Ocena: 0 [0]
~solidaruch
[2010-11-25 00:54]
Kto wyjdzie na ulice
Ciekaw jestem jak zachaowa sie nowe pokolenie jak w Polsce bedzie taka bida jak za komuny,
a do tego idzie duzymi krokami.Bedziecie ogladac witryny sklepowe,bo niestac was bedzie na odziez firmowa,rozrywke,mieszkanie poprrostu na normalne zycie.
odpowiedz
pokaż 5 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~xman
[2010-11-25 01:34]
Myslaca czesc spoleczenstwa juz sie zestarzala a mlode pokolenia wychowana po 1989 r.juz ma wyprane mozgi przez prymitywne media,prochy,dopalacze i co najwazniejsze,nie znaja swojej historii najnowszej-A NARODY BEZ SZCUNKU DLA SWOJEJ HISTORII JEST NARODEM BEZ DUSZY !!!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~mkc2
[2010-11-25 05:21]
Nikt nie wyjdzie bo to pokolenie po 89 to cioty, dla nich wystarczy komp, i gierki a najlepiej strzelanina ,dopalacze i inne badziewie..
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~as
[2010-11-25 07:07]
onimysla ze bedą wiecznie siedziec u mamusi czy tatusia na garmuszku.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~rocznik90
[2010-12-02 15:15]
ahahahahaha wyjdziemy , oj wyjdziemy. A na czele stanie was rocznik tzn. politycy :D
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~aaa
[2010-12-08 13:42]
Ocena: 0 [0]
~Fallus
[2010-11-25 00:20]
Opodatkować dzieciorobów!
Należy zlikwidować wszelkie zasiłki i głodem zmusić bydło rozpłodowe do podjęcia pracy. Ja nie mam zamiaru ich utrzymywać! Mają zdrowie do picia ,ale nie do pracy .Szlag mnie trafia jak widzę wielodzietnych nygusów prezentujących roszczeniową postawę. Ich jedynym osiągnięciem w życiu jest spłodzenie bachora. Żyją z moich podatków! Od rana wiszą na klamce opieki społecznej. Mieszkają w mieszkaniach socjalnych opłacanych przez państwo, czyli nas. Ich dzieci jeżdżą na darmowe kolonie z MOPS-u ,jedzą bezpłatne obiady w szkole ,dostają za darmo paczki świąteczne ,podręczniki ,bilety do kina ,korzystają z wszelkich ulg ,dofinansowania ,zapomogi ,rodzinnego, zasiłków ,becikowego, dodatków itp. Ich podstawową rozrywką jest prokreacja. To wszystko finansowane jest z naszych podatków. Sami niech zarabiają na swoją "wesołą gromadkę". Wara od moich składek ,nie życzę sobie utrzymywania z moich pieniędzy patologii. Gdzie dużo dzieci tam bieda i bandytyzm. Z tych dzieci nie będzie podatników i nie będą pracować na moją emeryturę. Zaczną się rozmnażać w wieku kilkunastu lat nie kończąc szkół i nie zdobywając zawodu. Wyrośnie kolejne pokolenie bezrobotnych leni na zasiłkach . Prawo pomocy społecznej mają w małym palcu. Wiedzą jakie dokumenty złożyć ,gdzie i do kiedy. Te dzieci od kołyski nauczone są żebractwa. Prowadzą pasożytniczy tryb życia i mają wrodzone skłonności do nieróbstwa. Będą żyć z funduszu alimentacyjnego i MOPS-u. Będą kulą u nogi dla społeczeństwa. Mamy cztery miliony bezrobotnych ,są to przeważnie osoby z wyżu demograficznego. Nie potrzebujemy więcej dzieci. Jest nas za dużo. Jest obecnie więcej ludzi niż miejsc pracy. Nie ma nawet wolnych miejsc w przedszkolach. Nie róbmy z Polski drugich Chin. Nie mam zamiaru utrzymywać ze swoich podatków cudzych bachorów i płacić za czyjeś fantazje rozrodcze! Pomoc patologii to pieniądze wyrzucone w błoto ,tylko ich rozleniwia i zabija chęć podejmowania pracy. Wszystko co dostaną i tak wydadzą na papieroski i alkohol. Niech rozmnażają się ludzie inteligentni ,na poziomie i z kasą ,a nie margines społeczny. Całe życie musimy do czegoś dokładać. Jak nie do górników ,hutników ,stoczniowców ,PKP ,to do rodzin z gromadą bachorów! Mam tego dość!
