-190 mniej bo to niby
Zakład jest w ciężkiej sytuacji.GDZIE JEST PFRON, GDZIE JEST PIP, GDZIE MA ROZUM PAN
KNAP - właściciel agencji ochrony.
odpowiedz
pokaż 7 ukrytych odpowiedzi
pokaż 2 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~shitguard
[2011-03-14 08:38]
Taka jest niestety rzeczywistość w 90% firm ochroniarskich. 5 złotych za godzinę, góra sześć, max 1400 zł na miesiąc z nadgodzinami, jak ktoś walnie 320 godzin to weźmie tyle żeby rachunki opłacić i na dojazdy mieć. No i oczywiście kary za wszystko - zostałeś przyłapany na spaniu - 200zł, zostało ci rano 0.2 promila - 600zł, za kurtkę trzeba zapłacić 100zł na samym początku pracy, na koniec jak się odchodzi z firmy - 100 za pranie munduru, chociaż w pralni mówią że to kosztuje 30zł, a jak się komuś nie spodobasz to wylecisz ot tak, z miejsca. Do tego wszechobecne chamstwo pseudokierownictwa, 10 kontrlonych z których każdy coś chce zarobić.
O umowach o pracę mogą pomarzyć niepełnosprawni z papierkiem, pełnosprawnych się zwalnia.
Oczywiście są też firmy płacące 4 zł za godzinę (dla porównania: w 2001roku Solid płacił 4.20 - 4.50 na początek)
Wszystkie grupy zawodowe są w stanie upomnieć się o swoje prawa - wyjść na ulicę, iść pod sejm, zorganizować strajk. Wszystkie, oprócz grupy ochroniarzy, których jest 400 tysięcy (dla porównania - policjantów jest 100 tysięcy) Bo ochroniarz to zazwyczaj cieć, który nie potrafi upomnieć się nawet o grzejnik na swoją budę, latarkę czy czajnik elektryczny żeby sobie kawę zrobić. Albo emeryt, który rozumuje w ten sposób: mam 4 zł za godzinę, ale jak zrobię 400 godzin w miesiącu to zarobię 800zł, plus 2 tys emerytury, to będę miał 2800! I wszyscy są szczęśliwi: emeryt, firma ochroniarska, właściciel ochranianego obiektu, bo firmie płaci 8 zł za godzinę pracy ochroniarza zamiast 12zł. Wszyscy oprócz młodych ludzi którzy muszą się czasem zaczepić na jakiś czas i być pracownikiem ochrony. A jak się już zaczepią i zaczną w tym zawodzie "pracować" uwsteczniają się umysłowo i nie są zdolni do podjęcia jakichkolwiek działań zmierzających do polepszenia swoich warunków pracy.
Czy któryś z ochroniarzy wyobraża sobie co by było gdyby nagle 400 tys ludzi pewnego ranka nie stawiło się w pracy? W zamian za to przyjechali by do Warszawy na mały strajk???
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~k
[2011-03-14 09:20]
Jak długo ludzie będa się godzić na tak nędzne zarobki, tak długo będą dojeni. Zacznijcie odmawiać pracy za wypłatę niższą niż 2500 zł. netto. Zobaczycie, że gdyby pravodawcy musieli, to by tyle płacili i żaden z nich by nie zbankrutował. Tak jak w 2005 - chcieli zatrzymac pracowników wyjeżdżających do Anglii, to raptem byli zdolni i trzykrotnie podnieść zarobki. Trzeba bowiem pamiętać - Polska to kraj cwaniaków, wyzyskiwaczy i złodziei. Człowiek chcący godnie żyć, musi się albo z tego kraju wynieść, albo wywalczyć sobie godne warunki pracy i zarobku. Inaczej go zgnoją.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~papa
[2011-03-14 09:31]
Ocena: 0 [0]
~darek
[2011-03-14 10:08]
A ty sie zwpolnileś już dawno ale z myslenia !!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kjm
[2011-03-15 20:05]
Jak długo ? Przecież to proste. Tak długo jak długo będą chętni do pracy za takie stawki.
Skoro bezrobotny nie ma zasiłku bo właśnie się skończył ma do wyboru 3 rzeczy: zdychać z głodu, wejść na drogę przestępczą lub podjąć prace za wynagrodzenie urągające ludzkiej godności.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Blady
[2011-03-14 07:19]
psaudokapitaliści
Ciekawe jak skomentowałby to pan.J.Mordasiewicz z Lewiatana.
Ta praktyka jest powszechna i wszyscy o tym wiedzą, ale nikt nic z tym nie robi.
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Bd
[2011-03-14 10:07]
Nie robi i nie zrobi, gdyż wtedy by się okazało na jakich słabiutkich fundamentach jest oparta nasza godspodarka z zielonej wyspy.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kjm
[2011-03-15 19:57]
Albo nie masz wiedzy albo łżesz. Śp Lech Kaczyński tuż po objęciu urzędu Prezydenta RP wniósł do Laski Marszałkowskiej jako pierwszy projekt ustawy kładącej kres zatorom płatniczym, chroniącej prawa pracownika do terminowej i w całości wypłaty. Projekt okrzyczano jako zamach polskiego pracodawcę. Marszałek Borowski schował go głęboko na dnie szuflady.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Zenon
[2011-03-15 07:03]
Nie igrajcie!
