Banki pobiły się o reklamę

W lutym siedem banków ruszyło równocześnie z kampaniami rachunków osobistych. Popyt był tak duży, że Polsat i TVN musiały zredukować zamówienia nawet o 70 proc. - informuje "Puls Biznesu". W tej sytuacji zyskały mniejsze stacje.

18.03.2010 | aktual.: 18.03.2010 07:45

Na początku stycznia oglądaliśmy reklamy trzech banków (BZ WBK, BGŻ, Bank Pocztowy), a w drugiej połowie już sześciu. Od lutego regularnie prezentuje się w telewizji siedem banków. Zdaniem cytowanego przez gazetę przedstawiciela banku, ta reklamowa bitwa o klientów żadnemu bankowi nie wyszła na dobre. Po prostu spoty emitowane w tym samym czasie i dotyczące tego samego produktu wzajemnie się znoszą.

Niemniej BZ WBK w dwa tygodnie od startu kampanii z udziałem Gerarda Depardieu otwiera do 2,5 tys. rachunków dziennie.

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)