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~riwke
[2010-11-25 08:31]
zwróć się do swoich starych co cię spłodzili-a najlepiej wyślij ich do utylizacji coby następnego jełopa nie spłodzili. Pośpiesz się
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~riwke
[2010-11-25 08:43]
zwróć się do swoich starych co cię spłodzili-a najlepiej wyślij ich do utylizacji coby następnego jełopa nie spłodzili. Pośpiesz się
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
bronuś
[2010-11-25 11:25]
Popieram.Zutylizuj jutro swoich starych,po co maja obzerac mnie i spoleczenstwo z naszych podatkow !!!GŁĄBIE !
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
ekspert_specjalista
[2010-11-24 11:48]
Pamiętam ceny życia za PISSSS
Litr paliwa (98) ponad 5.79 zł
najtańszy chleb 3.50 zł
ziemniaki po 4 zł za 1 kg
mleko po 2.90 za litr (folia)
To były złe czasy.
odpowiedz
pokaż 9 ukrytych odpowiedzi
pokaż 4 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Kolorowa
[2010-11-24 12:17]
Chcesz powiedzieć, że paliwo i żywność potaniały ?.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~oddany PEŁO
[2010-11-24 12:07]
skąd się biorą tacy jak ty ? podpisz się z imienia i nazwiska. Gebels ? Komorowski? Niesiołowski ? czy Rudy?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
robertfiles
[2010-11-24 12:34]
nie chce ci dosrywać ale robili cie na śniegu. człowieku za pis to ja pamietam że potrafiło zejść ponizej 4 zł nawet. a co do POdwyżek to nie bede rozmawial z toba bo jestes takim ekspertem jak z babci kaskader. puknij sie w czajnik i licz ptaszki albo gwiazdki nad sobą. polecam ksiazke "jak wyleczyć się z głupoty"
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Dzozo
[2010-11-24 12:24]
Noi ty w tym czasie kupiles sobie ten dom na Lazurowym Wybrzezu o ktorym czasami piszesz czyli za PISU powodzilo ci sie lepiej niz teraz Baranie.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~tojas1
[2010-11-25 14:57]
Coś drugi ten sklep w twoim szpitalu.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~sam on
[2010-11-24 10:05]
zaufalem PO i zawodłem się
za roku już nie zagłosuje na nich.
odpowiedz
pokaż 107 ukrytych odpowiedzi
pokaż 102 wcześniejsze odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~hehe...
[2010-11-24 22:38]
A myślisz, że jak trwał PRL ??? Media. I siła. A obecnie oba te czynniki to PO. A PRL trwał prawie 50 lat. Jak się skończył ? NO cóż... "Widocznie się myliliśmy"... Ale nadal chcemy być elitą tego ciemnego narodu...
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Internauta
[2010-11-24 23:14]
Po co temu bucowi Komarrkowi 26 odpowiadasz?. On nawet jak będzie grzebał w smietniku za żarciem to będzie opowiadał że za PiS śmietniki byłyby mniejsze. To oszołom - strata czasu
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
komarrek26
[2010-11-25 07:50]
1 Chciałbym zauważyć że to nie ja próbuje dowieść czegokolwiek w sprawie PO, w swoich postach niemal nie wspominam o tej partii. To zwolennicy PIS ciągle narzekają na PO i chwalą PIS i to na nich ciąży obowiązek przedstawienia dowodów czego nie czynią. Jestem niezmiernie zdumiony że wrodzona inteligencja nie pomogła Ci tego dostrzec.
2 Źle podejrzewasz. Ale jak rozumiem starasz się mnie obrazić. Możesz dać sobie spokój. Radziłbym nie kompromitować się wydając sądy o kimś o kim nie nic nie wiesz. A o mnie nie wiesz nic. A może się mylę?
To tylko potwierdza moją tezę odnośnie elektoratu PIS i ich oskarżeń.
