Ania podrywa Kruka do lotu
Twórca jubilerskiej potęgi Wojciech Kruk wraz z dziećmi rozkręca nowy biznes. Powstaje marka jubilerska Ania Kruk. Prezesem firmy jest syn przedsiębiorcy Wojciech Kruk jr, a dyrektor artystyczną córka Anna Kruk - informuje "Puls Biznesu".
12.06.2012 | aktual.: 12.06.2012 06:28
Kruki na nowo i różowo to klucz do opisania strategii nowej marki - czytamy w gazecie. Jej klientkami mają być dziewczyny i kobiety w wieku 15-30 lat. Ceny wyrobów jubilerskich mają się zaczynać od kilkudziesięciu złotych, choć będą też i droższe, za niemal tysiąc złotych. Mało będzie złota, srebra i drogich kamieni.
Już 16 czerwca w poznańskim Starym Browarze otworzony zostanie sklep pod marką Ania Kruk. Do końca tego roku mają powstać 3-4 kolejne, w dobrych lokalizacjach, głównie w Warszawie. Jeżeli interes będzie się rozwijał, powstaną kolejne salony.