Ceny pieczywa w Polsce. Jedna trzecia klientów zwraca uwagę na cenę
Największy odsetek, bo 44 proc. twierdzi, że najważniejsze jest to, żeby chleb czy bułki były ciepłe, chrupiące i ładnie pachniały - wynika z badania TNS Polska przeprowadzonego na zlecenie Lidl Polska.
26.10.2015 17:34
Przy kupnie pieczywa jego ceną kieruje się jedna trzecia Polaków. Największy odsetek, bo 44 proc. twierdzi, że najważniejsze jest to, żeby chleb czy bułki były ciepłe, chrupiące i ładnie pachniały. Wyglądem pieczywa przy jego zakupie kieruje się 42 proc. - wynika z badania TNS Polska przeprowadzonego na zlecenie Lidl Polska.
Dla 47 proc. osób uczestniczących w badaniu mało istotny jest skład pieczywa, bo go nie sprawdza, a 22 proc. robi to rzadko. Tylko 5 proc. respondentów deklaruje, że zawsze czyta informacje o zawartości składników w wybranym produkcie.
Z badania wynika też, że połowa z nas najbardziej lubi chleb z mąki pszennej. Tylko co piąty respondent (22 proc.) preferuje chleb ciemny lub razowy.
Raport "Polacy o chlebie" przeprowadzony został przez TNS Polska na zlecenie Lidl Polska na reprezentatywnej grupie 1017 Polaków we wrześniu 2015 roku.