Rynek przesyłek to pole wojny miedzy Pocztą Polską a InPostem
Poczta Polska wyszła właśnie z nową ofertą dla e-handlu, która ma odebrać internetowych klientów InPostowi - informuje "Rzeczpospolita".
02.09.2015 | aktual.: 02.09.2015 11:16
Poczta Polska wyszła właśnie z nową ofertą dla e-handlu, która ma odebrać internetowych klientów InPostowi - informuje "Rzeczpospolita". Chodzi o niebagatelny polski rynek e-commerce wart nawet 37 mld zł.
Od września Poczta Polska oferuje sprzedającym towary w internecie specjalne pakiety - przesyłki wraz z opakowaniem i polisą, o kilka procent taniej od najtańszej oferty konkurencji. Daje też gwarancję doręczenia w ciągu trzech dni roboczych, a także bezpłatny zwrot. Poczta nie ukrywa, że celuje w handlujących na Allegro.
Zobacz także: * *Poczta Polska na dobrym kursie. Minister chwali zmiany