3 Ależ z przyjemnością odniosę się do twojego odniesienia. Nie jest żadną tajemnicą że mózg ludzki z wiekiem pracuje coraz gorzej, a inteligencja nie jest stała. Co więcej człowiek, który się nie uczy cofa się w rozwoju. Druga rzecz to fakt że inteligencja nie oznacza mądrości. Doda ma wysokie IQ ale nie oznacza to że decyzje przez nią podejmowane muszą być rozsądne. Trzecia rzecz to fakt że choć brak wiedzy automatycznie nie robi z człowieka głupca to NA PEWNO W 100% utrudnia nam dokonanie właściwego wyboru. No chyba że Tobie np. nie przeszkadzałoby gdyby twoje zęby leczył rolnik albo elektryk.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
komarrek26
[2010-11-25 08:00]
1. Dług publiczny istniał także za rządów PIS, nie przypominam sobie by go zmniejszyli
2. Tak samo deficyt budżetowy. Jesli zmniejszyli go po poprzednikach (SLD to poproszę o stosowne linki.
3. Wypadki się zdarzają zwłaszcza gdy prezydent stara się pilotować własny samolot.
4. Porównujecie z lubością Polskę w różnych latach (równie dobrze mógłbym porównać Polskę obecną ze średniowieczem i stwierdzić na tej podstawie że rząd Tuska prosperuje świetnie) i próbujecie nazwać to dowodem ale to żaden dowód. Dowodem byłoby przedstawienie konkretnych działań rządu które wpłynęły na sytuację w Polsce. Podam Ci przykład pan Ziobro oskarżył o morderstwo niewinnego lekarza, bez żadnych dowodów, co spowodowało zapaść w transplantologii. Dopiero niedawno ta dziedzina zaczęła wracać do siebie, zaczęto znowu wykonywać więcej zabiegów. To są konkrety. Ty natomiast bawisz sięw truizmy i puste oskarżenia.
Przypominam że za rządów Kaczyńskiego nie było kryzysu, a mimo to nie potrafili wpłynąć ani na zmniejszenie długu pulicznego ani na dziurę budżetową. TO SĄ FAKTY KTÓRYCH NIE CHCESZ WIDZIEĆ.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
komarrek26
[2010-11-25 08:31]
Tak jak zwykłych Polaków mało interesują Niemcy. Niczego tym nie udowodniłeś. Natomiast twoje pierwsze zdanie to zarzut, a stawiając zarzuty wypadałoby mieć dowody. W przeciwnym wypadku lepiej jest milczeć niż się ośmieszać. Ale mnie to psuje, wyssane z palca zarzuty tylko potwierdzają to co piszę o elektoracie PIS. Tak samo liczne wpisy odrzucone przez moderatora. Ludzie biedni, zakompleksieni, wrodzy w stosunku do innych nacji, wulgarni i słabo wykształceni są zdania że oni wiedzą NAJLEPIEJ kto powinien rządzić Polską. Brak słów.
Drobna errata miało być "pasuje" zamiast "psuje"
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~REFORMATOR
[2010-11-24 18:50]
BEZ ŻADNYCH SUGESTII
CZEMU ZAPISANY DO KRUS PŁACI SKŁADKĘ ZDROWOTNA OD CENY 1 KWINTALA ŻYTA I TO LICZONĄ KWARTALNIE TO JEST OKOŁO 30ZŁ.(10ZŁ MIESIĘCZNIE) ZA TAKĄ KWOTĘ LECZY SIĘ RODZINA W KRUS.
A NO JEST TAK DLA TEGO BO SKŁADKĘ ZDROWOTNA NALICZA SIĘ OD PODATKU DOCHODOWEGO PIT A ZAPISANI DO KRUS TAKIEGO PODATKU NIE PŁACĄ.
A teraz policzcie sami bez żadnych sugestii jest około 1,5mln rodzin w KRUS.Teraz policzcie dotacje do paliwa,do mleka, do uprawy ziemi,dopłaty do systemu emerytalnego. Zapisani do KRUS powiedzą ze dostają to z UNII a pytam, unia to skąd bierze???
