Awaria w mBanku. "Prosimy o cierpliwość"

Klientów mBanku może spotkać nie miła niespodzianka. Bank walczy z awarią. Nie można się zalogować do serwisu. Nie działał też BLIK.

Awaria w mBanku. "Prosimy o cierpliwość"
Źródło zdjęć: © PAP
Przemysław Ciszak

04.11.2019 13:34

BLIK i aplikacja mobilna już działają. Mogą jeszcze występować problemy z zalogowaniem do serwisu transakcyjnego - zaznacza mBank.

Jeszcze przed godziną ostrzegał przed brakiem możliwości korzystania z BLIKa i aplikacji mobilej mBank. Zalecał również, aby zapłacić za zakupy lub wypłacić pieniądze z bankomatu, użycie karty.

Jak ostrzega bank, BLIK nie działa także przy płatnościach za zakupy w internecie. Do tych płatności należy użyć karty lub mTransferu.

Niektórzy klienci mBanku mogą mieć problem z zalogowaniem się do serwisu transakcyjnego lub aplikacji.

"Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za problemy. Staramy się jak najszybciej je usunąć" - zapewnia bank.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)