Ocena: 0 [0]
~fajnacki
[2011-10-03 00:48]
LCD ma lepszy obraz w jasnym pomieszczeniu(slonecznym)
odpowiedz
Ocena: +21 [27]
~tuskinsyn
[2011-09-26 12:37]
Wytłumaczcie mi jak to jest w naszym kraju: sprzedaż spada, sklepy opróżniają magazyny a nasz GUS podaję że produkcja przemysłowa rośnie o kilkanaście procent? To gdzie ten cały towar idzie jak eksport nie wzrasta? Jakieś cuda?
odpowiedz
pokaż 8 ukrytych odpowiedzi
pokaż 3 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: +1 [3]
~Uć
[2011-09-26 13:24]
@tuskinsyn ^ Bo Słońce Peru rządzi w Polsce!
odpowiedz
Ocena: 0 [8]
~MoNa
[2011-09-26 13:37]
@tuskinsyn ^ No nie wiesz jak to jest??????
Pan Tuskoszenko dzwoni do Pana GUSszenki, a ten ustawia dane tak by Tuskoszenko wygrał wybory. GUSszenko dostaje premię z 6 pensji i wszystko gra i buczy.
Ot cała filozofia "dobrobytu" w biedzie.
odpowiedz
Ocena: +2 [2]
~fds
[2011-09-26 14:19]
Ocena: 0 [4]
yam
[2011-09-26 17:11]
@tuskinsyn ^ z zwróciłeś uwagę w jakich dziedzinach jest ten wzrost? w budownictwie przedewszystkim... jak co roku zresztą w tym okresie, ale to już jest przemilczane, z cyferek wynika, że jesteśmy na plusie, choć to fikcja.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~????
[2011-10-02 23:47]
Ocena: +1 [1]
~rtv
[2011-09-26 13:16]
Pada największa regionalna sieć marketów ze sprzętem RTV-AGD - Domar, autor zaspany
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~most
[2011-10-02 23:32]
@rtv ^ Domar handlował sprzętem RTV w toruńskim Carfurze i kiepsko skończył likwidacją placówki sklepowej.
odpowiedz
Ocena: +3 [3]
~gość
[2011-10-02 22:14]
rynek się nasycił, nikt nie zmienia tv co roku..
odpowiedz
Ocena: -2 [10]
~koza
[2011-09-26 13:43]
pokaż 11 ukrytych odpowiedzi
pokaż 6 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [2]
~jony
[2011-09-26 22:08]
@koza ^ A wolisz kanapkę z szynką czy serem? podobne pytanie co do plazma a lcd.
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~ktos
[2011-09-26 23:13]
@koza ^ plazma wiekszy pbor pradu ale jesli chcesz duza ilosc cali np panasonica to musisz bo lcd nie maja w ofercie. zdania podzielone.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~gfd
[2011-09-26 23:21]
@koza ^ LED już nie taka wielka różnica cenowa, jakoś inna i przynajmniej prądu nie zdżera tyle LCD 4xzwykły tv, plazma 16x zwykły tv
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~nick nolte
[2011-09-26 23:51]
@:) ^ Zapomniałeś dodać większej ilości kolorów. Ale nie zgodzę się z twoją opinią, że plazma, bo te parametry już nie są wyczuwalne dla ludzkiego oka przy tej skali. Lepiej powiedzieć, że w LCD obraz jest bardziej wyraźny, żre mniej prądu i mniej się grzeje; plazma - cieplejsze kolory niż w LCD. Zależy od gustu
odpowiedz
Ocena: 0 [2]
~incognito
[2011-09-27 00:02]
Ocena: 0 [18]
~skutki
[2011-10-02 21:33]
jak nas okradła banda rudego to nie mamy za co kupować,więc ten artykuł kierować do rostusia
odpowiedz
Ocena: +19 [35]
~Lady
[2011-09-26 11:34]
Nacielam sie kiedys na promocje w MM 'bez vat'. Generalnie wstrzymalam sie z kupnem TV do weekendu 'bez vat'. Pojechalam, wybralam sobie TV, stracilam jeszcze mnostwo czasu na ogladaniu innego sprzetu poczym okazalo sie, ze ze wzgledu na promocje sprzedaja jedynie za gotowke i nie mozna ceny 'bez vat' rozlozyc na raty 0%. To byl ostatni raz kiedy bylam w MM. Kazda z tych ich promocji ma ukryte kruczki, dlatego wole juz tam nic nie kupowac.