odpowiedz
pokaż 5 ukrytych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~|
[2010-11-24 21:32]
Ocena: 0 [0]
~|jestem z miasta
[2010-11-24 22:26]
Najwyższy już czas aby rolnicy zostali odczepieni od państwowego cycka, i zaczęli ponosić równe koszty utrzymania tzw. służby zdrowia i tak jak pracujący w miastach. Ja prowadzę działalność gospodarczą i płacę co miesiąc ponad 850 zł składek na ZUS, ubezpieczenie zdrowotne, fundusz pracy, i nikogo nie obchodzi czy am dochód czy nie nie mam żadnych dopłat do swojej działalności. Jak mi się zdarzyło Pójść do lekarza to przy zapisie na wizytę musiałem okazać, potwierdzenie zapłacenia składki, a jeśli nie posiadałbym opłaconej składki na Fundusz Zdrowia, nie zostałbym przyjęty do państwowej służby zdrowia. Na tym przykładzie widać jaka jest równość obywateli RP, na jedni zawsze płaczący, że im się należy za to że są oraz druga grupa w dużym stopniu utrzymująca tych pierwszych i bardzo pilnie kontrolowana przez aparat państwowy, aby się wywiązywała w ze swoich obowiązków składkowych( a jak się opóźnisz to ci nalicza odsetki albo komornika przyślą) Raz jeszcze apeluję o zmianę tego złodziejskiego systemu, niech każdy obywatel w równym stopniu ma obowiązek płacenia na swoje prawa do korzystania z opieki tzw. państwowej służby zdrowia i przyszłej emerytury , czy to policjant, wojskowy, sędzia, prokurator, czy inny rolnik. Dość już tych socjalistycznych przywilejów w państwie o ustroju gospodarczym mieniącym się rynkowym, ale jak widać nie dla wszystkich.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~rolnik
[2010-11-25 00:27]
"Panie z miasta" - czy wież ile rolnik dostaje od KRUSU za zwolnienie lekarskie??
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~gość
[2010-11-25 07:45]
Dlaczego głupio pytasz?. Ja płacąc ZUS przez pierwsze 30 dni nie dostaję ani grosza. Mało tego -gdybym wziął zwolnienie i w trakcie jego podpisał jakiś dokument to pracowałem na zwolnieniu chorobowym i mam do zwrotu zasiłek plus kara. Jak sobie wyobrażasz,że ktoś pracując na swoim przerywa działalność i po zwolnieniu do niej wraca (ciekawe do czego ?)Płacę Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych (mając jednoosobową firmę )pytam na jakie świadczenia i czyich pracowników (przecie nie swoich ) płacę?Takich nonsensów jest mnóstwo(zdrowotne płacę 233 zł na miesiąc a do lekarza ,dentysty ,badania chodzę prywatnie albo muszę czekać ok 6 m-cy)Pozdrawiam
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
ni$$an
[2010-11-25 08:34]
Pewnie proporcjonalnie do tego, jaką płaci składkę. Niezaprzeczalna prawda jest taka, że z uwagi na profil działalności i sezonowość oraz nieprzewidywalność dochodów trudno jest ustalić realną wysokość składki. Prawdą też jest to, że rolnicy nie tylko nie pponoszą kosztów utrzymania służby zdrowia, ale też np. dróg - dostają zwrot podatku VAT za paliwo, którego cena za wiera utopiony parę ładnych lat temu podatek drogowy. Znam kilkunastu rolników - każdy z nich kupił jako samochód rodzinny diesla, ciekawe dlaczego? A poza tym, nie zauważyłem wśród nich specjanie takiej biedy, jaką spotyka się wśród ludności małych miasteczek. Poza okresowymi kłopotami finansowymi żyje im się całkiem dobrze, ale to ma każdy tylko jeden częściej, drugi rzadziej. Nadmieniam, że praca na roli to ich świadomy wybór i mają pomysły na jprowadzenie swoich gospodarstw. I jeszcze kwestia ubezpieczeń upraw. Przedsiębiorca prowadzący działalność musi ubezpieczyć swój zakład przed skutkami nieprzewidywalnych zdarzeń. To na tyle.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~platon
[2010-11-25 07:46]
ktoś kiedyś napisał
przyjmujemy euro i udajemy greka
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~zbig16
[2010-11-24 19:23]
gdyby nie daj boże do dzisiaj rządzili pisiści bylibyśmy
już nie grecją a jakimś bangladeszem więc nie płaczcie
odpowiedz
pokaż 3 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~PEACEMAKER
[2010-11-24 23:57]
PIS byl 10x bardziej liberalny gospodarczo od nieudacznikow i zlodzieii z PO. PO to najbardziej zacofana i populistyczna sekta na Ziemi. Nie gdybaj mi tu bos nie Nostradamus, a jak jest wszyscy widza, Afryka dzika III RB (rep. bananowa).
