Trwa ładowanie...

Zmiany w dużej sieci pizzerii

Szykują się zmiany w największej polskiej sieci franczyzowej - Da Grasso. W ciągu najbliższych 12 miesięcy wszystkie lokale mają dostosować się do nowej, ujednoliconej stylistyki. Pojawi się system zamówień online, a w każdej restauracji, oraz w dostawie, będzie można zapłacić kartą.

Zmiany w dużej sieci pizzeriiŹródło: da grasso
d3pqmf3
d3pqmf3

Szykują się zmiany w największej polskiej sieci franczyzowej - Da Grasso. W ciągu najbliższych 12 miesięcy wszystkie lokale mają dostosować się do nowej, ujednoliconej stylistyki. Pojawi się system zamówień online, a w każdej restauracji oraz przy dostawie będzie można zapłacić kartą.

Właściciele sieci Da Grasso podjęli decyzję o rebrandingu po przeprowadzeniu badań zarówno wśród franczyzobiorców, jak i klientów. Ankietowani wskazywali na potrzebę zmiany wizerunku sieci pizzerii na bardziej rodzinny.

(fot. Da Grasso)
Źródło: (fot. Da Grasso)

Jednym z postulatów wprowadzonych w życie, który pojawił się w trakcie badania, będzie ujednolicenie standardów dla wszystkich partnerów firmy. Lokale będą wyglądać podobnie w każdym zakątku Polski. Zmianie ulegnie także logo sieci oraz sposób prowadzenia kampanii reklamowej. Od tej pory działania promocyjne mają być spójne w całym kraju.

(fot. Da Grasso)
Źródło: (fot. Da Grasso)

- Naszym celem jest zwiększenie rozpoznawalności sieci Da Grasso wśród konsumentów oraz sprawienie, żeby nasze lokale były restauracjami pierwszego wyboru dla osób spędzających czas w rodzinnym gronie przy wspólnym posiłku - powiedziała Magdalena Piróg, wiceprezes zarządu Da Grasso ds. rozwoju sieci.

(fot. Da Grasso)
Źródło: (fot. Da Grasso)

Z punktu widzenia klientów szczególnie interesujący wydaje się plan uruchomienia systemu składania zamówień przez Internet. Ma on pozwolić na złożenie zamówienia za pomocą prostego formularza, bez konieczności dzwonienia do najbliższego lokalu.

d3pqmf3

Dodatkowo firma uruchomi możliwość płatności kartą we wszystkich swoich lokalach oraz w dowozie. Terminale płatnicze oraz system zamówień on-line realizowany przez urządzenia płatnicze dostarczy firma Hilltech.

Proces zmian będzie trwał ok. 12 miesięcy. Spółka ma także pomóc franczyzobiorcom w składaniu zamówień poprzez utworzenie centralnego systemu zakupów. Dzięki niemu będą oni mogli taniej kupować zarówno składniki do dań, jak i elementy wystroju.

(fot. Da Grasso)
Źródło: (fot. Da Grasso)
d3pqmf3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3pqmf3