Cinkcikarze Nawałki

Mieliśmy "Biedronki Smudy", a teraz będziemy mieć "Cinkciarzy Nawałki". Serwis wymiany walut on-line Cinkciarz.pl podpisał umowę z PZPN i został Oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. Kontrakt obejmuje wspieranie naszych chłopaków do lipca 2018 r. czyli m.in. w okresie eliminacji do Euro 2016 i Mistrzostw Świata 2018 r.

Cinkcikarze Nawałki
Źródło zdjęć: © AKPA

30.01.2014 | aktual.: 30.01.2014 16:43

Cinkciarz.pl nabył prawo do posługiwania się tytułem "Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski", co stawia go w jednym rzędzie z Biedronką. Oznacza to, że firma będzie miała prawo do posługiwania się powyższym tytułem oraz logotypem reprezentacji Polski we własnej działalności promocyjnej. Dodatkowo umowa przewiduje także prawo do obecności reklamowej podczas oficjalnych meczów. Logo marki Cinkciarz.pl pojawi się na materiałach promocyjnych reprezentacji, a także na stronie internetowej PZPN.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać kolejnego partnera, który uzyskał tytuł Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski. Jest to potwierdzeniem trendu, że coraz większa liczba firm jest zainteresowanych realizacją swoich strategii marketingowych poprzez sponsorowanie drużyny narodowej - powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

Wspieranie reprezentacji Polski to kolejne już działanie spółki Cinkciarz.pl tego typu. Kamil Sahaj, marketing manager serwisu, zauważa, że mecze reprezentacji będą dostępne również w zagranicznych telewizjach, co wiąże się z możliwością dotarcia do setek milionów odbiorców w Europie i na świecie. - Obecność reklamowa na tych rynkach jest kluczowa, ze względu na realizowaną aktualnie strategię rozwoju marki Cinckiarz.pl - dodaje Sahaj.

cinkciarzcinkciarz.plpzpn
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (46)