Po McDonald's i KFC czas na Arby's. Fast food chce podbić Bliski Wschód

Arby's, popularna w USA sieć barów z kanapkami, planuje w ciągu najbliższych 7 lat otworzyć 25 restauracji w Kuwejcie i Arabii Saudyjskiej - informuje Bloomberg.

Po McDonald's i KFC czas na Arby's. Fast food chce podbić Bliski Wschód
Meditations/pixabay.com/CC

24.05.2016 | aktual.: 24.05.2016 17:06

Pierwsza z restauracji zostanie otwarta w 2016 roku w Kuwejcie. To pierwsza międzynarodowa ekspansja Arby's od 2010 roku, kiedy sieć otworzyła 100 lokali w Turcji.

Amerykańskie fast foody bardzo dobrze radzą sobie na Bliskim Wschodzie, gdzie popularne jest jedzenie mięsa, ocenił Paul Brown, dyrektor generalny Arby's.

Brown powiedział, że część restauracji na Bliskim Wschodzie zostanie otwarta na parterach biurowców, a podstawą menu będą kanapki z wołowiną i kurczakiem.

Sieć Arby's jest skoncentrowana głównie na ekspansji w USA, gdzie znajduje się 96 proc. z 3.322 należącej do niej restauracji. Brown przekonuje, że w samych Stanach Zjednoczonych jest miejsce na ponad 6 tys. lokali Arby's i jego firma myśli o nowych punktach, głównie w obszarach miejskich. Arby's planuje także ekspansję poza USA i rozważa wejście na rynek azjatycki i latynoamerykański.

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)