wp
Zamieszczone na stronach internetowych portalu WP.PL materiały sygnowane skrótem "PAP" stanowią element Serwisów Informacyjnych PAP, będących bazami danych, których producentem i wydawcą jest Polska Agencja Prasowa S.A. z siedzibą w Warszawie, chronionych przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych. Powyższe materiały wykorzystywane są przez WP.PL na podstawie stosownej umowy licencyjnej. Jakiekolwiek ich wykorzystywanie przez użytkowników portalu, poza przewidzianymi przez przepisy prawa wyjątkami, w szczególności dozwolonym użytkiem osobistym, jest zabronione. PAP S.A. zastrzega, iż dalsze rozpowszechnianie materiałów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jest zabronione.
fast food
01-02-2016 (12:34)

McDonald's ma sposób na Chińczyków i wyższe obroty. Stawia na ich kreatywność

Gigant na rynku fast food planuje otworzyć w tym roku w Państwie Środka 150 restauracji, w których klienci będą mogli sami komponować swoje burgery - wynika z oficjalnego komunikatu koncernu.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
McDonald's ma sposób na Chińczyków i wyższe obroty. Stawia na ich kreatywność
(WP.PL, Fot: pointnshoot/flickr/cc2.0)

Gigant na rynku fast food planuje otworzyć w tym roku w Państwie Środka 150 restauracji, w których klienci będą mogli sami komponować swoje burgery - wynika z oficjalnego komunikatu koncernu.

Obecnie w Chinach działa już 11 restauracji McDonald's oferujących klientom możliwość skorzystania z opcji "Create Your Taste" ("Stwórz Swój Smak"), które - jak napisała w mailu Regina Hui, starszy dyrektor ds. komunikacji w McDonald's China - zbierają bardzo pozytywne recenzje od konsumentów.

wp

W ramach akcji "Create Your Taste" każdy klient może skomponować własnego burgera, korzystając z szerokiego wachlarza dostępnych składników: od rodzaju pieczywa poprzez mięso, aż po sosy i dodatki.

W IV kwartale 2015 r. sprzedaż w porównywalnych restauracjach McDonald's w Chinach wzrosła o 4 proc. w ujęciu rocznym. Dla amerykańskiej sieci fast food był to jednocześnie drugi wzrostowy kwartał w Państwie Środka z rzędu. Wcześniej sprzedaż w porównywalnych lokalach McDonald's w Chinach spadała przez 4 kwartały.

Zdaniem analityków, może to być sygnał, że McDonald's powoli podnosi się po ciosie, jakim był dla niego skandal z 2014 r. Wykryto wówczas, że w lokalach słynnej sieci (podobnie jak w restauracjach Burger King, Pizza Hut i KFC) serwowano przeterminowane mięso dostarczane przez firmę Shanghai Husi Food Co Ltd., u której zaopatrywały się wszystkie wielkie korporacje fast food działające na chińskim rynku.

Polub WP Finanse
wp
wp
wp