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~tedy
[2010-11-25 01:30]
Popieram!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~as
[2010-11-25 07:12]
co by było gdyby bylo PIS to nie ma znaczenia bo nie jest ,rządzi PO i dzieki nim twOj bangladesz zbliża się donas szybkimi krokami.Zacznij sie martwić bo w bangladeszu to przynajmniej cieplejszy klimat to moznaprzezyc i w namiocie albo w szałasie ale u nas spróbuj ciekawe czy wytrzymasz.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
ni$$an
[2010-11-25 07:43]
Przewidywalny efekt polityki nicnierobienia.
Pojechało się trochę na wzroście gospodarczym poprzednich lati rządów, a teraz nie ma pomysłu jak naprawić to co się spieprzyło. A miało być tak pięknie - setki ustaw w szufladach gotowych do wprowadzenia w celu lepszego działania państwa i polepszenia bytu obywateli. Przeszkodą był oficjalnie Śp. Lech. Teraz, gdy jest Bronek nie ma przeszkód, więc do roboty panowie "fachowcy"! I nie oglądać się na sondaże bo życie i tak zweryfikuje wszystko i wszystkich. Ludzie nie łykną tego samego następnym razem.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~toefl
[2010-11-25 07:29]
Ale Tusk będzie kombinował po grecku
jak najdłużej , byle utrzymać władzę a ludzie ... będą mu wierzyć , bo media ludziom wmówią, że tak trzeba .
Ale kres tego na pewno przyjdzie .
I ten kres będzie bolesny .
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~xydomi
[2010-11-24 18:20]
BO w Polsce nie ma produkcji
Gospodarka jest słaba bo nie ma produkcji, pozamykano wiele zakładów pracy.
A w ich miejsce powstało 100 tys banków, to jak ma być dobrze (i to nie polskich).
Realny wzrost gospodarczy tworzy prawdziwa produkcja.
Dopiero zacznie sie ciekawie za 20 lat jak przybędzie emerytów a ubęddzie pracujacych
odpowiedz
pokaż 11 ukrytych odpowiedzi
pokaż 6 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~bezniku
[2010-11-25 06:43]
Jak to nie ma produkcji,przecież banki oferują produkty.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Michał
[2010-11-25 06:54]
hah własnie po co restrukturyzować przecierz to wymaga myślenia i wysiłku lepiej sprzedac efekt szybszy kasa w kielni chaos biurokratyczny temu sprzyja nie jestesmy Niemcami u ans taka odpowiedzialniośc nei istnieje jestesmy skazani na zaglade dzeki naszym rządzącym
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~pin
[2010-11-25 07:00]
W Szczecinie największa fabryka zatrudniająca najwięcej pracowników to ...URZĄD MIASTA !!! A co oni produkują?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~as
[2010-11-25 07:05]
popieram bezpartyjnego wiele zakladów panstwowych przynoszacych zyski sprzedano tylko dla kasy a ludzie poszli na bruk .Wyprzedadzą wszystko to dopiero zobaczymy jaknam sie bedzieżyło. Zobaczymy wtedy co umiłowana partia PO zaproponuje ludowi .
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~kubol
[2010-11-25 07:07]
Teoretycznie masz rację - ale faktycznie sprzedano te zakłady które były wartościowe ( bo kupujący to nie charitas - będzxie inwestował tam gdzie ma zysk ) , a na karku zostawiono sobie takie pasożyty jak np. PKP ; nie przeczę,że istnieje jeszcze kilka przedsiębiorstw w ktorych skarb państw ma większościowe udziały, ale to wyjątki potwierdzające regółe.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~polak
[2010-11-25 06:44]
OSZUST
Gdzie jest Zboze ? ,cena idzie do gory ! ,PO zniwach 4 mies.
odpowiedz
pokaż 1 ukrytą odpowiedź
Ocena: 0 [0]
~aasat
[2010-11-25 07:00]
Ocena: 0 [0]
~pin
[2010-11-25 06:56]
Dlaczego paliwo kosztuje w Polsce tyle samo co w Niemczech skoro o ni zarabiają 4 razy więcej?
