Trwa ładowanie...
db3zigq
opakowanie
27-03-2008 03:10

Alkohol z przestrogą

Producenci piwa dobrowolnie zamieszczą na opakowaniach alkoholu napisy skierowane do tak zwanych grup podwyższonego ryzyka - pisze "Puls Biznesu".

db3zigq
db3zigq

Komunikaty mają trafić między innymi do kobiet w ciąży, kierowców czy młodzieży. W ten sposób producenci alkoholu nie tylko poprawią swój wizerunek, ale też mogą odwieść posłów od planów wprowadzenia ustawowego obowiązku umieszczania obostrzeń na butelkach i puszkach - czytamy w gazecie.

|

db3zigq

W kampanię chcą włączyć się największe działające w Polsce firmy - Kompania Piwowarska, Żywiec, Carlsberg i Royal Unibrew. Dziś mają zaprezentować pierwsze butelki i puszki piwa, na których pojawią się komunikaty z prośbą o nieprowadzenie pojazdów po spożyciu alkoholu. Piwa w nowych opakowaniach pojawią się w sprzedaży od 1 kwietnia.

Także sektor spirytusowy skłania się do rozwoju kampanii promujących odpowiedzialne spożycie alkoholu. Na razie oznaczenie zniechecające kobiety w ciąży do picia alkoholu wprowadziła w Polsce Wyborowa. Jest ona częścią francuskiej grupy Pernod Ricard, która zainicjowała umieszczenie specjalnego oznaczenia butelek wódki na francuskim rynku.

Więcej o inicjatywie producentów alkoholu pisze "Puls Biznesu".

db3zigq
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
db3zigq