Trwa ładowanie...
Materiał partnera

PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?

takiej pozycji jeszcze do tej pory nie było na polskim rynku e-commerce. Blockchain na ratunek markom odzieżowym i kosmetycznym, ulubiona pomadka i szpilki za kryptowaluty, a może shoppable TV dla Pokolenia ,,Z"? Autorka zabiera nas nie tylko w przyszłość i predykcje świata e-commerce na podstawie branży fashion i beauty, ale także opowiada o tym jak było kiedyś i jakie zamiany zaszły we współczesnym e-konsumencie i sposobie robienia zakupów online. W swojej książce opowiada o tym, jakie były początki e-commerce fashion i beauty, o tym na co należy zwrócić uwagę tworząc swój pierwszy e-sklep, jak zwiększać sprzedaż i skalować biznes, jednocześnie dbając o wizerunek marki, jaki jest nowoczesny marketing dla fashion i beauty.

Share
,,PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie - Kamila Gębik
,,PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie - Kamila Gębik Źródło: materiały partnera, fot: Fasola
dbr0jer

Pozycja wzbogacona jest o przepiękne i oryginalne ilustracje graficzki Aleksandry Birch, a także o wywiady z przedstawicielami e-commerce marek fashion i beauty takich jak: APART, MOSQUITO, DECATHLON POLSKA, GO SPORT, CALZEDONIA GROUP, PROMOD, LANCERTO SA., YES BIŻUTERIA, VISTORIA’S SECRET, JACK WOLFSKIN, SEPHORA, UNILEVER, MODIVO, CREAMY i wiele innych. Idealna lektura dla specjalistów marketingu online i e-commerce, właścicieli sklepów internetowych, osób planujących dopiero otworzyć swój e-sklep i dla tych, którzy interesują się modą, urodą i zakupami online. Premiera wersji papierowej już na Mikołajki 2021, a jej sprzedaż w sklepie autorki - www.pieknyecommerce.pl. W listopadzie rusza PREORDER.

KAMILA GĘBIK od wielu lat łączy w swojej pracy sprzedaż, marketing, PR, copywriting, a także wysokie umiejętności organizacyjne. Ma na swoim koncie wiele sukcesów sprzedażowych. Obecnie właścicielka firmy KAMMEDIA i Dyrektor e-commerce JR Business Class E-Commerce. Pracowała wcześniej jako Business Development Coordinator Grupy Domodi/ Holding Wirtualna Polska. Na co dzień współpracowała z markami fashion i beauty, takimi jak: Bielenda, Dr.Irena Eris, Yves Rocher, Nivea, Hebe, Clochee, Levis, Adidas, Apart, Olsen, Sadva, Briju, Yes i wiele innych. Autorka blogów o marketingu online, redaktor magazynów E-commerce & Digital marketing, Szef Sprzedaży. Napisała około 150 artykułów sponsorowanych dla marek z rożnych branż. Prowadzi prezentacje bezpośrednio u klientów, a także w największych domach mediowych i agencjach performance w Polsce. Często idzie pod prąd i szuka niekonwencjonalnych rozwiązań. Zaprasza wszystkich do kontaktu i wymiany doświadczeń na kanale LinkedIn - https://www.linkedin.com/in/kamilagebik/

Kamila Gębik materiały partnera
Kamila Gębik Źródło: materiały partnera

FRAGMENT KSIĄŻKI ,,PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?"

,,Dziś rano pijąc kawę w filiżance stworzonej w warszawskim studio Fenek, obejrzałam odcinek dokumentalny o projektancie modeli butów NIKE – Tinkerze Hatfieldzie. Inspiracje, które czerpał do swoich projektów były związane z szalonymi wystawami we Francji, a także z rozmów i współpracy z Michaelem Jordanem. Dlaczego jego projekty były wyjątkowe? Sam projektant był sportowcem, który uległ kontuzji. Potrzebował on wygodnego obuwia, które zamortyzuje jego staw skokowy. Dodatkowo kolorystyka, kształty, paski, podeszwa, rodzaj materiału, tworzyły fantastyczną opowieść i całość. Projekt butów, który posiada magiczny guzik, dający możliwość automatycznego zaciskania się sznurówek i dopasowania do kształtu stopy to nie mrzonka przyszłości. To but, który już teraz możemy kupić w ramach serii NIKE ADEPT obsługiwany z poziomu aplikacji mobilnej. Żeby naładować buty, wystarczy położyć je na macie i obserwować, jak zmieniają się kolory diod. Jeśli bateria rozładuje się podczas noszenia butów, te same się rozsznurują i będziemy mieli niespodziankę.

