Po Budweiserze czas na Coca-Colę. Koncern uderza w patriotyczne tony
Coca-Cola wypuszcza limitowaną edycję napojów w puszkach ozdobionych patriotycznymi barwami i napisem "I'm proud to be American" - "Jestem dumny z bycia Amerykaninem" - informuje CNN. Na puszkach znajdą się także słowa piosenki o tym samym tytule.
30.05.2016 17:17
W ten sposób koncern chce uczcić 75-lecie współpracy z United Service Organization (USO) - organizacją non-profit zajmującą się amerykańskimi żołnierzami i ich rodzinami.
Biało-niebiesko-czerwone puszki, nawiązujące designem do amerykańskiej flagi i sprzedawane w kartonach po 20, 24 i 35 sztuk, będą dostępne do 4 lipca, kiedy obchodzony jest Dzień Niepodległości.
Akcja ma promować kampanię sponsorowaną przez Coca-Colę i USO, w ramach której Amerykanie mają wysłać milion wiadomości ze słowami wsparcia do amerykańskich żołnierzy. Wiadomości można wysyłać za pomocą stworzonej specjalnie do tego celu strony internetowej.
Coca-Cola nie jest jedyną firmą, która uderza w patriotyczne tony. Koncern Anheuser-Busch poszedł jeszcze dalej i w maju zmienił nazwę swojego słynnego piwa Budweiser na America. Zmiana potrwa do 8. listopada, kiedy Amerykanie wybiorą prezydenta.
Na puszkach i butelkach piwa America znalazły się fragmenty patriotycznych pieśni oraz wizerunek Statuy Wolności.