Przykładowo ten sam fachowiec za tą samą robotę w Polsce zarabia ok 2000zł a w Niemczech 2000Euro. No to jeżeli paliwo u naszych zachodnich sąsiadów kosztuje w przeliczeniu 4 zł to u nas powinno kosztować 1 złotówkę. No nie?
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~nbbmbmnb
[2010-11-25 04:47]
Wymyślą wybory na wiosnę,
umyślnie opóźniając przyjęcie budżetu, byle tylko pozostać przy władzy....
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Lokko
[2010-11-25 03:25]
A jednak, D.TUSK dotrzymal obietnicy!! Polska jak Irlandia!!
Pan Donald TUSK obiecal przed wyborami, iz jesli to on zostanie premierem, z Polski zrobi druga Irlandie!! Nie sklamal!!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~
[2010-11-25 01:16]
gaxa
Polska jest już tylko na mapie , sprzedaliśmy wszystko co miało jakiekolwiek znaczenie dla gospodarki , nawet takie , których państwo nigdy nie powinno się pozbywać ( np. energetyka ) . Mamy najdroższy prąd w Europie , a kolejne podwyżki będą już lada moment .
Cała polityka gospodarcza i nie tylko - chociażby zdrowotna - oparta jest na wyzysku , zniewoleniu i poniżeniu zwykłego obywatela . I nie łudżmy się , że pod rządami innych partii byłoby inaczej . Kazde wybory to tylko igrzyska dla tłumów ..
Ale my nie Grecy , nikt nie protestuje , nie wyjdzie na ulicę... Nas " za mordę " trzymają długi ( nie państwowe ), nasze własne - na dom , na dzieci , na samochód....
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~maliniak
[2010-11-25 01:12]
Trudno będzie uniknąć progu 55 procent PKB
Masz 100% racji POwcy sp....lili to co inne ekipy zrobily naczele z Pisem.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~lekarz
[2010-11-25 01:03]
Trudno bedzie uniknac progu 55%
Polska ma raka zlosliwego o duzym rozmiarze ,chemoterapia i radiacja juz nie pomoze,jedynie skalpel usunie te chora tkanke zwana sejmem.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Patrzący
[2010-11-24 19:26]
chm...
Ludzie kochani. Zastanówcie się o piszecie. Przypomnijcie sobie, kto narobił długów, jak do tego doszło i kto jest za to odpowiedzialny. Na pewno nie obecna ekipa rządząca. Tak na marginesie, czy pamiętacie kto rozbuchał socjal, zmniejszał podatki ? No to nie piszcze głupot. Teraz kłopotem jest wrócić do poprzedniego stanu, bo zaraz podniesie się larum, że PO wszystkim wszystko zabiera. Czas Panie Premierze na mało populistyczne posunięcia. Albo opamiętamy się teraz i zgodzimy się wszyscy na cięcia, albo za jakiś czas będzie poważne załamanie. Pozdrawiam.
odpowiedz
pokaż 11 ukrytych odpowiedzi
pokaż 6 wcześniejszych odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~hehe...
[2010-11-24 23:25]
"Pięknie gadają"... A którzy ? Przecież POwcy są najbardziej agresywni z polityków. Ale tak muszą - zero dokonań, sukcesów... Cały czas szukają zaczepki słownej.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~RyszardB
[2010-11-24 23:27]
Dług Pojawił się dwa lata PO obietnicy obniżania POdatków i straszeniu cenami jabłek . Tylko propagandzista lub sklerotyk może wypisywać takie bzdury .
