Biedronka rozszerza asortyment

Od 26 października w sklepach Biedronka pojawią się nowe wina hiszpańskie. W ten sposób portugalska sieć kontynuuje promowanie trunków z wybranych regionów świata.

Biedronka rozszerza asortyment
Źródło zdjęć: © AFP

25.10.2011 | aktual.: 26.10.2011 10:25

Na półkach oprócz dotychczasowych win z Półwyspu Iberyjskiego, takich jak Pata Negra, Valtier i Camparron, pojawiają się m.in.: Villa De Las Musas DO Navarra za 12,99 zł, Rey Santo Verdejo DO Rueda za 17,99 zł, Marques del Puerto DOCa Rioja, Enate DO Somontano (oba za 19,99 zł), Ollamendi DOCa Rioja, Monteabellon DO Ribera del Duero (oba za 24,99 zł) i Rejadorada DO Toro za 29,99 zł.

Tym razem Biedronka skupiła się na trunkach z hiszpańskiego regionu Kastylia Leon, doliny rzeki Duero. Wino z regionu Ribera del Duero uważane jest przez wielu znawców klasykę wśród wytrawnych białych win. Także inne są dobrze oceniane. Dominującym szczepem winogron w nowych trunkach jest Tempranillo.

To już kolejna akcja promocyjna Biedronki. Wcześniej do sklepów trafiły m.in. wina portugalskie, włoskie i francuskie. W ten sposób sieć chce promować ten trunek wśród Polaków. Do zakupu mają zachęcić klientów atrakcyjne ceny. Okazuje się, że na smaczne wina nie trzeba wydawać majątku.

Zdania ekspertów co do oferty są podzielone. Dla jednych wina z sieci dyskontowych będą idealnym kompromisem między jakością a ceną, dla innych dobre wino musi kosztować znacznie więcej.

JK - Wirtualna Polska

cenypromocjaBiedronka
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)