Klienci Credite Agricole mają problemy. Wszystko przez prace modernizacyjne
W związku z pracami technicznymi prowadzonymi w banku, klienci Credit Agricole mają problemy z dostępem do konta oraz dokonywaniem operacji. Problemy potrwają do wtorku.
18.07.2016 | aktual.: 22.08.2016 13:25
W związku z pracami technicznymi prowadzonymi w banku, klienci Credit Agricole mają problemy z dostępem do konta oraz dokonywaniem operacji. Na stronie banku możemy przeczytać, że także we wtorek w godzinach od 4:00 do 6:00 nie będzie możliwe dokonywanie płatności przy użyciu kart tego banku oraz wypłacanie gotówki z bankomatu.
Sytuacja ta wywołała burzę komentarzy. Klienci skarżą się, że nie mają dostępu do konta, nie mogą wykonywać przelewów, domagają się rekompensat finansowych.
Powód kłopotów to przedłużające się prace modernizacyjne, których celem mają być aktualizacje systemów oraz wprowadzanie zmian w e-banku i bankowości mobilnej. Prace miały być prowadzone w weekend, ale skargi od klientów, którzy nie mogli dostać się do kont przez serwis internetowy CA24 i mobilny, wpływały także w poniedziałek.
Bank w mediach społecznościowych opublikował oświadczenie, w którym deklaruje, że automatycznie zwróci klientom prowizje za przelewy wykonane w serwisie telefonicznym, a po zarejestrowaniu reklamacji także za te wykonanie w placówkach bankowych.