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~bg
[2010-11-25 00:07]
Przeczytaj sobie wywiad z p Gwiazdowskim ekonomistą z Centrum Adama Smitha , a dowiesz się, że Tusk całkowicie zmarnował trzy lata rządów i jest najgorszym premierem jakiego mieliśmy,a gospodarczo idziemy powoli na dno. Pan Rostowski nie dopuszcza żadnych doradców ekonomicznych, ponieważ prowadzi bardzo kreatywną księgowość na zlecenie rządu, który chce wygrać następne wybory. Stąd pewnie ostatnia wypowiedź premiera, że potrzebują jeszcze 4 lat rządzenia. Przyjrzyj się spółkom skarbu państwa kto w nich zasiada i jak nimi rządzi. Naftor spółka z sektora paliwowego strategiczna dla państwa prezes P Madera TW Charon przez półtora roku nie miał certyfikatu na dostęp do informacji niejawnych, bez którego niestety nie można zarządzać taką spółką. Spółka straciła przez ten czas wiele kontraktów i kasę. Z zysków ( milion na plusie gdy wywalono z Naftoru p Woyciechowskiego w 2007) jaki zostawił poprzedni zarzad już w 2008 była na dużym minusie. Pan Kakitek Naftoserwis dokładanie to samo brak certyfikatu
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~dragon
[2010-11-25 00:24]
Opowiadasz takie głupoty, że nawet się czytać ich nie chce. Jak PO przejeło władzę w kraju, to takiego burdelu w Polsce narobiło, że szkoda gadać. Dla PO liczą się tylko ci co maja kasę, reszta to dla nich śmiecie. I Ty jeszcze bronisz PO? Jesteś po prostu żałosna. Widzę, że akceptujesz takie rządy PO w kraju, które doprowadziły do tego, że ludzie nie mają pracy, nie maja co go garnka włożyć i nie wiedzą, na co wydać te marne wypłaty czy emerytury-na leki czy na opłaty za mieszkanie. I co dalej jesteś za PO? Tylko tyle, że jak Tusk zamydlił Ci oczy, to już tego u Ciebie się nie zmieni. Pojedź do woj. podkarpackiego, świętokrzyskiego, czy lubelskiego i zobacz na własne oczy jak tam ludzie żyją. Może wtedy dostrzeżesz drugiego człowieka jakie piekło przechodzi za tych rządów twoich ulubieńców.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~Kaz
[2010-11-25 00:56]
"rycerzyku" jaki socjal rozbuchał PiS? Przecież za podwójnym becikowym głosowało PO - "na złość PiS". Więc jeżeli głosowali wtedy na złość, to teraz zbierają tego owoce! Ot i cala prawda o twojej zbieraninie "fachowców" z PO!
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
ems.gaz
[2010-11-25 00:20]
patrzę na komentarze i tylko widać jak ludzie skaczą sobie do gardeł.
To jest umiejętna polityka skłucić wszystkich, a oni wyprzedają wszystko co się da i podwyższają coraz bardziej koszt egzystencji przeciętnego obywatela. Gdzie dwuch się bije tam trzeci kożysta-stara ludowa prawda w wydaniu rzeczywistym. Tak dalej rodacy, a będziecie MUSIELI emigrować czy wam się to podoba czy nie. Ja już to pisałem i przewidziałem. Polska to powoli państwo prywatne! Nie takie jak Niemcy, Anglia itp, bo tu za chwilę duża część społeczeństwa nie będzie miała za co żyć i nie chodzi tu o tylko o przekazanie biznesu w ręce prywatne. Żeby to zobaczyć trzeba się na chwilę zatrzymać w tym chorym wyścigu szczurów o kasę i ZASTANOWIĆ, bo narazie to równia pochyła do katastrofy gospodarczej.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~REFORMATOR
[2010-11-24 18:59]
CZEKAM
Czekam kiedy PiS i cała opozycja związki zawodowe zaapeluje do rządu Panie premierze róbmy konieczne reformy, finanse państwa się walą jesteśmy po to żeby Pana wspierać. I co panowie posłowie i związkowcy cisza, głucha cisza ale pytam do kiedy???
odpowiedz
pokaż 2 ukryte odpowiedzi
Ocena: 0 [0]
~Albin
[2010-11-24 22:04]
PO ma "w rękach władzę" i ciągnie za sznurki. Pomocy to oni nie potrzebują, są samowystarczalni. Kolegować się z PiS nigdy nie chcieli bo mają zupełnie inną wizję świata, świata bez Polski.
odpowiedz
Ocena: 0 [0]
~PEACEMAKER
[2010-11-25 00:08]
Jeszcze niech opozycja zlozy projekt ustaw i zrobi wszystko za "rzad". Takich nieudacznikow jak PO jeszcze nigdy nie bylo. Ukradli im nawet szuflady z ustawami. Afryka dzika III RB (rep. bananowa). Jedynym ratunkiem dla Polski jest pozbyc sie natychmiast zacofanej sekty PO.
odpowiedz