odpowiedz
pokaż 7 ukrytych odpowiedzi
pokaż 2 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: +3 [5]
on23
[2011-09-26 12:31]
@Lady ^ to normalne jest ze bez wat w niedziele w sieciach media markt i media expert kupujesz tylko za gotówke taka jest zasada.nie zorientowałes sie o tym szczególe.i idzie kupic tam najtaniej własnie bez wat. nie przejmuj sie komentarzem ze sie usmiechnoł i kupił bez wat na raty 0% bo to bzdura.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~tom
[2011-09-26 18:19]
@Lady ^ bez vat to sciema jakich mało wedz do sklepu przed promocja i po promocji ten towar z vat jest duzo tanszy niz na promiocji a jak chcesz duzy upust to zamiast na raty to wez odłóz gotówke i mozesz sporo zaoszczedzic A raty 0% owszem ale zobacz jakie ubezpieczenie masz zapłacic przyokazji
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~jony
[2011-09-26 22:18]
@tom ^ Jakoś wielokrotnie robiłem zakupy podczas akcji bez vatu kupując na raty i to 0% wiec nie wiem w czym tkwi wasz problem. Zrobiłem to bez żadnego problemu ani proszenia sie nikogo :)
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~WACEK
[2011-09-26 22:24]
@klient ^ Poniekąd zgadzam się z Tobą, ale o to chodzi, aby zasady promocji były jasne, klarowne, aby ludzie na darmo nie jechali do MM.
odpowiedz
Ocena: +3 [3]
~gfd
[2011-09-27 03:26]
@WACEK ^ zasady są jasne, ale co zrobić gdy klienci nie czytają dokładnie regulaminów, ulotek i innych materiałów reklamowych? wpierw zgadzają się na wszystko i cokolwiek, a później wielkie oburzenie przy kasie lub w POKu.. to tak jak w tej anegdocie z kawą - ludzie domagają się żeby na kubku pisało zawsze "uwaga! gorąca!", mimo iż z kubka bucha para... litości!
odpowiedz
Ocena: +12 [16]
~technik
[2011-09-26 22:00]
Proszę się nie dziwić że w 50% przypadków sprzęt ulega awari zaraz po okresie gwarancji. Producenci wyliczają dokładnie MTBF
- średni czs bezawaryjnej pracy, i tak dobierają jakość podzespołów aby MTBF był równy okresowi gwarancji. Na przykładzie kamer przemysłowych do monitoringu - kamery Samsunga mają 28 tyś godzin ( ok 3 lata ) a kamery JVC 92 tyś godzin ( MTBF - ok 10lat).
Dobry elektronik/technolog po rozebraniu urzędzenia sam zorientuje się w jakości produktu. Ciekawe jest to że japończycy nagieli się do cen Samsunga.
do monitoringu
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~cctv
[2011-09-26 22:24]
@technik ^ firmy z taiwanu mają lepsze produkty od samsunga - jeśli chodzi o CCTV. Swoją drogą jestem ciekawy czy jvc jest w polsce, w tej branży ?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~aaa
[2011-09-26 22:47]
@technik ^ Z dyskami twardymi przenośnymi Samsung ma dokładnie to samo, po gwarancji jakoś dziwnie szybko się psują. Magia po prostu !
