Trwa ładowanie...

TVP bez piłki, piłka bez sponsorów

Już wkrótce reprezentacja Polski w piłce nożnej może zostać bez sponsorów. To możliwe, jeśli mecze narodowej drużyny transmitowane będą nie na otwartej antenie, ale w płatnym systemie pay-per-view - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

TVP bez piłki, piłka bez sponsorówŹródło: Jupiterimages
dmlu5ol
dmlu5ol

Wszystko dlatego, że ostatnie spotkanie Polaków z Czarnogórą w eliminacjach do Mistrzostw Świata wykupiło według szacunków 60 - 70 tysięcy Polaków. Dla sponsorów to za mało.

Jak wynika z informacji "Dziennika Gazety Prawnej", jeśli nic się nie zmieni, część z nich będzie chciała renegocjować umowę z PZPN.

Zaniepokojenie sytuacją wyraził rzecznik Grupy Żywiec Sebastian Tołwiński. Sponsorem reprezentacji jest przecież Warka.
- Byliśmy oczywiście zabezpieczeni na wypadek takiego rozwoju wydarzeń, ale zamierzamy o tym rozmawiać z naszym partnerem biznesowym, czyli firmą Sportfive - powiedział Tołwiński.

Również i Biedronka, która ma umowę sponsorską do 2014 roku nie ukrywa, że wolałaby, by mecze pokazywane były na otwartej antenie.

dmlu5ol

Całej sprawy nie komentują inni sponsorzy - Nike, 4Move czy Grupa BPS. Również i główny sponsor reprezentacji, Orange powstrzymał się od wypowiedzi.

- W sponsoringu decyzje firm odłożone są w czasie. Gdy skończy się kontrakt, niektórzy mogą zagłosować portfelem i się wycofać - twierdzi Jerzy Ciszewski, szef Ciszewski PR. Dodaje, że część sponsorów może uznać, że przepłaciła.

Telewizja Polska i Sportfive zapowiedziały już powrót do negocjacji w sprawie sprzedaży praw do transmisji meczów reprezentacji Polski.

dmlu5ol
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dmlu5ol