Trwa ładowanie...
d3pt4oh
Temat

kampania

Wybory Parlamentarne 2019. Dziwne SMS-y i regulamin serwisu erotycznego
16-10-2019 15:33

Wybory Parlamentarne 2019. Dziwne SMS-y i regulamin serwisu erotycznego

Kampania wyborcza za nami, wybory również. Kandydaci sięgali po różne sposobny w walce o głosy. Były więc m.in. kampanie SMS-owe kandydatów, w niektórych przypadkach łamiące nawet ciszę wyborczą, ale gorący wyborczy czas wykorzystali również naciągacze.

Sieć sklepów Netto rusza z programem lojalnościowym. Kolejna kampania skierowana do dzieci
28-09-2017 11:58

Sieć sklepów Netto rusza z programem lojalnościowym. Kolejna kampania skierowana do dzieci

Dzieci wciąż budzą zainteresowanie dużych sieci handlowych. Poprzez pociechę łatwiej trafić do rodzica, dlatego wiele firm stara się opierać na tej relacji swoje kampanie. Po Świeżakach z Biedronki, Lidlakach z Lidla czy Ekipie Urwisów z kiosków Inmedio teraz dyskont Netto chce mieć swoją akcję lojalnościową. Zamiast maskotek są tu jednak karty.

4 tys. zł za rolę pijanego sędziego, który powoduje wypadek?
17-09-2017 14:20

4 tys. zł za rolę pijanego sędziego, który powoduje wypadek?

Kilka dni temu jedna z agencji szukała kilku osób do nietypowego spotu - donosi dziennik.pl., powołując się na aktora, który miał dostać SMS-a w tej sprawie. - Urządzano casting do roli głównego sędziego i dwóch sędziów, którzy piją razem alkohol. Główny sędzia miał potem wsiąść do auta i spowodować wypadek - mówi sam zainteresowany w rozmowie z dziennikarką portalu.

Produkujemy tony wołowiny, większość jedzie na Zachód. "Polskie Mięso" chce to zmienić
02-07-2017 09:44

Produkujemy tony wołowiny, większość jedzie na Zachód. "Polskie Mięso" chce to zmienić

Związek "Polskie Mięso" przygotował kampanię "Wołowe triki i techniki" przełamującą stereotypy o wołowinie. Chodzi o zachęcenie konsumentów do częstszego sięgania po to mięso. Spożycie wołowiny w Polsce spadło do rekordowo niskiego poziomu. Produkowane z kraju mięso trafia w większości za granicę.

Rekordowe wydatki na nową kampanię Lidla. Ponad 8 mln zł w tydzień
27-02-2017 14:14

Rekordowe wydatki na nową kampanię Lidla. Ponad 8 mln zł w tydzień

8 451 655 zł – tyle niemiecka sieć sklepów Lidl wydała na reklamę telewizyjną w pierwszym tygodniu swojej nowej kampanii. Według danych firmy Nielsen za okres 13-19 lutego, sieć zwiększyła wydatki i znalazła się na pierwszym miejscu pod względem ilości wydanych pieniędzy. Największy konkurent Lidla – portugalska sieć Biedronka wydała 4 593 585 zł, zajmując 5 miejsce.

d3pt4oh
Spożycie soków cały czas niskie. Eksperci chcą kolejnych kampanii
22-05-2016 10:51

Spożycie soków cały czas niskie. Eksperci chcą kolejnych kampanii

Konsumpcja soków jest stale zbyt niska, gdyż konsumenci nie do końca są przekonani o ich wartości - uznała grupa ekspertów z Czech, Litwy, Słowacji, Rumunii i Polski. W krajach tych prowadzona jest kampania promująca spożywanie soków i musów.

Kampania PIP "Zanim podejmiesz pracę"
04-05-2014 20:49

Kampania PIP "Zanim podejmiesz pracę"

Państwowa Inspekcja Pracy rozpoczyna dzisiaj kampanię "Zanim podejmiesz pracę"

SLD rozpoczął akcję 3 razy tak dla godnej pracy
02-05-2014 21:00

SLD rozpoczął akcję 3 razy tak dla godnej pracy

Strojni w czerwone kurtki działacze SLD ruszyli w Polskę promować akcję "3 razy tak dla godnej pracy". Sojusz zainicjował powołanie komitetu obywatelskiego i od Łodzi rozpoczyna zbiórkę ponad 100 tysięcy podpisów pod trzema projektami ustaw.

Adamek: musimy walczyć o miejsca pracy
02-05-2014 20:46

Adamek: musimy walczyć o miejsca pracy

Musimy walczyć o miejsca pracy, bez tego Polska się wyludni - uważa startujący
z pierwszego miejsca śląskiej listy Solidarnej Polski do Parlamentu Europejskiego bokser Tomasz
Adamek.

d3pt4oh
Dojrzali pracownicy są lojalni i wartościowi. Warto na nich stawiać
03-03-2014 11:58

Dojrzali pracownicy są lojalni i wartościowi. Warto na nich stawiać

Rozpoczyna się ogólnopolska kampania informacyjna „Aktywizacja zawodowa osób 50+”

Polacy nie czytają etykiet i nie sugerują się wskazówkami producentów
24-02-2014 09:33

Polacy nie czytają etykiet i nie sugerują się wskazówkami producentów

Polacy nie czytają etykiet, a jeśli nawet zdarzy im się rzucić na nie okiem, nie rozumieją przeczytanych informacji – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie Międzynarodowego Stowarzyszenia Producentów Mydeł, Detergentów i Środków Czystości „Czyste piękno”. Konsumenci nie wiedzą też, na co zwracać uwagę i jak wybierać wartościowe produkty. Głównym kryterium wyboru jest niska cena, atrakcyjne opakowanie i przywiązanie do marki.

ZUS w telewizji za unijne pieniądze
02-01-2014 08:43

ZUS w telewizji za unijne pieniądze

"Jeżeli wolne chwile spędzasz w internecie i zajmujesz się w nim mało pożytecznymi rzeczami, to wpadnij lepiej do e-ZUSu i zobacz czy pracodawca odprowadza za ciebie składki, albo czy twoje dzieci są zgłoszone do ubezpieczenia zdrowotnego" – zachęca ruszająca właśnie telewizyjna kampania informacyjna Platformy Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Pieniądze na kampanię PUE ZUS pozyskał z funduszy unijnych.

d3pt4oh
d3pt4oh
Wielka batalia przeciw lichwie
24-10-2012 06:27

Wielka batalia przeciw lichwie

Bank centralny chce wciągnąć kolejarzy, ZUS i księży do kampanii o odpowiedzialnym pożyczaniu - czytamy w "Pulsie Biznesu". Dziennik pisze, że w drugiej połowie listopada rusza społeczna kampania przestrzegająca przed zgubnymi skutkami zadłużania się ponad miarę.

d3pt4oh
d3pt4oh