Coca-Cola wprowadza na rynek kawę
Kawa - bez niej wielu nie wyobraża sobie porannego wstawania. To ona, swoim aksamitnym smakiem wybudza ze snu. Koncern Coca-Cola doskonale wie, że ten produkt nigdy nie znudzi się konsumentom, dlatego wprowadza na rynek własną Arabicę.
16.08.2016 | aktual.: 16.08.2016 11:39
Kawa Arabica "Cafe Leao", która wyjdzie spod skrzydeł Coca-Coli, trafi na półki sklepów już w sierpniu. Na początku będzie można ją kupić jedynie w Brazylii i to w niektórych miejscach - w Rio De Janeiro, Sao Paulo i Kurtybie. W późniejszym czasie kawa od koncernu Coca-Coli ma być dostępna w całym państwie.
Sandor Hagen, wiceprezes nowego biznesu Coca-Coli zdradza, skąd ten pomysł. - Brazylijska kawa jest uznawana za jedną z najlepszych na świecie, jednak najwyższej jakości Arabica rzadko trafia do brazylijskich domów. Przede wszystkim przeznaczana jest do międzynarodowej dystrybucji. Chcemy to zmienić i dać ją także Brazylijczykom. - czytamy na oficjalnej stronie Coca-Coli.
To pierwszy taki produkt, który wypuści Coca-Cola. Sama marka Leao jest znana już od ponad 100 lat - głównie z produkcji wysokiej jakości herbaty.