W tyg. zakończonym 11.12 TVN miał 61,4 mln zł wpływów z reklam, Polsat 52,3 mln zł

15.12. Warszawa (PAP) - W dniach 5 - 11 grudnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował ponownie TVN. Udział ten wyniósł 18,7 proc.,...

15.12.2011 | aktual.: 15.12.2011 12:53

15.12. Warszawa (PAP) - W dniach 5 - 11 grudnia tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował ponownie TVN. Udział ten wyniósł 18,7 proc., co oznacza ok. 61,4 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie ok. 15,9 proc., czyli wpływami rzędu 52,3 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.

Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 37,1 mln zł, czyli niemal 11,3-proc. udziałem.

Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły prawie 25,2 mln zł, co daje ok. 7,7-proc. udział.

Na piątym miejscu znalazł się Disney Channel, którego przychody reklamowe wyniosły ok. 9,1 mln zł. Oznacza to, że miał on blisko 2,8 proc. udziału.

Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 328,6 mln zł wobec 360,7 mln zł tydzień wcześniej.

Pomiar przeprowadzono dla grupy celowej: wszystkie osoby w wieku 4+. (PAP)

jow/ ana/

Źródło artykułu:PAP
mediapolsatgiełda
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)