Żubrówka wypłynie na podium największych światowych marek
W ostatnich latach marka pokonała długą drogę. W 2010 r. sprzedawała 1,2 mln 9-litrowych skrzynek, w 2014 r. - już 5,2 mln.
Do końca 2015 r. Żubrówka będzie trzecią największą marką wódki na świecie, po Smirnoffie i Absolucie, zapowiada Monzer Elabrashy, dyrektor generalny CEDC, należącej do grupy Roust, założonej przez rosyjskiego biznesmena Roustama Tariko.
W ostatnich latach marka pokonała długą drogę. W 2010 r. sprzedawała 1,2 mln 9-litrowych skrzynek, w 2014 r. - już 5,2 mln - czytamy w "Pulsie Biznesu".
W ostatnim rankingu The Millionaires Club, co roku klasyfikującym najlepiej sprzedające się alkohole wysokoprocentowe, Żubrówka zajmowała szóste miejsce wśród wódek.
Miejsce na podium zapewni sprzedaż powyżej 6 mln skrzynek.
Zobacz także: Polska wódka będzie promowana jak francuskie wina?