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~cctv
[2011-09-26 23:09]
@technik ^ Puknij się Pan w łeb jeśli jesteś tak głupi chyba że sprzedajesz JVC i masz korzyść z pisania głupot. Sam pamietam model samsung jeden z pierwszych w moich rękach SOC-4030 które działaja ok 7lat do dziś. JVC a co to za firma,chyba na produkcji baterii żyją jeszcze.
odpowiedz
Ocena: +10 [12]
~marco 752
[2011-09-26 19:32]
podstawa to porównanie oferty paru sklepów.W takim MM można trafić na całkiem niezłą ofertę ale też można się nieźle przejechać , dwa miesiące temu kupiłem plazmę samsunga tegoroczny model za 3900 ,najtańsza oferta w sieci około 3600 ,różnica niewielka a biorąc pod uwagę gwarancje producenta w kraju to oferta bardzo dobra , ale już nowe LG CINEMA 5500 było za 5400 , a w MIX-ie za 4600. Oczywiście najtaniej jest w sieci ,ale pojawia się problem z ewentualną gwarancją co dla mnie jest niezrozumiałe ,jesteśmy częścią UE i bez względu gdzie kupię sprzęt to powinienem bez problemu naprawić w Polsce , atak nie jest , teraz jestem na etapie zakupu amplitunera KD. autoryzowane sklepy 1800-2200 ale zero problemu z serwisem usługa door tu door , w sieci nawet za 1400 ale sprzęt z Niemieckiej dystrybucji ,w razie awarii musi jechać do Niemiec , sprawę załatwia sklep ,ale co gdy sklep padnie? . Jeszcze w temacie obsługi , nie ma gwarancji ,że w takim MM obsługa będzie fachowa a w niewielkim sklepie nie , ważne jest żeby klient miał jaką kolwiek wiedzę na temat tego co chce kupić , bo w przeciwnym wypadku sprzedawca sprzeda na wszystko.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: -1 [1]
~pit
[2011-09-26 20:55]
@marco 752 ^ Kolego z tego co piszesz wynika, że do zakupu sprzętu się przygotowujesz, szukasz, czytasz- znaczy g... nie kupujesz. To jakie jest prawdopodobieństwo, że w trakcie gwarancji Ci padnie? Wszystko kupuje w necie- co istotne towar, którego nie dostaniesz w marketach rtvagd- tylko wysoka półka. Robię tak od kilku lat i wszystko działa. Ciekawostka- do serwisu wysyłałem sprzęty zakupione w Media Expert np. radio samochodowe Sony, aparat cyfrowy sony za ponad 2 tysie i amplituner Denon (3 razy). Dziękuję bardzo za szajs marketowy gdzie traktuje się drogi sprzęt jak ziemniaki w Biedronce. Pozdro
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~marco752
[2011-09-26 21:42]
@pit ^ To fajnie że stać cię na sprzęt z wysokiej pułki , mnie nie więc kupuję to co kupuję tak jak większość Polaków . Prawdopodobieństwo że coś się zepsuje w trakcie trwania gwarancji jest znikome ale prawdopodobne , a wysoka półka nie gwarantuje niezawodności zwłaszcza w dzisiejszych czasach ,pewnie nawet nie wiesz na jakich podzespołach chodzą twoje High-end-owe sprzęty , i obyś się o tym nie przekonał. Jak napisałem kupuję to na co mnie stać i dlatego do zakupów podchodzę rozważnie , oglądam porównuję , fora krajowe i zagraniczne , testy recenzje i jak na razie jeszcze się nie przejechałem.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~jony
[2011-09-26 22:06]
@marco752 ^ No właśnie jaki ma wpływ gdzie i jaki sprzęt kupisz? Prawdopodobieństwo awarii jest takie same w każdym przypadku, tylko warunki jego serwisowania są inne i bliższe naszego zamieszkania. Popieram słowa "marco" wystarczy poszukać i w sklepach typu media można znaleźć produkty w zbliżonej cenie do tych internetowych , a dużo lepsze warunki obsługi i sprzęt można na własne oczy zobaczyć przed zakupem.
