Trwa ładowanie...
d3z6d4y
Temat

marki własne

Będą limity na konkretne produkty w sklepach? Resort ujawnia plany
23-03-2024 11:40

Będą limity na konkretne produkty w sklepach? Resort ujawnia plany

Resort rolnictwa pracuje nad zmianami dotyczącymi marek własnych w dyskontach. Wiceszef resortu przekazał, że wśród rozwiązań rozważane są limity.

Firmy mają problem z popularnymi produktami Biedronki i Lidla
19-01-2024 14:57

Firmy mają problem z popularnymi produktami Biedronki i Lidla

Marki własne sieci handlowych szturmem zdobyły półki sklepów. Polacy je uwielbiają, bo są tanie i dobre jakościowo. Kochają je także największe dyskonty w kraju. Dlaczego producenci mięsa chcą narzucić ograniczenia w ich sprzedaży?

Porównali kawy z dyskontu i te markowe. Zaskakujące wyniki
28-08-2023 14:23

Porównali kawy z dyskontu i te markowe. Zaskakujące wyniki

Niemieccy eksperci z organizacji Stiftung Warentest ocenili jakość kaw sprzedawanych w dyskontach i marketach za naszą zachodnią granicą. Jak się okazuje, w wielu przypadkach tanie kawy marek własnych nie są wcale gorsze od droższych produktów znanych firm.

Mocna promocja Lidla. Stawia na marki własne
25-08-2023 14:14

Mocna promocja Lidla. Stawia na marki własne

Jak wynika z informacji podanych przez portal wiadomościhandlowe.pl, Lidl porównując produkty marek własnych z markami producenckimi, wiedzie prym wśród konkurencji. A to za sprawą mocnej promocji i nieszablonowych pomysłów operatora sklepów.

Stokrotka inwestuje w markę własną. Chce mieć 1 tys. produktów
24-08-2021 13:32

Stokrotka inwestuje w markę własną. Chce mieć 1 tys. produktów

Sieć sklepów Stokrotka inwestuje w produkty marki własnej. Do końca roku w ofercie sieci znajdzie się kilkadziesiąt nowych produktów.

d3z6d4y
Biedronka i Lidl liderami w sprzedaży produktów marek własnych. Napędzają wynik w Polsce
17-10-2019 20:49

Biedronka i Lidl liderami w sprzedaży produktów marek własnych. Napędzają wynik w Polsce

Polacy pokochali produkty marek własnych sieci – w 2018 roku sklepy sprzedały o 5,2 proc. więcej takich produktów. Rynek marek własnych urósł w Polsce już do 30,6 mld złotych. Najchętniej kupujemy nabiał – Mleczna Dolina z Biedronki i Pilos z Lidla przewodzą stawce towarów własnych sieci.

Delikatesy Centrum z własną marką wędlin z wyższej półki
06-08-2019 14:33

Delikatesy Centrum z własną marką wędlin z wyższej półki

Sieć Delikatesy Centrum rozwija markę własną wędlin premium. Pierwszą w historii, jak podkreśla członek zarządu Grupy Eurocash, właściciela sklepów.

Likwidacja marek własnych podbije ceny. Drożyzna zje 13. emeryturę
22-03-2019 08:46

Likwidacja marek własnych podbije ceny. Drożyzna zje 13. emeryturę

Może nam grozić nawet ponad dwukrotny wzrost cen niektórych produktów, jeśli premier Mateusz Morawiecki zrealizuje swoją zapowiedź likwidacji marek własnych. Wówczas emeryci nie odczują zapowiedzianej przez rząd 13. emerytury.

Marki własne do likwidacji? Tak wyglądałyby bez nich Biedronka i Lidl
05-03-2019 13:41

Marki własne do likwidacji? Tak wyglądałyby bez nich Biedronka i Lidl

W dyskontach nawet 40 proc. produktów to te, sprzedawane pod marką własną. Postanowiliśmy sprawdzić, jak wyglądałyby Biedronka i Lidl, gdyby z ich półek usunąć marki własne. Okazuje się, że często świeciłyby pustkami.

Rząd uderzy w marki własne? Dyskonty mają sposób, jak to obejść
04-03-2019 16:01

Rząd uderzy w marki własne? Dyskonty mają sposób, jak to obejść

Marki własne mają zniknąć z dyskontów. Taki jest najnowszy pomysł rządu. Choć ustawa jeszcze nie powstała, to sieci handlowe już szykują "plan B". Wystarczy, że zaczną skupywać zakłady przetwórcze. "To już się dzieje" – mówi ekspert dla money.pl.

d3z6d4y
Brak marek własnych oznacza drożyznę w sklepach. Sprawdziliśmy to
04-03-2019 12:11

Brak marek własnych oznacza drożyznę w sklepach. Sprawdziliśmy to

O 50 procent więcej zapłaci osoba, która teraz w sklepie wrzuca do koszyka tylko produkty marek własnych. Te jednak mogą zniknąć. Sprawdziliśmy to na przykładzie Biedronki i Lidla. Kupując marki własne, zapłaciliśmy ok. 50 zł. Bez nich - ponad 75.

Marki własne dostały zadyszki. Ich udział w rynku spada
23-04-2018 10:17

Marki własne dostały zadyszki. Ich udział w rynku spada

Pod markami sieci handlowych na Zachodzie sprzedaje się nawet 50 proc. żywności. W Polsce ich udział doszedł do 20 proc. i wyhamował – czytamy w poniedziałkowej „Rzeczpospolitej”.

