Rynek przesyłek to pole wojny miedzy Pocztą Polską a InPostem

Poczta Polska wyszła właśnie z nową ofertą dla e-handlu, która ma odebrać internetowych klientów InPostowi - informuje "Rzeczpospolita".

Rynek przesyłek to pole wojny miedzy Pocztą Polską a InPostem
Źródło zdjęć: © WP.PL | Lukas Plewnia/Flickr/CC BY-SA 2.0

02.09.2015 | aktual.: 02.09.2015 11:16

Poczta Polska wyszła właśnie z nową ofertą dla e-handlu, która ma odebrać internetowych klientów InPostowi - informuje "Rzeczpospolita". Chodzi o niebagatelny polski rynek e-commerce wart nawet 37 mld zł.

Od września Poczta Polska oferuje sprzedającym towary w internecie specjalne pakiety - przesyłki wraz z opakowaniem i polisą, o kilka procent taniej od najtańszej oferty konkurencji. Daje też gwarancję doręczenia w ciągu trzech dni roboczych, a także bezpłatny zwrot. Poczta nie ukrywa, że celuje w handlujących na Allegro.

Zobacz także: * *Poczta Polska na dobrym kursie. Minister chwali zmiany

Źródło artykułu:PAP
poczta polskainpostallegro
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (30)