Po co wywoływać tematy drażliwe i powszechnie znane. Niczego przez ten fakt nie załatwicie tysiącom pracowników oszukiwanych w pracy. Ani Związki Zawodowe, ani PIP nie reagują w należyty sposób. Jest przyzwolenie rządzących do stosowania takich praktyk. Wcale nie jest tak, że jak się ma pracę to jest się w lepszej sytuacji od kogoś kto jej nie ma. Sam prosiłem o interwencję OIP i w rezultacie dowiedziałem się, że to ja jestem kawał s...syna. Kiedy rozwiązano ze mną umowę o pracę, OIP nie potrafił wskazać mi właściwego Sądu Pracy. Wprowadził mnie w błąd kwestionując poprawny na wypowiedzeniu adres Sądu kierując mnie do Sądu w którym nie rozpatruje się spraw pracowniczych. Zamiast sami zająć się obsługą moich problemów mętnie próbowali mnie instruować na wypadek dalszych działań z mojej strony.
Po co w ogóle istnieje taka parapracownicza intytucja i to na najwyższym szczeblu?
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~jm
[2011-03-15 19:47]
Obligatoryjne odsetki karne na dość wysokim poziomie skoro karne to np 50% za każdy miesiąc i gwarantuję, że skończą się zatory płatnicze. Dotyczy wszelkich płatności także wynagrodzeń. Bardziej opłaci się kredyt w banku niż podnoszenie kosztów o 50% miesięcznie.
Proste logiczne skuteczne.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~piotr
[2011-03-15 11:01]
hehe
jak jestescie tacy mądrzy to sobie załóżcie firme, a nie pracujecie u kogos za psie pieniądze.
Jestescie ostatnim ogniwem, który musi duzo pracowac po to aby Ci na górze mogli duzo zarabiac.
Ale temu mozna bylo zapobiec - uczyc sie, bo kazdy jest kowalem swojego losu
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~j23
[2011-03-14 12:11]
To SZOK!!!
Czyli na 1 inspektora przypadło 1/2 kontroli w roku!. A to właśnie pracodawcy uszczuplają dochody państwa,zatrudniając na "czarno". I nikt tego nie kontroluje.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~kjm
[2011-03-15 10:00]
Prawda jest dużo bardziej złożona. Pracodawcy bronią swojego interesu. Gdyby wszystkie firmy w Polsce przestrzegały prawa podatkowego, kodeksu pracy to większość z nich musiałaby ogłosić upadłość już dawno temu. I to jest tragedia polskiej rzeczywistości.
Gąszcz nieustannie zmienianych przepisów, coraz więcej koncesji. Brak jasnych rozporządzeń do ustaw i w końcu nadmiernie duże opodatkowanie.
Żeby w tym kraju było dobrze nie trzeba dużo. Pytanie tylko komu.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Gość
[2011-03-15 08:37]
Dajmy szansę Korwinowi! Jeżeli nie sprawdzi się, to najwyżej drugi raz nikt już na niego nie zagłosuje... A może jednak się sprawdzi i uda mu się naprawić nasz kraj. Zawsze warto spróbować. Jeśli nie zaryzykujemy, to nie damy sobie szansy na jakąkolwiek poprawę sytuacji kraju..
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
jack99
[2011-03-15 08:17]
stekop
STEKOP OCHRONA w KETRZYNIE to sami zlodzieje okradaja ludzi niepelnosprawnych i kaza pracowac po 24g na dobe bez odpoczynku
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~pracownik
[2011-03-14 08:10]
Firmy ochroniarskie
Niech się ktoś zajmie firmami ochroniarskimi takimi jak solid, juventus i inne krzaki, gdzie większość to emeryci za których firmy nie płacą składek. To jest okradanie państwa w imię prawa, na które państwo pozwoliło. Od zdrowych osób wymaga się orzeczeń niepełnosprawności i zatrudnia się na zlecenia. Jak w tym kraju ma być dobrze jak tak państwo pozwala się doić.
odpowiedz
pokaż 15 ukrytych odpowiedzi
pokaż 10 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~krytyk
[2011-03-15 06:46]
a ja powiem tak, skoro tacy komandosi jesteście to czemu pracujecie za 5-6 pln za godzinę?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
von basior
[2011-03-15 07:11]
Na licencję II stopnia to trza było mieć średnie magistrze z bożej łaski - teraz wiem skąd się buce z dwójkami wzięły.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kjm
[2011-03-15 07:31]
W firmach ochroniarskich pracują często po 300 godzin na miesiąc i nie istnieje tam pojecie
nadgodziny ani pojęcie pracy w godzinach nocnych. Jest jedna stawka godzinowa i do tego bardzo marna.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Mizur
[2011-03-15 07:44]
Otóż płacą składki! I dlatego emeryci chętnie pracują bo to im jeszcze co pół roku podwyższa wymiar emerytury! A wy jesteście kompletnie niezorientowani i wypisujecie bzdury!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~qwe
[2011-03-15 08:02]
Normalny człowiek ma tam znikome szanse na zatrudnienie. System jest tak utworzony, aby umożliwić młodym emerytom służb mundurowych dalszą bezstresową, dobrze płatną pracę.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~lost
[2011-03-15 07:46]
A niby kiedy się upoinać??