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
~marco752
[2011-09-26 22:52]
@jony ^ Nie chcę żeby mnie źle zrozumiano ,że duże elektromarkety są cacy a sklepy internetowe be , prawda leży po środku , w dużym sklepie towar możemy dokładnie obejrzeć ,porównać kilka czy nawet kilkanaście modeli, ja na przykład poszedłem do MM porównać tv uzbrojony w przenośny dysk , płytkę dvd , płytkę blu-rey , turbo dekoder N z SBS-ami , spędziłem tam kilka godzin ,tylko tam mogłem sprawdzić kilka modeli pod kątem 3D , w innych sklepach albo ''nie mamy okularów , tv nie jest podłączony , nie mamy kabla? , '' . Zaś sklepy internetowe to konkurencyjne ceny ale i pewne niedogodności . Jak napisałem wcześniej , żyjemy w UE i taka gwarancja producenta powinna obowiązywać wszędzie a nie leżeć w gestii lokalnego dystrybutora.
odpowiedz
Ocena: -6 [14]
sRx
[2011-09-26 13:23]
Gdzieś tu jest opinia w której gość chwali się że wymienił rozpakowany monitor w media markt na inny....haha ok, zgodzę się, wymieniać chcą, ale już nie chcą przyjmować zwrotów. W Best Buy kupiłem konsolę PS3 i PSP, pograłem, znudziło mi się poszedłem i oddałem...po 5 miesiącach. I zwrócili mi pieniądze :) To się nazywa duży gracz.
odpowiedz
pokaż 6 ukrytych odpowiedzi
pokaż 1 wcześniejszą odpowiedź
Ocena: +3 [3]
~Mik
[2011-09-26 15:17]
@sRx ^ To tylko pokazuje, że Ty jesteś burakiem - i nie robią tego w Polsce bo każdy by tak robił. A amerykanin nawet nie wpadłby na taki pomysł.
odpowiedz
Ocena: 0 [2]
~Ja
[2011-09-26 15:52]
@sRx ^ Tak jest w US. Takie jest tam prawo. Dotyczy to prawie WSZYSTKICH produktów. A sklepy nie bawią się w sprzedaż używek jako nowy towar z prostego powodu, unikają procesów sądowych. Poza tym wyprzedaże to są prawdziwe wyprzedaże dla zwolnienia miejsca w magazynie i sięgają kilkudziesięciu %. Odpowiedzi na Twój post świadczą o tym, że osoby je piszące US widziały tylko na filmach. Nie macie chłoptasie pojęcia o handlu w US.
odpowiedz
Ocena: 0 [2]
~taddy
[2011-09-26 19:20]
@sRx ^ fajnie,ale nie piszesz ile potracili za tzw. "open box" a potracaja to nawet jak zwrocisz w tym samym dniu jesli
otworzyles karton - takie sa reguly w Best Buy.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~jony
[2011-09-26 22:16]
@taddy ^ Gratuluje, życzę ci żebyś przy następnym zakupie jakiegoś sprzętu trafił własnie na taki który został oddany po pół roku przez takiego jak ty.
odpowiedz
Ocena: -1 [1]
~WacekPlacek
[2011-09-26 22:27]
@Ja ^ Ty kolego nie masz pojęcia o handlu w USA. Nie ma tam żadnego obowiązku przyjęcia towaru (u nas zresztą też nie ma takiego prawa). Natomiast w USA jest bardziej rozwiniety rynek, jest bardziej nakierowany na konsumenta, konsument jest tam kimś o kogo trzeba zabiegać i kogo trzeba szanować. Konsument jest twórcą zysku sklepu i tam dba się o niego. Jak nieprzyjeliby towaru to klient nie poszedłby już nigdy więcej do nich, ma do wyboru masę innych sklepów.
odpowiedz
Ocena: +14 [14]
~Ra
[2011-09-26 19:36]
Mediaexpert robi lepsze numery... dają w ofercie opust na 100 zł na towar, który np. dzień przed nową ofertą kosztował 300 zł a w nowej ofercie ten sam towar ma przekreślone 400 zł i teraz kosztuje 300 zł ...śmiech na sali!!!! Mediaexpert przebija wszystkich w takim okłamywaniu klienta....
