WAŻNE
TERAZ

Złe informacje przed półfinałem MŚ, Kurek ma problemy

Apple i BMW. O tym piszą Polacy w sieci

Polacy bardzo często rozmawiają, komentują i postują w sieci na temat motoryzacji, a najpopularniejszą marką aut jest BMW. Jeżeli pojawia się temat RTV, to w tej kategorii dominuje Apple i Samsung. Tak wynika z aktualnego raportu sieci autorstwa polskie firmy SentiOne.

BMW jest najpopularniejszą marką auta w polskiej sieci BMW jest najpopularniejszą marką auta w polskiej sieci
Źródło zdjęć: © Adobe Stock
oprac.  KRWL

Jakie są najpopularniejsze marki w polskim internecie? Najpopularniejszą marką z kategorii RTV w Polsce jest Apple. Natomiast w kategorii motoryzacja najwyższy wskaźnik Social Index w tej kategorii ma marka BMW, za nią znalazły się Mercedes i Volkswagen. Tak wynika z analizy przygotowanej przez polską firmę SentiOne, która na potrzeby raporty przeanalizowała liczbę wzmianek i artykułów o danej marce, liczbę ich udostępnień i retweetów oraz wydźwięk wypowiedzi na jej temat.

Motoryzacja głównym tematem rozmów Polaków w sieci

Z analizy wynika, że Polacy w ogóle najczęściej lubią rozmawiać w sieci o motoryzacji, a w szczególności niestety o wypadkach komunikacyjnych. Kategoria ta zajęła również pierwsze miejsce wśród tematów najczęściej omawianych przez mężczyzn, którzy stanowili ponad 86 proc. wypowiadających się osób.

Inflacja zostanie na dłużej. "Nie ma mowy, żebyśmy doszli do celu inflacyjnego"

Media społecznościowe to podstawa komunikacji marki z klientem

Natomiast liderem kategorii RTV jest Apple, tuż za nim uplasował się Samsung, a na trzeciej pozycji Xiaomi, często chwalone z powodu przystępnych cen. Sporo dyskusji na temat branży RTV toczy się na Wykopie.

Analitycy zwracają uwagę na aktywność Samsunga wśród inlfluencerów i recenzentów. Dzięki czemu marka pojawia się bardzo często w postach tworzonych przez osoby wpływowe w sieci.

Polacy bardzo chętnie korzystają z internetu. Kanadyjska agencja Hootsuite w swoim raporcie szacuje, że 87 proc. Polaków korzysta z internetu, a 72 proc. ma konto w mediach społecznościowych.

Polacy spędzają średnio ponad 6,5 godziny dziennie w sieci. Do szukania informacji o firmach i produktach social media wykorzystuje 37 proc. polskich internautów.

Wybrane dla Ciebie

Jedna decyzja i emerytura będzie wyższa. ZUS potwierdza
Jedna decyzja i emerytura będzie wyższa. ZUS potwierdza
Ceny prądu zamrożone do końca roku. A co potem? Padła ważna deklaracja
Ceny prądu zamrożone do końca roku. A co potem? Padła ważna deklaracja
Nowy obowiązek dla budujących i remontujących domy. Chodzi o światłowód
Nowy obowiązek dla budujących i remontujących domy. Chodzi o światłowód
Tańsze sanatorium. Nowe stawki już od października
Tańsze sanatorium. Nowe stawki już od października
Seniorka zostawiła pieniądze pod śmietnikiem. Straciła oszczędności
Seniorka zostawiła pieniądze pod śmietnikiem. Straciła oszczędności
Nowa usługa w popularnej sieci. Ma być dostępna w każdym sklepie
Nowa usługa w popularnej sieci. Ma być dostępna w każdym sklepie
Zabytek oddany za złotówkę i odkupiony za miliony. Historia wieży z Mazur
Zabytek oddany za złotówkę i odkupiony za miliony. Historia wieży z Mazur
Rok się nie skończył, a limit na ścieki tak. Kłopot pod Poznaniem
Rok się nie skończył, a limit na ścieki tak. Kłopot pod Poznaniem
Zapłacił za węgiel. Sklep nagle zniknął. Policja ostrzega
Zapłacił za węgiel. Sklep nagle zniknął. Policja ostrzega
Czy do łosi będzie można strzelać? Resort rolnictwa komentuje
Czy do łosi będzie można strzelać? Resort rolnictwa komentuje
Tony truskawek z Egiptu z zakazem wjazdu. Oto co wykryły służby
Tony truskawek z Egiptu z zakazem wjazdu. Oto co wykryły służby
Koniec sporu o kebaba. Turcy wycofali wniosek z UE
Koniec sporu o kebaba. Turcy wycofali wniosek z UE