Trwa ładowanie...
d2qsldc
Temat

nowości

Rynek piwa w Polsce. Jakie nowości szykują browary w 2016 roku?
04-05-2016 08:21

Rynek piwa w Polsce. Jakie nowości szykują browary w 2016 roku?

Sezon piwny można uznać za otwarty. Wprawdzie pogoda nie dopisała w majówkę, ale i tak pierwszy majowy weekend to tradycyjnie zwiększone zakupy alkoholu. Z analiz Centrum Monitorowania Rynku wynika, że w te trzy dni sprzedaje się aż 10 proc. piwa, które kupujemy w całym maju.

Szybko i smacznie
07-09-2012 10:35

Szybko i smacznie

Skutecznym orężem producentów fiksów w walce o konsumentów są reklama i nowości. A jest o co walczyć. Jak podał Nielsen, Polacy w ciągu roku kupują 4,4 tys. ton fiksów za prawie 274 mln zł. Wprawdzie kategoria w okresie czerwiec 2011 – maj 2012 w ujęciu wolumenowym zmniejszyła się w porównaniu z analogicznym okresem 2010-2011 o 2,8 proc., wartościowym zaś o 3,4 proc., ma jednak przed sobą dobre perspektywy.

Ekskluzywna wódka od Belvedere
30-03-2012 13:49

Ekskluzywna wódka od Belvedere

Jeden z największych producentów wódki w Polsce, grupa Belvedere, chce wprowadzić do swojej oferty wyrób przypisywany do najwyższej półki cenowej. Nowa wódka miałaby pojawić się w sprzedaży już jesienią tego roku. Plany grupy Belvedere ujawnił jej prezes Krzysztof Tryliński.

Browary zalewają rynek nowymi piwami
23-11-2011 08:56

Browary zalewają rynek nowymi piwami

Grupa Żywiec i Kompania Piwowarska, dwie największe firmy, które najbardziej odczuły skutki spadku sprzedaży piwa, wprowadzają nowości. Na rynku pojawiły się nowe odmiany Tatry, Leżajskiego, Królewskiego i piwa Specjal.

Grolsch chce podbić polski rynek
01-10-2009 11:38

Grolsch chce podbić polski rynek

Mimo, że spożycie piwa w Polsce spada, Kampania Piwowarska ma ambitne plany w związku ze znaną marką Grolsch.

d2qsldc
Nowości oprą się (na) tradycji
10-06-2009 11:58

Nowości oprą się (na) tradycji

Początek sezonu to dla branży napojowej czas wprowadzania nowych marek, smaków, odświeżania opakowań czy wzmacniania wizerunku poprzez ciekawe akcje marketingowe. Producenci zastanawiają się, w jaki sposób zachęcić konsumenta do zakupów. A wydaje się, że w atmosferze kryzysu stoją przed nie lada wyzwaniem.

d2qsldc
d2qsldc