Zenek Energy Drink. Gwiazdor disco polo z własnym napojem energetycznym

Zenek Energy Drink – tak nazywa się nowy napój energetyzujący, do którego wizerunku udzielił Zenon Martyniuk, wokalista disco polo. Gwiazdor postanowił wykorzystać swoją popularność i wraz z warszawską spółką Just Food Polska stworzył napój sygnowany swoim wizerunkiem.

Zenek Energy Drink. Gwiazdor disco polo z własnym napojem energetycznym
zenekenergydrink.com
Mieszko Rozpędowski

02.02.2017 | aktual.: 02.02.2017 15:11

Zenek Energy Drink – tak nazywa się nowy napój energetyzujący, do którego wizerunku udzielił Zenon Martyniuk, znany wokalista disco polo. Gwiazdor postanowił wykorzystać swoją popularność i wraz z warszawską spółką Just Food Polska stworzył napój sygnowany swoim wizerunkiem.

"Napój ten powstał w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku oraz coraz silniej umacniający się nurt muzyki disco polo, w której Zenon Martyniuk, dzięki swojej ponad 25-letniej karierze muzycznej, został okrzyknięty Królem" – tłumaczy ideę stworzenia nowego "energetyka" Just Food Polska. Producent podaje, że nowy napój Zenek Energy Drink zawiera podwyższoną zawartość kofeiny do 50 mg/100 ml, taurynę oraz witaminy z grupy B.

"Nasz produkt dzięki wizerunkowi Zenka stał się jedyny i niepowtarzalny" – chwali się producent.

Z nazwy i wizerunku innej gwiazdy korzysta wadowicki Maspex - producent napoju Tiger. Bokser Dariusz Tiger Michalczewski użyczył pseudonimu i wizerunku na początku firmie Foodcare, a w grudniu 2010 roku spółce Maspex. W 2008 roku Tiger z wizerunkiem Michalczewskiego prześcignął pod względem sprzedaży Red Bull'a, stając się liderem na polskim rynku wśród napojów energetycznych.

Biznes na disco polo

Just Food Polska wykorzystuje wizerunek Martyniuka w szczytowym momencie jego popularności.

O popularności disco polo pisaliśmy przy okazji sylwestra organizowanego przez TVP. Główną atrakcją był występ Maryli Rodowicz z Zenonem Martyniukiem. Para na scenie wykonała hit zespołu Martyniuka Akcent pt. "Przekorny los". Teledysk do utworu obejrzało ponad 44,5 mln internautów.

- Moda na disco polo nigdy się w Polsce nie skończyła. Były wzloty i upadki to oczywiste, ale ludzie w ostatnich latach przestali się tej muzyki wstydzić – mówił niedawno WP money Sławomir Świerzyński, lider zespołu Bayer Full.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (91)