ABC Data wprowadzi do oferty elektronarzędzia i narzędzia

Warszawa, 28.08.2015 (ISBnews) - ABC Data szykuje się do wprowadzenia do oferty nowego segmentu elektronarzędzi i narzędzi, poinformował wiceprezes ABC Data Juliusz Niemotko. Planuje istotnie rozbudować segment mobile.

28.08.2015 14:32

"W ramach inicjatywy strategicznej rozwoju e-commerce będziemy nadal rozwijać portfolio produktowe o nowe kategorie. W najbliższym czasie planujemy włączyć do oferty elektronarzędzia i narzędzia. Na rynkach europejskich coraz istotniejsza jest rola dużych dystrybutorów, którzy jako one stop shop stanowią wygodę dla klientów" - powiedział Niemotko podczas konferencji prasowej.

W połowie sierpnia ABC Data poinformowało, że zwiększyło swoje portfolio o szeroką grupę produktów z nowych branż m.in. artykułów szkolnych i papierniczych oraz zabawek. Ma to pozwolić zrealizować 20% zakładanego trzyletniego planu wzrostu bazy klientów.

Wiceprezes grupy podkreślił że marżowość tego segmentu jest istotnie wyższa niż IT, ale ten tradycyjny dla grupy asortyment pozostaje najistotniejszą częścią biznesu. W ostatnim czasie podpisano w tym segmencie nowe kontrakty z m.in. Ricoh na region CEE, czy kontrakt na wyłączność z Electronic Arts w Rumunii. Jednocześnie podpisano kontrakty na rynku polskim ze światowymi producentami jak chociażby Lenovo, Zyxel, Kyocera, BlackPoint, CyberPower, MyKronoz.

Według słów przedstawicieli zarządu, ABC Data planuje w kolejnych okresach m.in. istotnie rozbudować segment mobile.

ABC Data jest dystrybutorem sprzętu IT. Spółka jest notowana na GPW od 2010 r. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 5,57 mld zł w 2014 r.

(ISBnews)

Źródło artykułu:ISBnews
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)