dbr0jer

Z reguły trendy dążą do funkcjonalności, do usprawnienia życia użytkownikom, ułatwienia codziennych czynności, a także sprawiają, że czegoś mocno pragniemy lub za czymś z całych sił chcemy podążać. Dobry projektant i sprzedawca ma wiele cech sportowca, takich jak determinacja, nie poddawanie się, fokus na cele, pokora i systematyczność. Buty, które założy znany sportowiec, będące wzorem dla mas, stają się hitem i każdy chce je mieć. Dlatego projektanci wyznaczają trendy każdego dnia.

Pytanie zaś jest takie: jak za 5 czy 10 lat będą wyglądały nasze zakupy odzieży i kosmetyków? Czy powstanie coś zupełnie nowego, o czym do tej pory nigdy nie słyszeliśmy? Warto przyjrzeć się bliżej futurystycznym trendom świata e-commerce i podążać za nimi, ażeby nie zostać w tyle. Czas zweryfikuje, które z nich rozwiną się mocnej, a które przystopują.

Wyobraźmy sobie kapsułę do której wchodzimy, zaprojektowaną w naszym stylu i ulubionym kolorze. W tym czasie sztuczna inteligencja w oparciu o nasz aktualny nastrój oraz plan dnia, dopasuje odpowiedni strój. Roboty zadbają także o makijaż i fryzurę. W przeciągu kilku minut jesteśmy gotowi do wyjścia na spacer lub na spotkanie z kontrahentem. Idąc krok dalej – mamy ciężki dzień. Natłok obowiązków sprawia, że potrzebujemy zadbać o cerę i samopoczucie. Kapsuła mogłaby pełnić funkcję mini SPA w której mamy zabiegi na twarz, maseczki dostosowane do potrzeb pielęgnacyjnych naszej skóry. W między czasie kiedy my byśmy odpoczywali i nabierali energii do dalszych wyzwań, Alexa zamawiałyby nam taksówkę lub robiła za nas zakupy online.

Czy nasze życie i codzienność związana z internetowymi zakupami za kilka lat będzie na tyle wygodna, że nie będziemy musieli wstawać z kanapy? Czy za zakupy i gromadzenie zapasów będą odpowiadały inteligentne roboty i cybernetyczni asystenci? Żyjemy w końcu w pędzącym świecie, przepełnionym deadlinami i obowiązkami. W czasach COVID wielu z nas nie jest w stanie oddzielić pracy od życia prywatnego, działając zdalnie. W takim modelu funkcjonowania bardzo ciężko ,,złapać" tak zwany life balance, żyjąc w ciągłym niedoczasie. Przyszłość trendów e-commerce jest bardzo ważna nie tylko dla tych osób, które robią zakupy w Internecie, ale przede wszystkim dla tych, którzy prowadzą własny sklep internetowy. Właściciele sklepów fashion i beauty mają kilka celów. Przede wszystkim zarabiać i pomnażać zyski, zwiększając sprzedaż, poszerzać swój asortyment i rozrastać się. Do tego wchodzić na rynki zagraniczne, promować ekologię, a także pracować nad coraz lepszą jakością produktu. Zadowolony klient to taki, który będzie dokonywał wielokrotnych zakupów oraz stanie się lojalnym i wiernym fanem marki. Sztuczna inteligencja, rzeczywistość rozszerzona, Internet rzeczy, drony, roboty i druk 3D. Te dziedziny obecnie wiodą prym w sektorze handlu online…"

Materiał partnera
dbr0jer

Podziel się opinią

Share
dbr0jer
dbr0jer