A niby kiedy pracownik ma krzyczeć o kasę? Jak pracuje? Przecież chce dalej pracować! Więc jak - ma pójść do szefa i powiedzieć że ma mu wypłacić to i owo? To na drugi dzień wyleci. A sądy są chyba właśnie po to!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~ricko
[2011-03-15 07:44]
jedno oszustwo
pracuję w firmie ochroniarskiej zarabiam miesięcznie 1340zł na ręke ale pracuję 240godz. w miesiącu. Czekam tylko na okazję,żeby firmę podać do sądu za godziny nadliczbowe za ostatnie trzy lata pracy a mam udokumentowane ok.2100godz.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Daniels
[2011-03-14 18:33]
Taka prawda.
To wlasnie cala prawda o naszych rodzimych "pracodawcach".Po prostu chca dorobic sie majatkow dorownujacych zachodnim firmom w czasie roku lub dwoch.Podczas gdy na majatek tamtych firm pracowaly pokolenia.
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Marko13
[2011-03-14 19:13]
Zgadzam się z Tobą. To obraz większości naszych "biznesmenów".
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~czytelnik
[2011-03-14 22:21]
Po prostu gówno prawda,to właśnie tam dorabiają się szybciej,ale pewnie jesteś młody wykształcony itd
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Aneks
[2011-03-15 07:40]
bo odpowiedzialni za państwo i gospodarkę są odpowiedzialni i mają poukładane w głowach!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mała
[2011-03-14 12:25]
zwolniony bo nie jest niepełnosprawny
a mojego męża właśnie zwolnią a na jego miejsce przyjdzie niepełnosprawny bo mają na niego ok 1000 zł dotacji miesiecznie
won z dotowaniem pracy niepełnosprawnych
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~asiak
[2011-03-15 07:40]
a mnie niedługo zwolnia bo nie jestem emerytką:( Nie oszukujmy się. W tym kraju maja szansę znależc pracę tylko niepełnosprawni i emeryci. Cholera mnie bierze. Spójrzcie co dziejje sie w szkolach waszych dzieci i w przedszkolach-połowa etetów zajęta przez emerytki. Rząd mówi o walce z bezrobociem to niech w koncu zakażą zajmowania etetów tym, którzy juz pobieraja dochód
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Generałosierżandt
[2011-03-15 07:39]
Zycie w postradziedziej Polsce
Jeśli kraj przez 25 lat zarządzany jest przez postradzieckie kreolsko-mazowiecko-języcznego okupanta to jest taki właśnie obraz. Wystarczy wyzwolić Polskę od postradzieckich satrapów a będzie to kraj mlekiem i miodem płynący
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~bell
[2011-03-14 13:06]
zusy srusy
a jakby tak przedsiębiorca tylko wtedy płacił podatki kiedy na jego konto wpłyneły pieniadze jako zapłata za wykonana pracę, a jak nie to nie i automatycznie pozew do sądu z nakazem wypłaty pracownikom danego przedsiębiorcy, pozew przeciwko inwestorowi który najał przedsiębiorcę żeby wykonał jakąś pracę a jak on wykonał to zwleka z zapłatą a przedsiębiorca zwleka z wypłata pracownikom, tak tylko wtedy było by zbyt jasne kto i ile ma zapłacić, zbyt prosto nie byłoby gdzie zakręcić, poza tym wpis na jakaś czarna listę żeby sie z takim inwestorem nie zadawać bo nie płaci, koniec działalności, wypad z baru i na etat za 1200pln
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Jasiu
[2011-03-14 14:28]
Zwariowałeś a kto by płacił wtedy podatki i zusy??? Przecież złodziej nie zapłaci a okradziony zapłaci bo ma z czego.
P.S. Masz całkowitą racje. Podatek powinno się płacić od realnie zarobionych pieniędzy a nie od wirtualnych na papierze
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kjm
[2011-03-15 07:38]
Trochę nieskładnie piszesz ciężko to przeczytać. Obligatoryjne odsetki karne na dość wysokim poziomie skoro karne np 50% za każdy miesiąc i gwarantuję, że skończą się zatory płatnicze. Bardziej opłaci się kredyt w banku niż podnoszenie kosztów o 50% miesięcznie.
Proste logiczne skuteczne.
odpowiedz