Mały chłopiec wręcza zapakowaną w papier butelkę dziewczynce, ze słowami: "przyniosłem ci flaszeczkę". Ten fragment reklamy syropu Paola nie spodobał się Komisji Etyki Reklamy. Producentowi przysługuje odwołanie się od uchwały Rady.
24.06. Warszawa (PAP) - Akcjonariusze Kofoli zdecydowali o odkupie akcji własnych w celu umorzenia. Spółka może wydać na ten cel 930 tys. zł. Cena za akcję ma być nie wyższa niż 40...
28.05. Warszawa (PAP) - WZ Kofoli, zwołane na 24 czerwca, zdecyduje o wypłacie 0,89 zł dywidendy na akcję z zysku za 2012 r. oraz ze środków z funduszu dywidendowego -...
24.05. Warszawa (PAP) - Zarząd Kofoli rekomenduje, by z zysku netto za 2012 rok oraz ze środków z funduszu dywidendowego wypłacono 0,89 zł dywidendy na akcję - podała spółka w...
31.08. Warszawa (PAP) - Grupa Kofola w przedłużającym się kryzysie widzi okazję do przejęć spółek z branży napojowej. Spółka ma ambicje, aby stać się konsolidatorem branży w...
26.06. Warszawa (PAP) - Walne zgromadzenie Kofoli przyjęło program odkupu akcji własnych w celu umorzenia. Spółka chce skupić do 118.707 akcji, przeznaczając na ten cel 1 mln zł -...
29.05. Warszawa (PAP) - Zarząd i rada nadzorcza Kofoli proponują, aby z zysku za 2011 rok oraz funduszu dywidendowego wypłacić 0,89 zł dywidendy na akcję - podała spółka we...
30.03. Warszawa (PAP) - Grupa Kofola oczekuje, że w tym roku uda jej się zwiększyć przychody w porównaniu z rokiem ubiegłym, podczas gdy rynek pozostanie płaski - poinformował...
30.03. Warszawa (PAP) - Grupa Kofola może w tym roku zrealizować transakcję przejęcia na jedym z rynków, gdzie jest już obecna, czyli w Polsce, Czechach, Rosji lub na Słowacji -...
31.08. Warszawa (PAP) - Kofola planuje na II poł. 2011 r. podwyżki cen swoich produktów. Będą one spowodowane wysokimi cenami surowców - podała spółka w komunikacie...
Spółki należące do czeskich bogaczy kupują firmy polskie. Niedawno New World Resources, spółka kontrolowana przez Zdenka Bakalę, ogłosiła wezwanie na Bogdankę, naszą najlepszą kopalnię - informuje "Puls Biznesu".
Hoop Cola firmuje innowacyjny projekt multimedialny, który
od niedawna działa w centrum Warszawy. Wideobillboard, nieszablonowe
animacje, zachęcające do interakcji z obrazem oraz ruchome elementy to
niewykorzystywana dotąd w Polsce forma promocji.