Ciężarówka Lecha na domową imprezę
Tej jesieni zapala "Zielone światło dla domówki". Na
początku listopada rozpocznie się kampania reklamowa, która będzie zachęcać
konsumentów do wyboru zimnego Lecha na domówkowe party. Działania prowadzone
będą m.in. w telewizji, kinie, na siatkach wielkopowierzchniowych, w
Internecie oraz punktach sprzedaży.
28.10.2010 13:54
Promocja konsumencka piwa Lech Premium pt. "Zielone światło dla domówki" rozpocznie się 2 listopada i potrwa do 21 grudnia 2010 r. W sklepach na terenie całego kraju na konsumentów czekać będą dwa mechanizmy promocyjne. Za zakup określonej ilości piw Lech będzie można otrzymać zdrapkę konkursową w kształcie zawieszki na drzwi. Umieszczony na niej kod będzie można wysłać SMS-em na podany numer telefonu bądź też wprowadzić na stronie www.lech.pl Każdego dnia przez 50 dni trwania promocji, 60 osób stanie przed szansą wygrania dostawy na domówkę, składającą się z 50 puszek Lecha Premium, 4 mroźnych szklanek i kubełka do lodu! Ponadto w części sklepów konsumenci będą mogli zbierać własne zestawy na domowe party, otrzymując szklanki, kubełki do lodu i "lodowe" otwieracze jako gwarantowane nagrody przy zakupie 6 piw.
Promocję "Zielone światło dla domówki" wesprą działania komunikacyjne, prowadzone m.in. w telewizji, na outdoorze, w Internecie oraz punktach sprzedaży (materiały POS). W spocie telewizyjnym wykorzystana zostanie, znana już z letniej reklamy telewizyjnej piwa, lodowo-imprezowa ciężarówka pełna zimnego Lecha, która tym razem przyjedzie bezpośrednio na domówkę. Przykuwającym uwagę elementem kampanii będą ogromne siatki z truckami 3D, które zostaną rozwieszone w 8 wybranych miastach Polski. Motywem przewodnim kampanii jest zielony kogut jako symbol "pogotowia" zimnego Lecha.
Cena sugerowana specjalnego 8-packa konkursowego Lech Premium wynosi 24 zł.
Autor: IP