Cienko w reklamie

Branże reklamowa boi się drugiej fali kryzysu - ujawnia "Dziennik Gazeta Prawna".

07.07.2010 | aktual.: 07.07.2010 06:11

Na początku roku branża reklamowa dość optymistycznie podchodziła do prognoz. Ale rzeczywistość okazała się bardziej ponura.

Słaby popyt konsumentów nie zachęca reklamodawców do dużych kampanii. Większość postępuje raczej ostrożnie i obserwuje rozwój sytuacji na rynku.

Taka sytuacja jest oczywiście niekorzystna dla domów medialnych. W drugim półroczu firmy mogą zmniejszyć swoje budżety reklamowe w związku z drugą falą kryzysu. Pytani przez gazetę analitycy i specjaliści mają różne zdania, ale nikt nie tryska optymizmem.

Drugi kwartał tego roku był dobry w reklamie jedynie dla internetu i stacji telewizyjnych - kończy "Dziennik Gazeta Prawna".

Źródło artykułu:PAP
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)