AMS uruchomił dwa pierwsze kioski
Na warszawskim Krakowskim Przedmieściu otwarto w tym tygodniu dwa pierwsze nowoczesne kioski z artykułami FMCG i prasą.
Po usunięciu starych kiosków należących do Ruchu na czas remontu Krakowskiego Przedmieścia, rozpisano przetarg na wybór operatora nowych punktów handlowych. Ruch przegrał rywalizację o te prestiżowe lokalizacje, wygrała je firma reklamy zewnętrznej AMS, należąca do Agory. Przez całe lato i jesień ub. r. na odnowionym Krakowskim Przedmieściu nie było kiosków.
AMS dopiero dwa dni temu otworzył dwa z sześciu nowych kiosków. Pozostałe cztery otwarte zostaną w ciągu kilku dni. Kioski mają zaokrąglone boki z przyciemnionego szkła i wyznaczone miejsce na reklamy. Miały zacząć działać już w połowie grudnia. Otwierane są dopiero teraz bo wystąpiły techniczne problemy z oświetleniem ekspozycji.
AMS pracuje nad rozwojem systemów tzw. mebli miejskich, nośników reklamy zewnętrznej, które są też pożytecznymi instalacjami dla mieszkańców miast. Chodzi o kioski, stojaki na rowery, ławki, budki telefoniczne i tym podobne obiekty. Za ich umieszczenie w atrakcyjnych miejscach płaci miastu, ale czerpie zyski ze sprzedaży powierzchni reklamowej wynajmowanej na miejskich meblach.
JS