Żabka przejmuje konkurentów
Żabka Polska podpisała umowy inwestycyjne, w wyniku których do końca tego roku przejmie trzy sieci handlowe. Przejmowane sklepy generują około 200 mln złotych rocznego obrotu.
27.09.2013 | aktual.: 27.09.2013 12:12
Na podstawie porozumień do sieci Freshmarket dołączy 18 sklepów sieci PS Food, 8 sklepów sieci AGAP oraz 6 placówek handlowych sieci TORG. Na przejęcie sieci PS Food musi wyrazić zgodę UOKIK.
- Jednym z priorytetów naszej strategii jest nie tylko rozwój organiczny, ale również aktywny udział w konsolidacji rynku w Polsce. Przyłączenie do sieci Freshmarket gorzowskiej sieci sklepów AGAP, koszalińskiej sieci sklepów TORG oraz częstochowskiej sieci PS Food to kolejny krok w naszym rozwoju, ale też nowe perspektywy dla dotychczasowych pracowników wymienionych spółek - powiedział Julio Duarte Wiceprezes Zarządu Żabka Polska.
Duarte podkreśla, że dzięki wiedzy i silnej marce Żabki są w stanie zapewnić kupowanym placówkom rozwój, a dla klientów ciekawą ofertę i wysoki standard realizowanych usług.
Przejęcie sieci AGAP, TORG i PS Food to kolejne akwizycje firmy Żabka Polska. W połowie 2012 roku do sieci Freshmarket dołączyła pomorska sieć Zatoka, której placówki przeszły kompleksowy remodelling i zostały dostosowane do standardów sieci.
Obecnie Żabka Polska posiada ponad 3000 placówek handlowych pod marką Żabka oraz Freshmarket, zapewniając ponad 15 tysięcy miejsc pracy. Dzięki 15-letniemu doświadczeniu oraz skutecznej strategii sprzedażowej firma może pochwalić się obecnie dotarciem do ponad 8 milionów Polaków w promieniu mniej niż 300 metrów do najbliższej placówki z logo Żabki lub Freshmarketu. W ciągu najbliższych 5 lat firma Żabka Polska ma zamiar otworzyć kolejnych 2 tysiące sklepów.