Nowość w menu McDonald's. Sieć będzie serwować frytki z czekoladą

Frytki z ketchupem? Nie w Japonii. Tamtejszy McDonald's poinformował o wprowadzeniu do oferty nowego produktu – „McChoco Potato”, frytek polanych dwoma rodzajami czekolady. Limitowana oferta będzie dostępna od 26 stycznia do połowy lutego we wszystkich restauracjach sieci w Japonii.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Nowość w menu McDonald's. Sieć będzie serwować frytki z czekoladą
(Fot: McDonald's)

Frytki z ketchupem? Nie w Japonii. Tamtejszy McDonald's poinformował o wprowadzeniu do oferty nowego produktu – „**McChoco Potato”, frytek polanych dwoma rodzajami czekolady. Limitowana oferta będzie dostępna od 26 stycznia do połowy lutego we wszystkich restauracjach sieci w Japonii. **
O nowym produkcie McDonald's poinformował na swoim Twitterze. "Każdy ma słodką i słoną stronę. Teraz dzięki McChoco Potato nie musisz wybierać" – napisała firma.

Everybody has a sweet and a salty side. Now, with McChoco Potato, you don't have to choose! [ https://t.co/HWDu1wx2Iy ]( https://t.co/HWDu1wx2Iy ) [ pic.twitter.com/zw51h7tUz9 ]( https://t.co/zw51h7tUz9 ) -- McDonald's (@McDonaldsCorp) [ styczeń 19, 2016 ]( https://twitter.com/McDonaldsCorp/status/689498564515368961 )

Sieć zapewnia, że „połączenie to tworzy wspaniały słony i harmonijny smak”.

Frytki "McChoco" będą polane sosem z białej lub mleczno-kakaowej czekolady. Do wyboru będzie także opcja z dwoma sosami. Koszt porcji wyniesie ok. 2,75 dol.

Skąd pomysł na tak egzotyczne połączenie? McDonald chce przyciągnąć do swoich lokali większą liczbę klientów. Sieć zarządza w Japonii 3494 restauracjami. Tamtejszy rynek jest ciężki dla fast foodowego giganta ze względu na stale słabnącą sprzedaż i coraz mniejszą liczbę odwiedzających klientów.

Sprzedaż amerykańskich fast foodów w Azji maleje od skandalu w Chinach w 2014 roku, kiedy to tamtejsza telewizja wyemitowała reportaż, w którym pokazano, jak pracownicy i dostawcy McDonald's i KFC pakują przeterminowane mięso podnoszone z podłogi.

Lokalne oferty

To nie pierwszy tego typu pomysł McDonald's. Firma wdrożyła już indywidualne pozycje do menu w wielu krajach. Przykładowo w Kanadzie jest to kanapka McLobster, w Meksyku - Mexican McMuffin, a w Indiach McAloo Tikki – kanapka, w której wołowinę zastąpiono kotletem z ziemniaków i grochu. Japońskie frytki z czekoladą to najbardziej oryginalny jak dotąd pomysł.