W tyg. zakończonym 16.10 TVN miał 76,8 mln zł wpływów z reklam, Polsat 75,4 mln zł
20.10. Warszawa (PAP) - W dniach 10-16 października tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł niemal 19 proc.,...
20.10.2011 | aktual.: 20.10.2011 13:08
20.10. Warszawa (PAP) - W dniach 10-16 października tego roku największy udział w wydatkach na reklamę wśród stacji telewizyjnych zanotował TVN. Udział ten wyniósł niemal 19 proc., co oznacza prawie 76,8 mln zł. Na drugim miejscu znalazł się Polsat z udziałem na poziomie ok. 18,6 proc., czyli wpływami rzędu 75,4 mln zł - wynika z danych AGB Nielsen Polska.
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 48,2 mln zł, czyli blisko 12-proc. udziałem.
Czwarta była TVP 2, w przypadku której wpływy z reklamy wyniosły prawie 35,1 mln zł, co daje niemal 8,7-proc. udział.
Na piątym miejscu znalazła się VIVA Polska, której przychody reklamowe wyniosły ok. 13 mln zł. Oznacza to, że miała ona ok. 3,2 proc. udziału.
Łączna kwota wydatków poniesionych na reklamę w stacjach telewizyjnych wyniosła w tym okresie 404,7 mln zł wobec 367,3 mln zł tydzień wcześniej. (PAP)
jow/ ana/