Awaria w BZ WBK
Klienci Banku Zachodniego WBK już normalnie mogą korzystać ze strony internetowej. Na facebookowym profilu bank poinformował o zakończeniu kłopotów. Wcześniej przywrócił możliwość logowania do serwisów za pomocą specjalnego linka.
- Szanowni Klienci, dostęp do www.bzwbk.pl został przywrócony. Wszystkie serwisy działają prawidłowo. Jeszcze raz przepraszamy za dzisiejsze problemy! - czytamy w internercie.
To już drugi dzień zmagań z awarią serwisów internetowych w trzecim co do wielkości banku w Polsce. We wtorek BZ WBK poinformowało o awarii swoich serwisów. Po kilku godzinach udało się przywrócić działanie serwisu transakcyjnego, a późnym wieczorem naprawiono również stronę główną banku.
Środowy poranek przyniósł jednak kolejną odsłonę awarii. Bank ponownie poinformował o awarii serwisów transakcyjnych.
Następnie około godziny dziewiątej rano na stronie BZ WBK na Facebooku pojawił się następujący komunikat: "Szanowni Klienci, dostęp do serwisów transakcyjnych został przywrócony, nad serwisem informacyjnym jeszcze pracujemy. Bezpośredni link do serwisu BZWBK24 to: www.centrum24.pl Prosimy o bezpośrednie logowanie się z tego linku. Jeszcze raz przepraszamy!"