Marks & Spencer's postawi na ubrania? Taki plan ma nowy szef
Nowy szef brytyjskiej sieci Marks & Spencer's Steve Rowe jest nieusatysfakcjonowany wynikami segmentu odzieżowego swojej sieci i zamierza odwrócić trend spadkowy - piszą brytyjskie media.
07.04.2016 | aktual.: 07.04.2016 14:38
Steve Rowe, nowy szef brytyjskiej sieci Marks & Spencer, jest nieusatysfakcjonowany wynikami segmentu odzieżowego swojej sieci i zamierza odwrócić trend spadkowy - piszą brytyjskie media.
W pierwszym kwartale sprzedaż porównywalna segmentu odzieżowego i artykułów domowych spadła o 2,7 proc. - powiedział Rowe. Chociaż spadek był mniejszy niż w poprzednim kwartale, wynik jest wciąż niesatysfakcjonujący - stwierdził prezes firmy. Analitycy spodziewali się 3-proc. spadku.
- Naszym priorytetem jest poprawienie odzieżówki - powiedział Rowe, który deklaruje osobiste zaangażowanie, by poprawić wyniki tego segmentu. - Nie byliśmy wystarczająco modni, nie dopilnowaliśmy, żeby mieć odpowiedni produkt - powiedział prezes.
Firma jest jednak zadowolona ze swojego segmentu spożywczego, który w zeszłym kwartale, tak jak wcześniej, sprawował się lepiej niż reszta rynku. Na każde 25 funtów wydane w Wielkiej Brytanii na jedzenie 1 funt idzie do M&S.
Zobacz także: Jest już nowa wersja podatku od sieci handlowych. "Prawie wszystkie polskie sieci będą zadowolone"