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: +1 [1]
~jacek
[2011-09-26 22:14]
@Ra ^ A ja kilka razy w media markt spisywalem ceny jakis czas przed promocja i oni cen nie zmieniali.
odpowiedz
Ocena: +5 [9]
~NAU
[2011-09-26 20:21]
Najwyższa pora aby te sklepy zlikwidować. Są one najdroższe i wysprzedają starocie. Nigdy tam nic nie kupowałem, szkoda tylko czasu i pieniedzy. Omijajcie ich szerokim łukiem.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: -1 [1]
~jony
[2011-09-26 22:13]
@NAU ^ Szkoda tylko że wypowiadasz się ty który widziałeś te sklepy na obrazku w internecie.
odpowiedz
Ocena: -33 [51]
~haha
[2011-09-26 10:10]
SPYTAJCIE TYCH PRYWACIARZY GDZIE KUPUJĄ SPRZĘT DO SWOICH SKLEPIKÓW!!!WIĘKSZOŚĆ NA WYPRZEDAŻACH NP. W MEDIA MARKT!!!
odpowiedz
pokaż 8 ukrytych odpowiedzi
pokaż 3 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: +3 [3]
~Jaro
[2011-09-26 13:27]
@Zdzichu ^ Gwoli uściślenia: w kraju centrali ląduje zysk netto firmy. Wszelkie inne podatki (CIT, VAT, akcyza, cło) zapłacone w Polsce pozostają u nas i wbrew temu, co piszesz nie lądują za granicą.
odpowiedz
Ocena: +3 [3]
~smurfmadrala
[2011-09-26 17:58]
@haha ^ Obelgi "prywaciarz" używaja betonowe komuchy
i mutanty z mózgami przeoranymi przez komuszą propagandę.
Mercedes, Philips i Skanska to też "prywaciarze" czyli wspaniałe przedsiebiorstwa, które zaczynały jako małe firemki.
Jedź na Białoruś!
odpowiedz
Ocena: -1 [5]
~topek
[2011-09-26 19:21]
@Zdzichu ^ Przestań szerzyć pisowską propagandę. W Polsce sprzedają, to w Polsce płacą. Weź fakturę w sklepie i zobacz jaki mają nip.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
200959
[2011-09-26 20:33]
@haha ^ zostan i ty prywaciarzem i zobaczymy gdzie będziesz kupował.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~jony
[2011-09-26 22:11]
@200959 ^ Dokładnie tak kupują w takich sklepach jak media. "Zostań prywaciarzem zobaczymy gdzie będziesz kupował" ale skoro potwierdzacie to to z kąd bierze sie temat ze w tego typu sklepach jest drogo skoro prywaciarza oplaca się kupić w duzych sklepach sprzedać wam w internecie i jeszcze na tym zarobić?
odpowiedz
Ocena: +6 [8]
ostroga
[2011-09-26 20:10]
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: +2 [4]
~nikola
[2011-09-26 21:20]
Ocena: 0 [0]
~TRILLLIONERRR
[2011-09-26 20:48]
PFFFF.... LEPIEJ WPISZ W ALLEGRO "ZIMBABWE", KUP NAJWYŻSZY NOMINAŁ ŚWIATA I ZOSTAŃ TRILLIONERRREM!! ;PP
odpowiedz
Ocena: +13 [15]
~dero
[2011-09-26 13:28]
pamiętam jak kupiłem w promocji laptopa w MM. Wydawała się cena okazyjna , wydałem 3 tys. za wydawało się wypasionego laptopa. Wracam do domu i w skrzynce mam reklamę z Saturna .... ten sam laptop oferują bez promocji za 2,5 tys. ..... wtopiłem 5 stówek.... jedna wielka granda w tym MM.
