Kolej zawyżała rachunki jadącym przez Opoczno. Sprawdź, jak możesz dostać zwrot pieniędzy
System sprzedaży biletów PKP Intercity zawyżał opłaty podróżnym kupującym bilety na pociągi TLK przejeżdżające przez stację Opoczno Południe i pociągiem Viking, który jechał przez stację Wieruszów Miasto - informuje przewoźnik.
07.09.2015 | aktual.: 07.09.2015 16:12
Wysokość nadpłaconych kwot waha się od kilku groszy do kilkudziesięciu złotych, jednak większość nie przekracza 2 złotych.
Zwroty otrzymają pasażerowie, którzy w dniach od 16 listopada do 5 grudnia 2014 roku kupili bilety na przejazd pociągami TLK przez stację Opoczno Południe. Pojedyncze przypadki nieprawidłowości przewoźnik wykrył także w przypadku kilku pociągów kursujących przez Opoczno, na które bilety zostały kupione przez internet lub aplikację mobilną, od 5 grudnia do połowy stycznia 2015 roku.
Na zwroty mogą liczyć także pasażerowie przejeżdżający przez stację Wieruszów Miasto pociągu TLK Wiking. Zwrot nadpłaty otrzymają pasażerowie, którzy kupili bilety pomiędzy majem a listopadem ubiegłego roku.
Pasażerowie mogą uzyskać zwrot bezpośrednio w kasach przewoźnika lub przelewem na konto. Podstawą jest bilet lub dowód jego zakupu oraz wypełnienie wniosku.
Z częścią podróżnych, którzy kupili bilety przez Internet lub poprzez aplikacje mobilną, PKP Intercity skontaktuje się bezpośrednio wysyłając maila z informacją o nadpłacie.