Trwa ładowanie...
dee2pto
espi
14-09-2015 17:07

ARRINERA - Start programu badawczego w spółce zależnej (32/2015) - EBI

ARRINERA - Start programu badawczego w spółce zależnej (32/2015)

dee2pto
dee2pto

| | | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | NEW CONNECT | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | Raport EBI nr | 32 | / | 2015 | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | Data sporządzenia: | 2015-09-14 | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | Skrócona nazwa emitenta | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | Temat | | | | | | | | | | |
| | Start programu badawczego w spółce zależnej | | | | | | | | | | |
| | Podstawa prawna | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | Treść raportu: | | | | | | | | | | |
| | W dniu 14 września 2015 r. Zarząd Arrinera Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie otrzymał informacje od spółki zależnej Arrinera Automotive Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, że w związku z dopełnieniem wszystkich formalności oficjalnie ruszył 3-letni program badawczy, realizowany przez konsorcjum firmy Arrinera Automotive S.A. wraz z Politechniką Warszawską (wydział MEiL i SiMR), celem którego jest opracowanie systemu aktywnego tłumienia zaburzeń ruchu pojazdu (a zarazem poprawienia stabilności jazdy), wywołanych przez działanie kierowcy i czynniki zewnętrzne. Ograniczenie tych zaburzeń wpływa na zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników dróg, polepszenie komfortu jazdy oraz zmniejszenie zużycia paliwa. W ramach projektu powstanie automatyczny system tłumienia drgań podwozia i nadwozia pojazdu składający się z następujących elementów: - Podwozie ? Sterowane tłumiki drgań (czas reakcji urządzenia 5-15 ms) - Nadwozie ? Sterowane elementy pozwalające na zmianę oporów aerodynamicznych Systemu aktywnego
tłumienia drgań wraz z system aktywnej aerodynamiki zostanie zastosowany w supersamochodzie Arrinera Hussarya. Będzie to wyróżnik auta na tle konkurencji, gdyż nie istnieje na rynku auto w podobnej cenie, które oferowałoby takie rozwiązanie. Obecnie dużą popularnością wśród klientów cieszą się nowinki zwiększające komfort oraz bezpieczeństwo pojazdu. Powszechne stosowanie systemów aktywnej aerodynamiki mogłaby się przyczynić również do zmniejszenia liczby wypadków wywołanych niekorzystnymi warunkami, takimi jak np. nagłe podmuchy wiatru, zły stan nawierzchni, ominięcie przeszkody itp.. System opracowywany przez konsorcjum umożliwia także promocję Polski na arenie międzynarodowej, gdyż obecnie nie ma firmy oferującej tego typu rozwiązanie w samochodach. Całkowita wartość projektu to 3 469 600 zł, w tym dofinansowanie przyznane przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju wynosi 2 500 000 zł. Emitent podaje niniejszą informację, ze względu na fakt, iż opracowanie wszelkich innowacyjnych rozwiązań technologicznych we
współpracy z ośrodkiem badawczym o uznanej renomie ma bezpośredni wpływ na wartość opracowanego i sprzedawanego przez Emitenta modelu samochodu, stanowiąc jego przewagę konkurencyjną . Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect". | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | Załączniki | | | | | | | | | | |
| | Plik | Opis | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | |

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

dee2pto

| | | | | | | | | | | | | | |
| --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- | --- |
| | | | | | | (telefon) | (fax) | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | (NIP) | (REGON) | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | (pełna nazwa emitenta) | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | (skrócona nazwa emitenta) | (sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie) | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | (ulica) | (numer) | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | (e-mail) | (www) | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |
| | | | | (kod pocztowy)
| (miejscowość) | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | | | |

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis Data
Łukasz Tomkiewicz Prezes Zarządu
Piotr Gniadek Wiceprezes Zarządu

RAPORT BIEŻĄCY
MESSAGE (ENGLISH VERSION)
INFORMACJE O PODMIOCIE
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

dee2pto
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dee2pto