odpowiedz
pokaż 4 ukryte odpowiedzi
Ocena: -4 [4]
~stalone
[2011-09-26 17:49]
@dero ^ Za 3tys wypasiony ha ha ha idz dalej krowy pasać
odpowiedz
Ocena: +1 [1]
~tom
[2011-09-26 18:09]
@dero ^ saturn i mm to jeden własciciel woli scisłosci taka mają polityke w jednym to w drógim to jest tansze
odpowiedz
Ocena: +3 [3]
~ja
[2011-09-26 18:11]
@dero ^ dero, MM i Saturn to ten sam właściciel, przekłada tylko zarobione pieniądze z jednej kieszeni do drugiej.
odpowiedz
Ocena: +1 [3]
~reepo
[2011-09-26 20:29]
@dero ^ trzeba było iść oddać... jak nieodpakowany to nie ma problemu...
odpowiedz
Ocena: +1 [15]
~Arek
[2011-09-26 13:34]
Stek bredni! Siła Media Marktu nie tkwi w cenie, ale właśnie w powierzni wystawowej, na której prezentowane są setki modeli! W małym sklepiku to kupuje się kota w worku na podstawie ulotki reklamowej!
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: +1 [3]
~cypisss
[2011-09-26 19:32]
@Arek ^ a guzik prawda.... można sobie MM obejrzec model, który Cię interesuje a kupić w małym sklepiku za mniejsze pieniądze...
odpowiedz
Ocena: +2 [4]
~no
[2011-09-26 18:13]
opowiesci i przygody wlascicieli malych sklepikow sa tutaj najbardziej zabawne ))))
odpowiedz
Ocena: +9 [11]
~pozorny
[2011-09-26 17:13]
wybrałem sobie model lodówki i poszedłem kupić go w media markt gdzie podobno była obniżka o Vat. Lodówka kosztowała 2700zł i po obniżce 2200zł. Była to ostatnio lodówka wystawowa z rozruszanymi dżwiczkami i lekkim wgnieceniem z boku. Będąc jesze w mm sprawdziłem ile taka lodówka kosztuje w sieci. Za 1750zł otrzymałem perfekcyjny stan w kartonie łącznie z wniesieniem. Czyli mm miał ponad 1000zł marży na produkcie za 2700zł. Nigdy więcej nie dam się zrobić w balona
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: +2 [2]
~efef
[2011-09-26 17:15]
@pozorny ^ hehe dopiero teraz to zakosczyles :) to stara bajka,dzis bedzie nr 1 odgrywal e-commerce!!!!!!!! i nic pozatym,prosto od producenta i zadne gowno typu saturn czy MM nie zarobi wrecz zbankrutuja!!!!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~theo
[2011-09-26 17:48]
@pozorny ^ To znaczy że ty jesteś jakiś niekumaty. Zrozumcie ludzie!!! W takiej sieciówce typu MM tanie są tylko i wyłącznie produkty z gazetki i to też niewielka ich część!!!. W dzisiejszych czasach jest tyle porównywarek cen, że naprawdę trzeba być gamoniem żeby się dać nabić w butelkę. Ja przeglądam oferty, porównuję i jeśli jadę po coś do MM to wiem, że akurat ten produkt mają najtaniej. Ostatnio np telefon Samsung E1080 za 50zł brutto. Nikt nigdy nie miał go taniej!!!
odpowiedz
Ocena: +13 [15]
~mick
[2011-09-26 17:27]
Media Markt i Saturn to przecież jedna firma - niemieckie Metro
odpowiedz