Trwa ładowanie...
11-02-2016 16:54

Kupujemy coraz więcej biletów przez internet

Z danych serwisu eBilet.pl wynika, że wartość internetowego rynku sprzedaży biletów na imprezy, wydarzenia kulturalne i sportowe w ubiegłym roku sięgała 500 mln zł. Ten rok ma być jeszcze lepszy, bo według ekspertów serwisu sprzedającego bilety online rynek zanotuje 20 proc. wzrost.

Kupujemy coraz więcej biletów przez internetŹródło: WP.PL, fot: Giuseppe Leto Barone / Flickr (CC BY-ND 2.0)
d1kpvcj
d1kpvcj

Do tej pory największym zainteresowaniem w Polsce cieszyły się widowiska rodzinne, festiwale muzyczne, koncerty i imprezy sportowe.

- Internetowy rynek sprzedaży biletów w Polsce rozwija się szybko i drzemie w nim potencjał. Z naszych analiz wynika, że sezon 2016 powinien przynieść obroty większe o około 20 proc. niż w 2015. Dane szacunkowe opieramy m.in. na tempie wzrostu sprzedaży własnej i odnosimy do zapowiedzi płynących z branży - komentuje Jacek Zabielski z eBilet.pl.
Jak wynika z danych serwisu bilety w internecie najczęściej kupują osoby w wieku 25-34. Stanowią one prawie 40 proc. klientów serwisu. Jedna czwarta to internauci od 18 do 24 roku życia. Co piąty użytkownik jest w wieku 35-44. Resztę (15 proc.) stanowią osoby powyżej 45 roku życia.
Wejściówki w sieci częściej kupują panowie (58 proc.) niż panie (42 ) z dużych miast Polski. Osoby z Warszawy, Krakowa, Poznania, Gdańska i Wrocławia stanowią blisko 60 proc. wszystkich klientów serwisu.

eBilet.pl współpracuje z ponad tysiącem organizatorów imprez w Polsce i jest liderem rynku sprzedaży biletów online w naszym kraju.

d1kpvcj
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1kpvcj