Trwa ładowanie...

Apple i BMW. O tym piszą Polacy w sieci

Polacy bardzo często rozmawiają, komentują i postują w sieci na temat motoryzacji, a najpopularniejszą marką aut jest BMW. Jeżeli pojawia się temat RTV, to w tej kategorii dominuje Apple i Samsung. Tak wynika z aktualnego raportu sieci autorstwa polskie firmy SentiOne.

BMW jest najpopularniejszą marką auta w polskiej sieci BMW jest najpopularniejszą marką auta w polskiej sieci Źródło: Adobe Stock
d1wj67j

Jakie są najpopularniejsze marki w polskim internecie? Najpopularniejszą marką z kategorii RTV w Polsce jest Apple. Natomiast w kategorii motoryzacja najwyższy wskaźnik Social Index w tej kategorii ma marka BMW, za nią znalazły się Mercedes i Volkswagen. Tak wynika z analizy przygotowanej przez polską firmę SentiOne, która na potrzeby raporty przeanalizowała liczbę wzmianek i artykułów o danej marce, liczbę ich udostępnień i retweetów oraz wydźwięk wypowiedzi na jej temat.

Motoryzacja głównym tematem rozmów Polaków w sieci

Z analizy wynika, że Polacy w ogóle najczęściej lubią rozmawiać w sieci o motoryzacji, a w szczególności niestety o wypadkach komunikacyjnych. Kategoria ta zajęła również pierwsze miejsce wśród tematów najczęściej omawianych przez mężczyzn, którzy stanowili ponad 86 proc. wypowiadających się osób.

Inflacja zostanie na dłużej. "Nie ma mowy, żebyśmy doszli do celu inflacyjnego"

Media społecznościowe to podstawa komunikacji marki z klientem

Natomiast liderem kategorii RTV jest Apple, tuż za nim uplasował się Samsung, a na trzeciej pozycji Xiaomi, często chwalone z powodu przystępnych cen. Sporo dyskusji na temat branży RTV toczy się na Wykopie.

d1wj67j

Analitycy zwracają uwagę na aktywność Samsunga wśród inlfluencerów i recenzentów. Dzięki czemu marka pojawia się bardzo często w postach tworzonych przez osoby wpływowe w sieci.

Polacy bardzo chętnie korzystają z internetu. Kanadyjska agencja Hootsuite w swoim raporcie szacuje, że 87 proc. Polaków korzysta z internetu, a 72 proc. ma konto w mediach społecznościowych.

Polacy spędzają średnio ponad 6,5 godziny dziennie w sieci. Do szukania informacji o firmach i produktach social media wykorzystuje 37 proc. polskich internautów.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d1wj67j
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1wj67j