Świąteczna walka sieci handlowych. Lidl rozda klientom milion nowych książek
"Kuchnia polska według Pawła Małeckiego" – to druga odsłona książki o kuchni polskiej, którą Lidl rozda swoim klientom. Po sukcesie pierwszej części, którą można odbierać do 30 listopada, niemiecka sieć szykuję drugą część wydawnictwa. Tematem przewodnim będą tradycyjne przepisy na ciasta i desery. Nowa akcja rusza 28 listopada. Lidl rozda swoim klientom blisko milion książek. Z kolei dzisiaj w Biedronce ruszyła nowa akcja "Gang Świeżaków Świątecznie", gdzie naklejki za zakupy można wymieniać na karty kolekcjonerskie.
24.11.2016 | aktual.: 24.11.2016 14:29
"Kuchnia polska według Pawła Małeckiego" – to druga odsłona publikacji o rodzimej kuchni, którą Lidl rozda swoim klientom. Po sukcesie pierwszej części, którą można odbierać do 30 listopada, niemiecka sieć szykuję drugą część wydawnictwa.
Tematem przewodnim będą tradycyjne przepisy na ciasta i desery. Nowa akcja rusza 28 listopada. Lidl rozda swoim klientom blisko milion książek.
Lidl poinformował, że zainteresowanie klientów "Kuchnią polską według Karola Okrasy" przerosło najśmielsze oczekiwania sieci, a książka znika ze sklepów w zaskakującym tempie. W odpowiedzi na zainteresowanie klientów dyskont postanowił przygotować drugą część wydawnictwa, które w całości poświęcone jest wypiekom. Jego autorem jest Paweł Małecki, Mistrz Cukierni Lidla.
"Kuchnia polska" została więc podzielona na dwa tomy: część słoną oraz słodką. Wspólnym mianownikiem dla obydwu książek będą uwspółcześnione wersje tradycyjnych, polskich przepisów.
- Różnorodność i mnogość przepisów kuchni polskiej spowodowała, że zdecydowaliśmy się dostarczyć klientom dwie książki. Teraz każdy będzie mógł znaleźć w naszych publikacjach własną inspirację, która zachęci go do odkrywania smaku polskich produktów - zaznacza Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.
Książka "Kuchnia Polska według Pawła Małeckiego" to zbiór 75 przepisów na dania słodkie, podzielone na kilkanaście kategorii, takich jak: jabłko, rabarbar, mak, śmietana czy bakalie.
Do współpracy przy książce Paweł Małecki zaprosił: Kingę Paruzel - zajmującą się słodkimi przepisami w wersji fit, Pawła Kucharskiego - specjalistę od domowych wypieków, Annę Włodarczyk - twórczynię bloga Strawberries from Poland, dla której źródłem słodkich inspiracji są owoce sezonowe oraz Krystynę Sembę - propagatorkę tradycyjnej kuchni z Wielkopolski, która opowie o swoim przepisie na wypieki z makiem.
Książka, będzie dostępna w sklepach Lidl w całej Polsce od 28 listopada. Co zrobić, by ją otrzymać? Trzeba wydać w sieci minimum 300 zł. Warunkiem jest bowiem zebranie sześciu naklejek, z czego jedna przysługuje za zakupy za minimum 50 zł. Po zebraniu puli należy dopłacić w kasie sklepu 1 grosz. Naklejki uzbierane do tej pory w promocji książki "Kuchnia Polska według Karola Okrasy" przechodzą do wykorzystania na książkę słodką Pawła Małeckiego. Lidl zastrzega, że ilość książek jest ograniczona.
Tymczasem konkurencja Lidla - portugalska Biedronka ruszyła z nową przedświąteczną akcją - o czym pisaliśmy tutaj.Na fali popularności akcji z maskotkami Świeżaków, których zabrakło w sklepach, sieć będzie rozdawać klientom karty kolekcjonerskie "Gang Świeżaków Świątecznie". Od czwartku 24 listopada w Biedronce klienci przy okazji zakupów mogą otrzymywać naklejki i wymieniać je na karty kolekcjonerskie.