Trwa ładowanie...

Carrefour Polska wycofuje jajka "3"

Kolejna duża sieć handlowa rezygnuje ze sprzedaży jajek z chowu klatkowego. "3" marki własnej Carrefour znikną z półek do 2020 r., natomiast jajka od producentów narodowych do 2025 r.

Carrefour Polska wycofuje jajka "3"Fot: Krzysztof Mystkowski/KFP/REPORTER
d2w85ox
d2w85ox

Kolejna duża sieć handlowa rezygnuje ze sprzedaży jajek z chowu klatkowego. "3" marki własnej Carrefour znikną z półek do 2020 r., natomiast jajka od producentów narodowych do 2025 r.

- Realizacja działań w powyższym terminie, pozwoli naszym dostawcom na właściwe wdrożenie tej strategii. Inicjatywa Carrefour jest jednym z elementów ochrony dobrostanu zwierząt hodowlanych - powiedziała Barbara Kowalska, dyrektor jakości i zrównoważonego rozwoju Carrefour Polska. - Podjęta decyzja jest w pełni naszą inicjatywą, którą Grupa Carrefour ustawicznie wdraża w poszczególnych państwach już od kilku lat.

Podjęte przez Carrefour Polska działania to część strategii Społecznej Odpowiedzialności Biznesu, która dotyczy między innymi dbania o środowisko naturalne, poprzez przyczynianie się do ochrony bioróżnorodności.

W ramach ochrony bioróżnorodności, Carrefour tworzy specjalne schronienia dla pszczół i innych pożytecznych owadów w największych ośrodkach miejskich w Polsce. Ponadto zwiększa wolumen ryb pochodzących ze zrównoważonych połowów morskich i słodkowodnych oraz hodowli prowadzonych w sposób odpowiedzialny, a także stale rozszerza kategorię produktów "Jakość z natury Carrefour" - to gama produktów opracowana we współpracy z polskimi rolnikami, hodowcami i producentami.

Carrefour to kolejna duża sieć, która rezygnuje z jajek z chowu klatkowego. Taką decyzję podjęły już niemiecki Lidl czy polski Aldi.

d2w85ox
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2w85ox