Lidl zmniejszy zawartość soli i cukru w swoich produktach
25-01-2017 12:09

Lidl zmniejszy zawartość soli i cukru w swoich produktach

Lidl Polska zapowiada prozdrowotne zmiany w asortymencie. Niemiecka sieć chce zmniejszyć zawartość soli oraz cukru w produktach marek własnych o 20 proc. Długoterminowy cel ma zostać osiągnięty do 2025 roku. Redukcja cukru obejmie takie produkty jak płatki śniadaniowe czy napoje, a redukcja soli wyroby piekarnicze.

PSL chce walczyć z nieuczciwymi praktykami sieci handlowych. Eksperci sceptyczni
15-07-2015 07:26

PSL chce walczyć z nieuczciwymi praktykami sieci handlowych. Eksperci sceptyczni

Proponowane przez grupę posłów PSL przepisy nie pasują producentom z branży spożywczej.

Polak na zakupach wybiera dyskonty
24-04-2014 08:07

Polak na zakupach wybiera dyskonty

Polacy z racji ograniczonego budżetu wciąż zwracają uwagę na ceny. Nie kupują jednak produktów o niskiej jakości, oczekując od sklepów ciekawych propozycji w korzystnej cenie. Coraz większe znaczenie ma łatwy dostęp do sklepu, zarówno pod względem odległości, jak i godzin otwarcia. Dlatego zyskują dyskonty, a tracą - hipermarkety.

d3z6d4y
Marki własne coraz popularniejsze
16-04-2014 07:16

Marki własne coraz popularniejsze

Marki własne to szybko rozwijający się rynek - sprzedaż takich produktów rośnie o jedną piątą rocznie. To świadczy o tym, że konsumenci przestali kojarzyć marki własne z niską ceną i niską jakością. Wśród najbardziej popularnych produktów po marką własną są woda mineralna i papier toaletowy.

Piotr i Paweł otworzy w tym roku co najmniej kilkanaście sklepów
02-04-2014 08:23

Piotr i Paweł otworzy w tym roku co najmniej kilkanaście sklepów

Rozwój sieci sklepów w tempie dwucyfrowym, nowe placówki własne i franczyzowe, rozwój logistyki i własnych marek – to plany rozwojowe marki Piotr i Paweł. Firma planuje rozbudowę m.in. w Małopolsce oraz na Górnym i Dolnym Śląsku. Zamierza też pokazywać, że Piotr i Paweł to supermarkety na codzienne zakupy, a nie delikatesy tylko dla zamożnych.

Raport: Rynek marek własnych wzrośnie w 2013 r. do 41,4 mld zł
05-12-2013 12:00

Raport: Rynek marek własnych wzrośnie w 2013 r. do 41,4 mld zł

Rynek marek własnych wzrośnie w tym roku o 17 proc. do 41,4 mld zł - wynika z raportu firmy badawczej PMR "Marki własne detalistów w Polsce 2013. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2013-2015".

Drugi SATURN w Krakowie
28-11-2013 14:56

Drugi SATURN w Krakowie

W sobotę 30 listopada w Krakowie zostanie otwarty nowy market z elektronika użytkową sieci SATURN. Zlokalizowany w Galerii Bronowice sklep będzie drugim obiektem sieci w Krakowie i dwudziestym w Polsce.

Media Markt i Saturn mają aż cztery marki własne
17-10-2013 17:05

Media Markt i Saturn mają aż cztery marki własne

Polacy chcą oszczędzić nie tylko na zakupach spożywczych. Jak przekonuje przedstawiciel sieci Saturn, marki własne to dobry pomysł także w branży elektronicznej.

d3z6d4y
Marki własne nie takie straszne
04-09-2013 08:56

Marki własne nie takie straszne

Na spadającym rynku soków, nektarów, napoi jeszcze szybciej niż rynek spadają private label, a nasze brandy premium rosną - mówi Wirtualnej Polsce Krzysztof Pawiński, prezes Grupy Maspex, 60. w Rankingu 100 Najbogatszych Polaków Polaków "Wprost".

Komornik odwiedzi Biedronkę
17-10-2012 00:50

Komornik odwiedzi Biedronkę

Sąd Okręgowy w Warszawie wydał postanowienie o zabezpieczeniu towaru
w sklepach Biedronki na rzecz brytyjskiej agencji brandingowej Wren&Rowe, donosi "Puls Biznesu".
Jeronimo Martins - właściciel Biedronki - zaprzecza, że wobec spółki są prowadzone działania
komornicze.

UOKiK: poprawia się jakość żywności sprzedawanej pod marką własną marketów
20-01-2012 12:00

UOKiK: poprawia się jakość żywności sprzedawanej pod marką własną marketów

Jakość żywności sprzedawanej przez sieci handlowe pod własną marką poprawiła się od 2008 r. dwukrotnie - wynika z badania przeprowadzonego przez Inspekcję Handlową na zlecenie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Marki własne skazane na sukces
12-10-2011 14:23

Marki własne skazane na sukces

Wartość rynku marek własnych w Polsce wzrośnie w 2011 roku o 21 proc. do 29,9 mld zł. W 2013 roku może wynieść 46,7 mld zł, co oznacza wzrost o 24 proc. rdr - wynika z raportu firmy badawczej PMR pt. "Marki własne detalistów w Polsce 2011. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2011-2013".

Lux(us) wprost ze "Społem". Bo chce walczyć z Biedronką
31-08-2011 07:15

Lux(us) wprost ze "Społem". Bo chce walczyć z Biedronką

Sklepy "Społem" chcą rywalizować z dyskontami. Dlatego już niedługo na ich półkach pojawi się ich własna marka Lux. Spółdzielcy obiecują też obniżanie cen - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

d3z6d4y
d3z6d4y